Hop til indhold
Stavox

Hvilket parti støtter I?


Agurken

Recommended Posts

Overhovedet ikke @Houston Folk skal jo helt klart have en chance for at komme med deres nye partier så det er selvfølgelig unfair at de strammer op på det. Det han udnytter at jo små huller i vores

lovgivning. Såsom det faktum at han "kan" brænde koranen foran en gruppe mennesker uden at blive straffet. Jeg ved ikke med jer men det er fandme for lavt. Men det er også bare min kedelige mening. 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 61
  • Oprettet
  • Seneste svar
6 minutter siden, Anders Buch skrev:

Det han udnytter at jo små huller i vores lovgivning. Såsom det faktum at han "kan" brænde koranen foran en gruppe mennesker uden at blive straffet.

 

Udnytter? B-L-A-S-F-E-M-I... Den blev afskaffet. 

 

Prøv med dette.

"Jeg køber det, så må jeg kraftedeme også eje det"

 

Hvorfor skulle vi lade os begrænse fordi nogen ønsker at vi ikke afbrænder deres "hellige bog" fyldt med eventyr?

Altså, at tro på en enhjørning gør ikke at jeg nu ikke må afbrænde bøger som omhandlet enhjørninger.. 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Middi Kære midski, det du står og siger er at det simpelthen er mega fedt at skide på andres religion? Fedt... Jeg er da heller ikke fan af deres religion, men jeg har da lært at 

at behandle andre med en smule rationel respekt. Men det er også helt fair at du ser det på den anden måde. Jeg synes bare at denne generation af nye unge har taget en voldsom drejning. Folk har sgu glemt ordet Respekt og forståelse nu om dage..

 

Fandme en skam.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Anders Buch skrev:

@Middi Kære midski, det du står og siger er at det simpelthen er mega fedt at skide på andres religion? Fedt... Jeg er da heller ikke fan af deres religion, men jeg har da lært at 

at behandle andre med en smule rationel respekt. Men det er også helt fair at du ser det på den anden måde. Jeg synes bare at denne generation af nye unge har taget en voldsom drejning. Folk har sgu glemt ordet Respekt og forståelse nu om dage..

 

Fandme en skam.

 

Nah, fedt er det ikke. Men det er vigtigt ikke at blive berøringsangst. Det er et ømt emne fordi du prikker til folks fantasiven. Det er forståeligt, men det er ikke accepteret at agere med vold - som vi altså har set.

Jeg tror generelt at bare at folk er ved at tage ved lære af tilstanden i Sverige - i stedet for at distancere sig og lade som om det ikke foregår.

 

Spar mig for hele den "unge generation er respektløse" tale. Den har vi hørt tusinde gange, og den er lige kedelig at høre hver gang.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er selvfølgelig uacceptabelt at agere med vold. Og deres kultur gør også at de hurtigt kan hentyde til den handling hvilket er forkert, det hjælper bare ikke sagen at fremprovokere det.  Og Rasmus vælger at fremprovokere det. Man kunne jo sagtens håndtere dette på en meget mere rationel måde. 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Anders Buch skrev:

Det er selvfølgelig uacceptabelt at agere med vold. Og deres kultur gør også at de hurtigt kan hentyde til den handling hvilket er forkert, det hjælper bare ikke sagen at fremprovokere det.  Og Rasmus vælger at fremprovokere det. Man kunne jo sagtens håndtere dette på en meget mere rationel måde. 

 

Hvordan vil du håndtere det på en mere rationel måde?

Vi har set i Sverige at de blev taget godt i mod. Takken? Æres-drab og masse-voldtægter.

Rasmus Paludans provokationer har aldrig handlet om at få dem til at ændre deres væremåde. Kan du gætte hans målgruppe? Etnisk danskere 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Anders Buch skrev:

Jeg troede at hans målgruppe var muslimer hmm. Nå okay

 

Målet for hans provokationer er muslimer. 

Men hvorfor udfordre dem og vise hvordan de agere ved modstand? 

Hvem kunne han dog vise det til, og derved overbevise dem om at støtte hans politik?

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Mush skrev:

Hold jeres kæft, det vores land nu!

 

Det er meget hårde ord sagt af en person der studerer på det ellers meget humanistiske Roskilde Universitet.

 

Personligt ville jeg gerne stemme stram kurs så vi kunne sende alle abekattene hjem i de banankasser de er kommet i 🍌

 

Men det er ikke noget man kan sige højt, så jeg svigtede mit land og stemte konservativ ved sidste valg.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Metro skrev:

 

Det er meget hårde ord sagt af en person der studerer på det ellers meget humanistiske Roskilde Universitet.

 

Personligt ville jeg gerne stemme stram kurs så vi kunne sende alle abekattene hjem i de banankasser de er kommet i 🍌

 

Men det er ikke noget man kan sige højt, så jeg svigtede mit land og stemte konservativ ved sidste valg.

 

Speaking of- Klar til RUC fest i aften?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis jeg kunne stemme havde det stået på radikale venstre og skråt op til partier som Stram Kurs, Nye borgerlige og DF

 

Har en ting at sige om DF, Ny borgelige og Stram Kurs det er at de er allesammen nynazister/fascister og det samme med deres vælger 

 

Og derfor hader jeg folk som houston og co. der siger de stemmer hvad jeg kalder nynazister/fascister

 

Så tror jeg i kender min holdning til en ting eller to

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, ViktorFromDK skrev:

Hvis jeg kunne stemme havde det stået på radikale venstre og skråt op til partier som Stram Kurs, Nye borgerlige og DF

 

Har en ting at sige om DF, Ny borgelige og Stram Kurs det er at de er allesammen nynazister/fascister og det samme med deres vælger 

 

Og derfor hader jeg folk som houston og co. der siger de stemmer hvad jeg kalder nynazister/fascister

 

Så tror jeg i kender min holdning til en ting eller to

 

Jaså. 

Forklar venligst hvorfor du mener at de nævnte partier er nazister/fascister.

This ought to be good

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutter siden, Houston skrev:

Åbenlyst fordi de ikke støtter en demografisk udskiftning af deres eget folk.

  Vis skjult indhold

Savlende 🐒'er med lav IQ er altid at foretrække, kære Middi.

 

 

Amen, det er blevet til nogle ord de lige slynger afsted, fordi det har de hørt andre tåber sige :why:

Minder mig faktisk lidt om den episode, hvor de maskede Antifa medlemmer jagter Paludan gennem byen. Råber facist og nazist efter dem - du ved... Bare fordi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar


×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.