Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Scaled


Sønderskov

Recommended Posts

Dit ingame navn: Skootch
Staff ingame navn: Scaled

Dit SteamID: STEAM_0:1:103242662
Staff SteamID: STEAM_0:0:50236723

Forklar situationen: Min ven (Holm) og jeg (Skootch) bliver stoppet af politiet, det der så sker er at vi begge bliver arresteret, jeg får ingen grund til jeg bliver det, dog stod jeg med et koben i hånden.
Vi kalder så på en staff og så kommer Scaled, vi sidder og snakker for vores sag hvorefter Scaled skriver "!xban Skootch" og lige efter "!xban Holm" det der sker efterfølgende er at Holm får ban hvor der står "Scaled banned Holm. for 720 minutes (Grimt sprog efter adskillige advarsler - bl.a. 'fucking bøsser')
". Holm havde ikke sagt "fucking bøsser" og han havde ingen varsel fået. Det er grunden til jeg laver denne post nu, i mine øjne fik Holm ban UDEN grund og jeg syntes det er rigtig uproffesionelt arbejde af Scaled. Holm er 21 år gammel og snakker generelt pænt, han havde sagt fucking svans fordi Nickolai P løg i sin case,
han er blandt andet også venner med nogen der løg tidligere fordi vi havde raidet dem og det var de utilfredse med. Der hvor jeg vil hen med denne post er at jeg syntes VIRKELIG det var uproffesionelt staff arbejde af Scaled.

Bevis:

image.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Skootch.

Lige da jeg joinede Rockford kom jeg i case med jer og en anden spiller ved navn "nutty boi", hvor I to snakkede rigtigt grimt. I kaldte ham bl.a. idiot og bad ham om at holde kæft en del gange, hvor jeg gav jer begge to en del chancer til at rette op på sproget.

 

Da der så er gået måske 30 minutter siden denne case kommer jeg i case med dig, hvor du fortæller, at du er blevet anholdt uden grund. Jeg finder hurtigt frem til, at du blev anholdt med en gyldig grund - nemlig at du havde lockpick fremme.

 

Holm og dig mener dog stadig, at I var blevet anholdt uden gyldig grund, og da betjenten som anholdte jer kom ind i fængslet begynder Holm at råbe af ham. 

Der blev heriblandt sagt "hold kæft" til ham flere gange, "fucking svans" og "fucking bøsse".

 

Jeg skrev ved en fejl "!xban Skootch", for jeg mente egentligt din ven, Holm, og det var derfor jeg efterfølgende skrev "!xban Holm".

Din ven havde fået en del advarsler førhen, og derfor bannede jeg ham. Jeg kan godt se, at jeg nok burde have forklaret ham situationen inden jeg bannede ham, men jeg tænkte, at det gav sig selv - det gjorde det så nok ikke, og han har nu fået forklaret situationen på TS imens klagen blev lavet.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Scaled skrev:

Hej Skootch.

Lige da jeg joinede Rockford kom jeg i case med jer og en anden spiller ved navn "nutty boi", hvor I to snakkede rigtigt grimt. I kaldte ham bl.a. idiot og bad ham om at holde kæft en del gange, hvor jeg gav jer begge to en del chancer til at rette op på sproget.

 

Da der så er gået måske 30 minutter siden denne case kommer jeg i case med dig, hvor du fortæller, at du er blevet anholdt uden grund. Jeg finder hurtigt frem til, at du blev anholdt med en gyldig grund - nemlig at du havde lockpick fremme.

 

Holm og dig mener dog stadig, at I var blevet anholdt uden gyldig grund, og da betjenten som anholdte jer kom ind i fængslet begynder Holm at råbe af ham. 

Der blev heriblandt sagt "hold kæft" til ham flere gange, "fucking svans" og "fucking bøsse".

 

Jeg skrev ved en fejl "!xban Skootch", for jeg mente egentligt din ven, Holm, og det var derfor jeg efterfølgende skrev "!xban Holm".

Din ven havde fået en del advarsler førhen, og derfor bannede jeg ham. Jeg kan godt se, at jeg nok burde have forklaret ham situationen inden jeg bannede ham, men jeg tænkte, at det gav sig selv - det gjorde det så nok ikke, og han har nu fået forklaret situationen på TS imens klagen blev lavet.

Hey Scaled.

Jeg prøver lige at spørge her igen da jeg ikke fik svar ingame før jeg blev banned.

Hvorfor var det jeg blev arrested til at starte med? 

Og så var det lidt svært at høre hvad i sagde eftersom admin casen var i jail og ham betjenten og dig ikke var samme sted som os.

Hilsen

Holm.-

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Holm. skrev:

Hey Scaled.

Jeg prøver lige at spørge her igen da jeg ikke fik svar ingame før jeg blev banned.

Hvorfor var det jeg blev arrested til at starte med? 

Og så var det lidt svært at høre hvad i sagde eftersom admin casen var i jail og ham betjenten og dig ikke var samme sted som os.

