Hop til indhold
Stavox

Matematik


Timu h

Recommended Posts

Hvad i alverden er dette for en gruppe. I bliver ALDRIG til noget med den indstilling. At sidde og brokke sig over skolen i skoletiden. Seriøst tag jer sammen. Et fællesskab hvor man sidder og har ondt af hinanden og hyler over lektier. Det er ikke noget jeg ønsker at være en det af. Sikke en taber gruppe.

Skolen er vigtig og nødvendigt. Den danner fundamentet for dit fremtidige voksenliv!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Agurken skrev:

Hvad i alverden er dette for en gruppe. I blive ALDRIG til noget med den indstilling. At sidder og brokke sig over skolen i skoletiden. Seriøst tag jer sammen. Et fællesskab hvor man sidder og har ondt af hinanden og hyler over lektier. Det er ikke noget jeg ønsker at være en det af. Sikke en taber gruppe.

Skolen er vigtig og nødvendigt. Den danner fundamentet for dit fremtidige voksenliv!

ahhaha e9

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Agurken skrev:

Hvad i alverden er dette for en gruppe. I blive ALDRIG til noget med den indstilling. At sidder og brokke sig over skolen i skoletiden. Seriøst tag jer sammen. Et fællesskab hvor man sidder og har ondt af hinanden og hyler over lektier. Det er ikke noget jeg ønsker at være en det af. Sikke en taber gruppe.

Skolen er vigtig og nødvendigt. Den danner fundamentet for dit fremtidige voksenliv!

@Agurken denne gruppe var lavet for sjov, self er skolen vigtigt men derfor kan man jo godt joke om den , det er da derfor jeg skriver mine "små dumme" postes herinde for at folk skulle kunne grine lidt af dem og relatere til det, ikke andet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Hondo skrev:

@Agurken denne gruppe var lavet for sjov, self er skolen vigtigt men derfor kan man jo godt joke om den , det er da derfor jeg skriver mine "små dumme" postes herinde for at folk skulle kunne grine lidt af dem og relatere til det, ikke andet.

Jeg tror sku at Timu tager det rimeligt seriøst.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Jeg tror sku at Timu tager det rimeligt seriøst.

E9. Han virker sådan fucking seriøs omkring det. Er bare bange for at hans opslag kan være med til at give flere børn samme indstilling. Derfor følte jeg lige behov for at skrive det jeg nu skrev.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Agurken skrev:

E9. Han virker sådan fucking seriøs omkring det. Er bare bange for at hans opslag kan være med til at give flere børn samme indstilling. Derfor følte jeg lige behov for at skrive det jeg nu skrev.

Hold da op agurken, du tuder nærmest mere end Timu. Desuden så har allerede de fleste børn indstillingen om at matematik er lort og det syntes jeg også dog forstår jeg nødvendigheden af det og derfor laver jeg også mine lektier. Men ærlig talt vil du hellere gå til en frivillig matematik time end at være derhjemme og tæve nogle unger i agar.io?

Desuden klager folk allerede rigeligt i forum chatten om at de skal have dansk

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Agurken skrev:

Hvad i alverden er dette for en gruppe. I bliver ALDRIG til noget med den indstilling. At sidde og brokke sig over skolen i skoletiden. Seriøst tag jer sammen. Et fællesskab hvor man sidder og har ondt af hinanden og hyler over lektier. Det er ikke noget jeg ønsker at være en det af. Sikke en taber gruppe.

Skolen er vigtig og nødvendigt. Den danner fundamentet for dit fremtidige voksenliv!

 

 

10 timer siden, Agurken skrev:

E9. Han virker sådan fucking seriøs omkring det. Er bare bange for at hans opslag kan være med til at give flere børn samme indstilling. Derfor følte jeg lige behov for at skrive det jeg nu skrev.

 

Så leave forhelvede? Timu ytrer sig i en privat gruppe?

Og hvis skolen er så vigtig for dig, hvad fanden laver du så her i skoletiden? 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Agurken skrev:

Hvad i alverden er dette for en gruppe. I bliver ALDRIG til noget med den indstilling. At sidde og brokke sig over skolen i skoletiden. Seriøst tag jer sammen. Et fællesskab hvor man sidder og har ondt af hinanden og hyler over lektier. Det er ikke noget jeg ønsker at være en det af. Sikke en taber gruppe.

Skolen er vigtig og nødvendigt. Den danner fundamentet for dit fremtidige voksenliv!

 

En person der laver en gruppe for at vise hvor meget han hader skolen er hans valg, som bimse siger kan du jo leave og arbejde hårdt i skolen som den velopdraget person du er. Bare fordi hans synspunkter er anderledes, er det ikke forkert eller dumt. 

9 timer siden, Agurken skrev:

Du er spild af ilt. 

Joke selvfølgelig. Magter ikke at få en HOS på nakken haha

SEJT SAGT MESTER MAN, HÅBER IKKE ANDRE BØRN LÆRER AF DIG OG SKRIVER SÅ HADEDE FULDE BESKEDER!!!!

 

10 timer siden, Agurken skrev:

give flere børn samme indstilling

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.