Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Klage - PolleBoii


Knækbrød

Recommended Posts

Spillerens Navn: PolleBoii

SteamID: STEAM_0:1:49505363

----------------------------------------------------

Det starter med at @TheSlowBoyDk arrester mig ved en fejl. Han går så ind, og vi snakker lidt, hvor han går ud efter liv & armor. PolleBoii vælger så at gå Vicerigs, og begynder at sige at han ikke skal gå ind til os fanger. TheSlowBoyDk vælger så at slå ham, hvilket er grunden til han blev demotet. Det er også fint nok. Vi kommer videre i livet, hvor jeg skriver til @Polle at jeg synes han er magtliderlig, fordi han går vicerigs for at demote folk, og går af politi igen. Den eneste grund til at han gik på Betjent, var for at se hvor mange betjente der var. Jeg skriver ogs' at jeg skulle have været unarrestet, og det var derfor at @TheSlowBoyDkgik ind til mig. Han kommer så i vores rum på ts, og begynder at råbe og skrige ind i sin Mikrofon. Han siger så "Stop nu med at sige sådan nogle ting 'Luderunge'!" hvor jeg så prøver at få mit optagelsesprogram til at virke, hvilket det ik gør. Jeg skriver så til ham efterfølgene hvor hans svar er "Han er jo dum?". Jeg synes ikke @Polleer moden nok til at kunne føre en politistyrke som ViceRigs, da hans attitude ikke er den bedste. Han holder ikke sit hoved kaldt i pressede situationer!

 

Bevis:

https://imgur.com/a/xobccX3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


@Anders Buch

rp_evocity_sx_v100081.jpg

Link til kommentar

Du siger jeg er magtliderlig fordi jeg demoter folk. Men du skriver: 

19 minutter siden, PeterDK11 skrev:

TheSlowBoyDk vælger så at slå ham, hvilket er grunden til han blev demotet. Det er også fint nok.

 

Det er lidt mærkeligt. Så smatidig med at jeg gøre noget som er "fint nok" så er jeg også magtliderlig.

 

Jeg er vicerigs i 4-5 minutter og går så af i gen fordi der ikke sker noget som sådan, jeg vil bygge noget i danske bank som du ejer samtidig med at du ejer nogle andre døre. Du spørger som om jeg ikke var betjent. Jeg skriver så at jeg er gået af. Du skriver så: DYbr3qR.png

Hvilket som jeg ikke ser nogle grund til. Han gjorde ikke hvad sin chef gjorde også smider jeg ham af holdet. Han stunstickede mig jo også. Så jeg er magtliderlig fordi jeg følger reglerne?

 

Jeg er enig med at jeg gik over stregen da jeg råbte af ham/jer. Det undskyldte jeg også for i den supportsag vi havde med YEET. Jeg ser det som vi begge to har gjort noget forkert. Han stunstickede mig og gjorde ikke hvad jeg sagde, og jeg råbte. Hvilket ikike er okay.

Link til kommentar
2 minutter siden, Polle skrev:

Du siger jeg er magtliderlig fordi jeg demoter folk. Men du skriver: 

 

Det er lidt mærkeligt. Så smatidig med at jeg gøre noget som er "fint nok" så er jeg også magtliderlig.

 

Jeg er vicerigs i 4-5 minutter og går så af i gen fordi der ikke sker noget som sådan, jeg vil bygge noget i danske bank som du ejer samtidig med at du ejer nogle andre døre. Du spørger som om jeg ikke var betjent. Jeg skriver så at jeg er gået af. Du skriver så: DYbr3qR.png

Hvilket som jeg ikke ser nogle grund til. Han gjorde ikke hvad sin chef gjorde også smider jeg ham af holdet. Han stunstickede mig jo også. Så jeg er magtliderlig fordi jeg følger reglerne?

 

Jeg er enig med at jeg gik over stregen da jeg råbte af ham/jer. Det undskyldte jeg også for i den supportsag vi havde med YEET. Jeg ser det som vi begge to har gjort noget forkert. Han stunstickede mig og gjorde ikke hvad jeg sagde, og jeg råbte. Hvilket ikike er okay.

Derfor skal du stadig ikke kalde folk for "Luderunger", det er egentlig det jeg klager over. Som Vicerigs skal du holde hovedet koldt i alle tænkelige situationer, hvilket du ikke gør.

Link til kommentar
4 minutter siden, PeterDK11 skrev:

Derfor skal du stadig ikke kalde folk for "Luderunger", det er egentlig det jeg klager over. Som Vicerigs skal du holde hovedet koldt i alle tænkelige situationer, hvilket du ikke gør.

Alle kan have en dårlig dag. I dag var så min dårlige dag. Jeg ser ikke hvorfor du klager over at tingene bare sagde klik?

 

'Samtidig har jeg undskyldt for det, hvor træk den videre?

