Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politiker og Borgmester - Forslag


Swag

Recommended Posts

Godaften spillere af Stavox.

 

Jeg har gået og tænkt lidt og fik en ide til en ny måde at blive Borgmester på, lidt ligesom Rigspolitichef ville det kun være nogle bestemte der har adgang til jobet. Hvis man vil have muligheden for at blive Borgmester skal man blot danne et politisk parti hver søndag ville der blive afholdt et valg på serveren det ville var hele dagen hvorefter man ville kunne se hvem der fik flest stemmer, ligesom at man i folketinget skal have flertal i mandaler skal man her have flertal i procent. Dog kan man gå på kompromis med andre partier og danne et partnerskab hvor begge partier så vil have mulighed for at blive Borgmester jobet den uge. At have fået mange procen i valget skal også give en fordel  derfor vil 1% af "alle" indtjeninger på serveren gå til de forskelige partier (1% i valget ville give 0.01% af profiten and so on). Dette ville være en form for skat og ville gøre jobet meget mere interessant. Det vil sige at ikke alle bare kan have jobbet og det derfor også burde modtage mere magt. 

 

Håber i syntes om min ide.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Swag skrev:

Godaften spillere af Stavox.

 

Jeg har gået og tænkt lidt og fik en ide til en ny måde at blive Borgmester på, lidt ligesom Rigspolitichef ville det kun være nogle bestemte der har adgang til jobet. Hvis man vil have muligheden for at blive Borgmester skal man blot danne et politisk parti hver søndag ville der blive afholdt et valg på serveren det ville var hele dagen hvorefter man ville kunne se hvem der fik flest stemmer, ligesom at man i folketinget skal have flertal i mandaler skal man her have flertal i procent. Dog kan man gå på kompromis med andre partier og danne et partnerskab hvor begge partier så vil have mulighed for at blive Borgmester jobet den uge. At have fået mange procen i valget skal også give en fordel  derfor vil 1% af "alle" indtjeninger på serveren gå til de forskelige partier (1% i valget ville give 0.01% af profiten and so on). Dette ville være en form for skat og ville gøre jobet meget mere interessant. Det vil sige at ikke alle bare kan have jobbet og det derfor også burde modtage mere magt. 

 

Håber i syntes om min ide.

Tror ikke det ville blive brugt så meget.

Der ville nok ikke være særlig mange spillere der overhovedet stemte. Og der er ikke særlig stor efterspørgsel på borgmesterjobbet da du ikke kan gøre særlig meget som borgmester.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Swag skrev:

Godaften spillere af Stavox.

 

Jeg har gået og tænkt lidt og fik en ide til en ny måde at blive Borgmester på, lidt ligesom Rigspolitichef ville det kun være nogle bestemte der har adgang til jobet. Hvis man vil have muligheden for at blive Borgmester skal man blot danne et politisk parti hver søndag ville der blive afholdt et valg på serveren det ville var hele dagen hvorefter man ville kunne se hvem der fik flest stemmer, ligesom at man i folketinget skal have flertal i mandaler skal man her have flertal i procent. Dog kan man gå på kompromis med andre partier og danne et partnerskab hvor begge partier så vil have mulighed for at blive Borgmester jobet den uge. At have fået mange procen i valget skal også give en fordel  derfor vil 1% af "alle" indtjeninger på serveren gå til de forskelige partier (1% i valget ville give 0.01% af profiten and so on). Dette ville være en form for skat og ville gøre jobet meget mere interessant. Det vil sige at ikke alle bare kan have jobbet og det derfor også burde modtage mere magt. 

 

Håber i syntes om min ide.

kan godt følge din tanke men det blive skam ikke brugt, folk bliver træt af der hele tiden er "valg" hvorefter borgmester jobbet nok kan blive kedeligt og så glemmer man det lidt .... Det går jo ikke helt så nej bare nej 

men ellers fin ide du kom med måske bare ikke til det rigtige job. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså, ideen er super god, men som de andre også skriver, så vil det nok ikke blive brugt.


Grunden til dette kan også være at, jeg næppe tror at der er mange spillere på Stavox der er inde i hvordan politik fungere, og dermed vil de heller ikke forstå det her system.

Tror også måske det vil ende med at personen som kommer ind og bliver borgmester for alt for meget magt og de vil 100p tro at de ejer det hele, det vil bare skabe mere kaos.

Men umiddelbart ud fra din beskrivelse lyder det cool nok, men spørgsmålet er hvor længe det vil være det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.