Hilsen

Holm.-

Casen handlede til at starte med ikke om dig, men imens jeg diskuterede med Skootch deltog du i casen og fortalte, at du også var blevet anholdt uden grund. Jeg nåede dog ikke rigtigt at finde ud af hvorfor du blev anholdt, men jeg går ud fra, at det var fordi du sad i en stjålen bil.

 

Da du snakkede grimt stod jeg lige overfor jer i jeres celle på Rockford, og betjenten stod nogenlunde lige udenfor.

 

Derudover har jeg ingen relationer til nutty boi, som jeg overhovedet ikke mente løj - han blev desværre også nødt til at gå midt i casen, som han selv kaldte.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det med nutty boi var dog også en helt anden sag, han havde provokeret os igennem en ret lang periode faktisk, han blev ved at komme tilbage og bryde nlr samt calle rdm midt i rp og sige han ville kalde admin. Det har INTET med at holm blev bannet af gøre, du ved ikke hvad der ligger bag det hele.
Mvh Skootch 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Sønderskov skrev:

Det med nutty boi var dog også en helt anden sag, han havde provokeret os igennem en ret lang periode faktisk, han blev ved at komme tilbage og bryde nlr samt calle rdm midt i rp og sige han ville kalde admin. Det har INTET med at holm blev bannet af gøre, du ved ikke hvad der ligger bag det hele.
Mvh Skootch 🙂

 

Det er korrekt, at jeg ikke ved hvad der er bag episoden, men derfor skal I stadig bevare tonen, hvilket I ikke gjorde. 

 

Bare fordi, at han har været træls, skal I ikke svine ham til - især ikke når jeg har advaret jer flere gange.

 

I modsætning til hvad du siger mener jeg, at denne sag har en del at gøre med Holms ban, eftersom han snakkede rigtigt grimt og fik en del advarsler.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvorfor hiver du så nutty's "sag" ind i denne? Du ved ikke at nutty havde en provokerende adfærd overfor os og havde brudt adskillige regler, men når man kalder en admin går der 10-15 minutter før der kommer en.
Holm havde reageret på samme måde i virkeligheden i en anden situation, og det havde jeg også gjort. Så forstår ikke hvad problemet er med at snakke grimt i rp.
Mvh Skootch 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Sønderskov skrev:

Hvorfor hiver du så nutty's "sag" ind i denne? Du ved ikke at nutty havde en provokerende adfærd overfor os og havde brudt adskillige regler, men når man kalder en admin går der 10-15 minutter før der kommer en.
Holm havde reageret på samme måde i virkeligheden i en anden situation, og det havde jeg også gjort. Så forstår ikke hvad problemet er med at snakke grimt i rp.
Mvh Skootch 🙂

 

Jeg var netop joinet Rockford for at tage cases, så jeg kan desværre ikke gøre for, at det tog 10-15 minutter.

 

Det er ligemeget hvad der er sket forinden eller hvad I ville have gjort i virkeligheden - man skal snakke ordentligt i case, især efter man bliver advaret.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Scaled skrev:

Jeg var netop joinet Rockford for at tage cases, så jeg kan desværre ikke gøre for, at det tog 10-15 minutter.

 

Det er ligemeget hvad der er sket forinden eller hvad I ville have gjort i virkeligheden - man skal snakke ordentligt i case, især efter man bliver advaret.

Jeg nævner det lige igen. Nutti og dem var virkelig dissrespektful.

Og blev ved med at minge over en stjålet bil samt råbe af os og micspam RDM RDM RDM RDM.

Derefter plaffede vi dem pga de ikke ville lade os være, gik på vores grund samt gad ikke forsvinde fra vores grund,

alligevel caller de RDM med en Zenoxxi og samtidig buster jeg dem i at ændre deres forklaring ikke kun 1 men hele 2 gange overfor administrator.

De får bare et warning...

Jeg forstår ikke altid straf rammen på community'et jeg er lidt forvirret over dette.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Holm. skrev:

Jeg nævner det lige igen. Nutti og dem var virkelig dissrespektful.

Og blev ved med at minge over en stjålet bil samt råbe af os og micspam RDM RDM RDM RDM.

Derefter plaffede vi dem pga de ikke ville lade os være, gik på vores grund samt gad ikke forsvinde fra vores grund,

alligevel caller de RDM med en Zenoxxi og samtidig buster jeg dem i at ændre deres forklaring ikke kun 1 men hele 2 gange overfor administrator.

De får bare et warning...

Jeg forstår ikke altid straf rammen på community'et jeg er lidt forvirret over dette.

Begge parter i den case blev ved med at afbryde hinanden - det gjorde mig lettere forvirret. Det var svært at få forklaret situationen, og begge parter blev ved med at hæve stemmen.

 

Da han så skulle gå, tænkte jeg bare, at vi kunne lade den ligge - så var jeg trods alt klar over, at dette ikke ville ske igen.

 

Jeg er ret sikker på, at jeg misforstod nutty boi, og derfor ville jeg ikke give ham straf for at lyve, hvilket selvfølgelig er op til mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.