Hop til indhold
Stavox

[Solved] Serveren når administratore går Offline D 10-09-2019


Holm.

Recommended Posts

Idag har vi været nogle stykker på serveren de fleste er generelt gode til rp men ligeså snart administratorene forsvinder sker der ting som.

Proppush.

Propclimb.

Jailer folk med props.

Rdm.

Random warrants 

Osv osv 

Har lidt billeder her.

Jeg syntes emnet er relevant at tage op eftersom os der stadig køre "Roleplay" På serveren 

i den grad bliver påvirket af det.

Hvis andre har lign situationer må de gerne kommentere med dette.

Holm.-

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1859752772

 

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1859752707

 

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1859752576

Link til kommentar

Det er dog heller ikke første gang man får sådanne kommentare ingame fra diverse spillere "Amen fik lige lov af en staff, så du kan bare pille af med dig, du er alligevel den eneste der rp'er", Selvom der dog kun er en 5-6 stykker der bryder reglerne mens de resterende ca 10 stykker faktisk spiller rp. Det resultere jo så bare i, at man ikke har lyst til at spille, hvis nogle kan få fornemmelsen af at tøjlerne er så løse, fordi en staff sagde go for det, men går 5 minutter også forsætter man uden at have fået lov derfra.

Link til kommentar
29 minutter siden, Holm. skrev:

Vito. Dette er ikke en ban request.

Jeg er ikke ude på at få nogen banned overhovedet.

Jeg er ude på at der måske kommer noget konstruktivt og noget der gør så dette ikke sker igen.

Holm.-

 

 

Det er svært at skulle holde styr på, når vi alle har ting der skal ordnes i morgen tidlig, og derfor ikke har tid til at holde øje med spillere indtil kl 3 om natten.

Link til kommentar

 

2 timer siden, Holm. skrev:

Vito. Dette er ikke en ban request.

Jeg er ikke ude på at få nogen banned overhovedet.

Jeg er ude på at der måske kommer noget konstruktivt og noget der gør så dette ikke sker igen.

Holm.-

 

Som Vito skriver.

Det er forholdsvis svært at holde styr på hvad der sker klokken 3 om natten på en hverdag, de fleste fra staff teamet har deres eget liv at passe også.

Link til kommentar
Lige nu, Mic skrev:

 

Som Vito skriver.

Det er forholdsvis svært at holde styr på hvad der sker klokken 3 om natten på en hverdag, de fleste fra staff teamet har deres eget liv at passe også.

 Så mic det du mener er det er ligemeget at der sker sådanne ting på en top professionel virksomhed / Comunnity som dette er?

 

Link til kommentar
Lige nu, Holm. skrev:

 Så mic det du mener er det er ligemeget at der sker sådanne ting på en top professionel virksomhed / Comunnity som dette er?

 

Nej jeg har aldrig sagt det er ligemeget????

Jeg skriver det er svært at holde styr på hvad der sker, prøv at læs.

Der er ingen staffs som bliver betalt for at sidde på serveren og spille, det hele er frivilligt.

Staffs har også skole, uddannelse og  arbejde, de kan jo ikke sidde og holde øje med serveren 24/7.

 

Det er nok også derfor der er lavet et sub-forum til ban-requests. Så begynd at optage dit spil og så kan du smide det der ind.

Link til kommentar
Lige nu, Mic skrev:

Nej jeg har aldrig sagt det er ligemeget????

Jeg skriver det er svært at holde styr på hvad der sker, prøv at læs.

Der er ingen staffs som bliver betalt for at sidde på serveren og spille, det hele er frivilligt.

Staffs har også skole, uddannelse og  arbejde, de kan jo ikke sidde og holde øje med serveren 24/7.

 

Det er nok også derfor der er lavet et sub-forum til ban-requests. Så begynd at optage dit spil og så kan du smide det der ind.

Jeg vil ikke have nogen bannet på mit grundlag.

Jeg vil gerne opnå at der måske er en mulighed for at få styr på det.

Jeg har med vilje lagt billederne op med navne på for at i måske kan tage fat i disse personer

og fortælle at selvom de fucker rundt på serveren bryder regler og rp'et er der altså stadig nogle der nyder en seriøs 

omgang rp og jobs osv.

derimod hjælper det ikke på situationen at nogle administratore giver spillere lov til det det har jeg nemlig hørt idag.

