Hop til indhold
Stavox

CSGO Turnering.


Polle

Recommended Posts

  • Svar 160
  • Oprettet
  • Seneste svar
17 minutter siden, Ziipen skrev:

Kan os der allerede har vundet og ikke skal spille flere kampe ikke få vores penge? Det er nu 3 uger siden at, turneringen blev spillet.

 

- og få dog spillet den sidste kamp i en hverdag ? Hvad med onsdag? 

 

@Polle

 

Ja.. Ellers må vi calle den, og så splitter de 2 finalehold 1. og 2. præmien

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey alle.

Polle fortæller han har travlt i øjeblikket, og derfor mener han det er bedst at en anden driver de resterende runder i hus. Derfor bliver kampene hostet af @Peanut og jeg.

 

Jeg tænker hvor der var nogle småfejl ved mange af runderne, kan vi stemme om vi alle skulle spille omkamp eller kun spille de sidste runder 🙂

Stem her

 

Vi skal finde ud af hvilken dag I skal spille, så hvilken dag i denne her uge ville passe folk bedst? (evt. tidspunkt)

 

Love you all ❤️

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Ziipen skrev:

Hey alle.

Polle fortæller han har travlt i øjeblikket, og derfor mener han det er bedst at en anden driver de resterende runder i hus. Derfor bliver kampene hostet af @Peanut og jeg.

 

Jeg tænker hvor der var nogle småfejl ved mange af runderne, kan vi stemme om vi alle skulle spille omkamp eller kun spille de sidste runder 🙂

Stem her

 

Vi skal finde ud af hvilken dag I skal spille, så hvilken dag i denne her uge ville passe folk bedst? (evt. tidspunkt)

 

Love you all ❤️

 

Manden

 

Bliver nok uden mig, skal til Dubai på torsdag.:) ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Ziipen skrev:

Hey alle.

Polle fortæller han har travlt i øjeblikket, og derfor mener han det er bedst at en anden driver de resterende runder i hus. Derfor bliver kampene hostet af @Peanut og jeg.

 

Jeg tænker hvor der var nogle småfejl ved mange af runderne, kan vi stemme om vi alle skulle spille omkamp eller kun spille de sidste runder 🙂

Stem her

 

Vi skal finde ud af hvilken dag I skal spille, så hvilken dag i denne her uge ville passe folk bedst? (evt. tidspunkt)

 

Love you all ❤️

 

 

 

Omkamp? Nu må det seriøst stoppe. Den er trukket ALT for langt ud, den her turnering. Lad os nu bare få afgjort den finale.

Vi har ikke engang kunne samle os 2 finalisthold siden turneringen blev afholdt, hvordan kan i så tro af vi kan samle alle igen til omkamp?

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Lund skrev:

 

 

Omkamp? Nu må det seriøst stoppe. Den er trukket ALT for langt ud, den her turnering. Lad os nu bare få afgjort den finale.

Vi har ikke engang kunne samle os 2 finalisthold siden turneringen blev afholdt, hvordan kan i så tro af vi kan samle alle igen til omkamp?

Jeg hørte bare der var tale om en eventuel omkamp. Jeg tænker, at vi tager beslutningen i fællesskab her til aften.😄

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Ziipen skrev:

Jeg hørte bare der var tale om en eventuel omkamp. Jeg tænker, at vi tager beslutningen i fællesskab her til aften.😄

 

Hvem i alverden har talt om omkamp, og hvilke hold?

 

Zorks og vores hold er i finalen. Hvad er det der skal spilles om

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Lund skrev:

 

Hvem i alverden har talt om omkamp, og hvilke hold?

 

Zorks og vores hold er i finalen. Hvad er det der skal spilles om

Lad os se om vi kan spille I morgen onsdag kun finalen. Det virker også som om, at det er mest populært inde på strawpoll.

 

Der spilles om selvfølgelig om de 9 millioner.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar


×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.