Hop til indhold
Stavox

[Solved] Raid af de forskellige Meth-Labs


Matti 🐐

Recommended Posts

Hey, jeg har nu læst alle de forskellige regler, jeg ved ikke om jeg har overset noget, men jeg kan ikke finde en regl mod at raide meth-labs tilbage.

 

Personligt synes jeg, at der skal gå 1 time til 30 minutter, før at man kan raide meth-labbet tilbage, hvis man ejede det før.

 

Det vil fixe, at fx. gamesense ikke raider tilbage med alle deres gutter 5 minutter efter, at meth-labbet er blevet overtaget.

 

Jeg ved, at der er mange, som vil mene at det er sådan rp er, og det er selvfølgelig helt i orden. 

 

Det vil bare give gangs med mindre mandskab i, lov til at komme på plads, og have en chance mod et gsng med 20 mennesker i, også vil de mindre gangs også få en fair chance for, at få lidt flere penge, og udvikle deres gang med det gang xp de får.

 

Tak fordi I ville læse mit post.

Meth updaten er ny, og der mangler simpelthen regler til det, fordi jeg kan personligt ikke finde rundt i det.

 

Forsat god dag, undskyld stavefejl det er skrevet på min telefon.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, sprit lone skrev:

Ups, ahah.

Det må I undskylde^

Jeg synes dog stadig, at man skal vente lidt mere end 15 minutter.

Det handler om at have en base der er noget værd, og lade vær med at gøre dumme ting, når du skal ind og ud af din base, da det er den nemmeste måde at raide folk på.

Det vil ikke løse problemet med at man skal vente mere end 15 min. Andre gangs vil også kunne raide dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.