Hop til indhold
Stavox

[Solved] Please fjern "Deletion timer on meth crates, palettes, methy, alu and bag"


Xean -.-

Recommended Posts

Mit forslag:

Gør så meth tingende ikke despawner.

Eller ihvertfald ikke pallerne, det kan være forivrende for "nye" spiller eller folk som ikke kigger på seneste ændringer at de så lige pludselig despawner når de så endelig har samlet en hel palle med meth på.

 

adpqgbL.png

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, D A L L E🥔 skrev:

Har ikke selv prøvet at få en palle fyldt helt endnu fordi at de forsvinder.

 - Måske bare sætte timeren op? 

 

27 minutter siden, Nesem skrev:

+1

Det ville hjælpe meget, hvis bare timeren til pallerne var 2 eller 3 timer.

1 time er det mange bruger på at fylde en palle, hvis de tager sig god tid, og er derfor alt for kort tid i min mening til at få den solgt.

Ja ellers sætte timeren lidt op, 1½ time er også nok tænker jeg

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Vito skrev:

Desværre. Det kommer ikke til at ske, det er blevet misbrugt, så folk joiner serveren tidligt, og så stacker paller i deres base, og sælger med fuld server.

Og hvad er der galt med det? Hvordan er det at misbruge noget?

De sætter også en kæmpe sum af penge på spil når de lader dem stå i basen...

 

Ellers gør det Jimmi skrev hvor timeren blev resat, eller sæt timeren op.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ellsers @Vito så kan man evt. gøre så man slet ikke kan lave meth før klokken 12 for eksempel.

Så når du forsøger at købe tingende til meth på silkroad kan den skrive noget lignende "Vi kan ikke sælge denne vare til dig før klokken 12:00"

Det er kun mig indtil videre der har været no-life og siddet på xD

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Mic skrev:

Ellsers @Vito så kan man evt. gøre så man slet ikke kan lave meth før klokken 12 for eksempel.

Så når du forsøger at købe tingende til meth på silkroad kan den skrive noget lignende "Vi kan ikke sælge denne vare til dig før klokken 12:00"

Det er kun mig indtil videre der har været no-life og siddet på xD

Man kunne også bare lukke meth-labsne indtil klokken 12, det ville give mere mening. Så vil det hellere ikke være så let for et gsng at have det heledagen. Der ville være mange flere konkurrerende gangs, som ville møde op ved meth-labans klokken 12, så alle har en lige fordel. 

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutter siden, sprit lone skrev:

Man kunne også bare lukke meth-labsne indtil klokken 12, det ville give mere mening. Så vil det hellere ikke være så let for et gsng at have det heledagen. Der ville være mange flere konkurrerende gangs, som ville møde op ved meth-labans klokken 12, så alle har en lige fordel. 

Så kommer det også til at være mega kaos, hvis vi siger 3 forskellige gang møder op, så hvis de ikke får det laver de et raid og skyder alle.

Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutter siden, sprit lone skrev:

Det er rigtigt, men det ville også være sjovere, end hvis et gang har det fra klokken 5 om natten.

True. Kan godt se hvad du mener, men det er heller ikke umuligt at raide for at overtage stedet. Ikke for at blæse mit eget horn, men selv vores baser er mulige at raide, de er svære men muligt..

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.