Link til kommentar
1 minut siden, Polle skrev:

Alle kan have en dårlig dag. I dag var så min dårlige dag. Jeg ser ikke hvorfor du klager over at tingene bare sagde klik?

Det var det jo tydeligvis ikke for morgenstunden af. Du kommer ind på serveren, går politi direkte, ser om der sker noget, demoter folk, hvor du efter går af 1 minut efter for at bygge en base til Danske Bank, for at sælge den igen, for at lave ingenting! du har jo tydeligvis haft en fin dag indtil videre, på serveren, det eneste der ikke var, var da du sagde "Luderunge" på teamspeak

!

Link til kommentar
4 minutter siden, PeterDK11 skrev:

Det var det jo tydeligvis ikke for morgenstunden af. Du kommer ind på serveren, går politi direkte, ser om der sker noget, demoter folk, hvor du efter går af 1 minut efter for at bygge en base til Danske Bank, for at sælge den igen, for at lave ingenting! du har jo tydeligvis haft en fin dag indtil videre, på serveren, det eneste der ikke var, var da du sagde "Luderunge" på teamspeak

!

Selvom jeg måske ikke viser at jeg har en dårlig dag fra morgenen af, så kan jeg stadig have en kort lunte. Den antændte i så ved at kalde mig magtliderlig selvom det ikke var magtliderligt. Så sprang bomben så, og der ud kom ordet "luder unge" Igen, jeg undskylder for situationen og det vil ikke gentage sig. Det tror jeg, jeg har sagt et par gange nu.

Link til kommentar
1 minut siden, Polle skrev:

Selvom jeg måske ikke viser at jeg har en dårlig dag fra morgenen af, så kan jeg stadig have en kort lunte. Den antændte i så ved at kalde mig magtliderlig selvom det ikke var magtliderligt. Så sprang bomben så, og der ud kom ordet "luder unge" Igen, jeg undskylder for situationen og det vil ikke gentage sig. Det tror jeg, jeg har sagt et par gange nu.

Så må du jo holde det tilbage altså. Det dur ik at går på en server, for at have en kort lunte lige pt. Jeg  har også haft dårlige dage, hvor jeg har svindet til, men der logger jeg bare ud!

Link til kommentar
28 minutter siden, PeterDK11 skrev:

Så må du jo holde det tilbage altså. Det dur ik at går på en server, for at have en kort lunte lige pt. Jeg  har også haft dårlige dage, hvor jeg har svindet til, men der logger jeg bare ud!

Jeg forstår ikke pointen i klagen, du fremprovokerer selv en reaktion ud af mig ved at skrive jeg magtliderlig osv. Du laver en klage på noget som du selv starter hvilket jeg ikke helt forstår.

Link til kommentar

Det er selvfølgelig ikke okay at svine andre spillere til generelt @Polle, du har et større ansvar som Vicerigspolitichef og skal kunne udvise lidt mere seriøsitet.

 

 

Men, eftersom at @Kenzooooo vælger at fremprovokere sagen ved at have en flabet attitude og kalde folk for Magtliderlig, synes jeg at det er lidt selvforskyldt.

 

Det er selvfølgelig aldrig okay at snakke sådan men du hjælper ikke din klage ved at fremprovokere det selv mr @Kenzooooo

 

I bedes begge kommentere dette.

 

// Rigspolitichef 

Link til kommentar
1 minut siden, Anders Buch skrev:

Det er selvfølgelig ikke okay at svine andre spillere til generelt @Polle, du har et større ansvar som Vicerigspolitichef og skal kunne udvise lidt mere seriøsitet.

 

 

Men, eftersom at @Kenzooooo vælger at fremprovokere sagen ved at have en flabet attitude og kalde folk for Magtliderlig, synes jeg at det er lidt selvforskyldt.

 

Det er selvfølgelig aldrig okay at snakke sådan men du hjælper ikke din klage ved at fremprovokere det selv mr @Kenzooooo

 

I bedes begge kommentere dette.

 

// Rigspolitichef 

Selvfølgelig ikke. Grunden til at jeg kaldte ham Magtliderlig er jo fordi han ikke lod @TheSlowBoyDkunarrest mig, da jeg blev fejlarrestet.

 

- Kenzo

Link til kommentar
32 minutter siden, Anders Buch skrev:

Det er selvfølgelig ikke okay at svine andre spillere til generelt @Polle, du har et større ansvar som Vicerigspolitichef og skal kunne udvise lidt mere seriøsitet.

 

 

Men, eftersom at @Kenzooooo vælger at fremprovokere sagen ved at have en flabet attitude og kalde folk for Magtliderlig, synes jeg at det er lidt selvforskyldt.

 

Det er selvfølgelig aldrig okay at snakke sådan men du hjælper ikke din klage ved at fremprovokere det selv mr @Kenzooooo

 

I bedes begge kommentere dette.

 

// Rigspolitichef 

Jeg har skrevet undskyld flere gange for det jeg sagde.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.