Det syntes jeg er bekymrende...

Holm.-

Link til kommentar
4 timer siden, Holm. skrev:

Jeg vil ikke have nogen bannet på mit grundlag.

Jeg vil gerne opnå at der måske er en mulighed for at få styr på det.

Jeg har med vilje lagt billederne op med navne på for at i måske kan tage fat i disse personer

og fortælle at selvom de fucker rundt på serveren bryder regler og rp'et er der altså stadig nogle der nyder en seriøs 

omgang rp og jobs osv.

derimod hjælper det ikke på situationen at nogle administratore giver spillere lov til det det har jeg nemlig hørt idag.

Det syntes jeg er bekymrende...

Holm.-

@Holm. Som @Vito og @Mic siger er det svært for teenagere, som staffholdet for det meste består af, at være på serveren indtil den sidste spiller leaver, da de har deres eget liv. De har på ingen måde nævnt, at det er ligemeget hvad der sker, når der ingen staff er på. Staff giver gerne lov i weekenden efter et hvis klokkeslæt, at de spiller, der er inde på den pågældende server må fucke rundt og trolle et hvis sted på mappet. Sådan har det været i lang, lang, lang tid, og der er ingen problemer med det.

Link til kommentar
44 minutter siden, Jimmi skrev:

@Holm. Som @Vito og @Mic siger er det svært for teenagere, som staffholdet for det meste består af, at være på serveren indtil den sidste spiller leaver, da de har deres eget liv. De har på ingen måde nævnt, at det er ligemeget hvad der sker, når der ingen staff er på. Staff giver gerne lov i weekenden efter et hvis klokkeslæt, at de spiller, der er inde på den pågældende server må fucke rundt og trolle et hvis sted på mappet. Sådan har det været i lang, lang, lang tid, og der er ingen problemer med det.

Det er altså meget sjældent der bliver troll om natten med tilladelse fra staff - det stoppede en del af os med for noget tid siden.

Link til kommentar

Hvilken rp er der kl. lort om natten? hvis der sker abuse, så det nok også fordi der ikke er så mange inde og det bare er for hyggens skyld. Der har været masser af gange, hvor der har været mig og 2 andre inde på serveren, hvor vi har lavet hvad vi vil for hyggens skyld, også har der været en tredje person som var en lyse slukker som vil "rp" kl 3 om natten og troede med ban request, like bruh..

 

Hvis der er mange spillere, så lav en ban request. Men ellers, så leave hvis der ikke er så mange, hvis der ikke er staffs inde, så det nok også et tegn på, at andre også begynder at lukke ned.

Link til kommentar
6 timer siden, Holm. skrev:

Jeg vil ikke have nogen bannet på mit grundlag.

Jeg vil gerne opnå at der måske er en mulighed for at få styr på det.

Jeg har med vilje lagt billederne op med navne på for at i måske kan tage fat i disse personer

og fortælle at selvom de fucker rundt på serveren bryder regler og rp'et er der altså stadig nogle der nyder en seriøs 

omgang rp og jobs osv.

derimod hjælper det ikke på situationen at nogle administratore giver spillere lov til det det har jeg nemlig hørt idag.

Det syntes jeg er bekymrende...

Holm.-

Hvis du virkelig gerne vil være den triste lyseslukker, så tag da og lav ban request på dem, så er der da mulighed for at få styr på serveren.

 

Hvorfor vælger du heller og spille RP så sent med så få spillere og ingen staffs? Du kunne da også bare sove og gøre det næste dag hvor du vil få meget mere ud af det.

Link til kommentar
6 timer siden, Holm. skrev:

Jeg vil ikke have nogen bannet på mit grundlag.

Jeg vil gerne opnå at der måske er en mulighed for at få styr på det.

Jeg har med vilje lagt billederne op med navne på for at i måske kan tage fat i disse personer

og fortælle at selvom de fucker rundt på serveren bryder regler og rp'et er der altså stadig nogle der nyder en seriøs 

omgang rp og jobs osv.

derimod hjælper det ikke på situationen at nogle administratore giver spillere lov til det det har jeg nemlig hørt idag.

Det syntes jeg er bekymrende...

Holm.-

 

Jeg kan godt følge dig, Holm, men som der bliver påpeget af de andre staffs og spillere, er det umuligt at moderere serveren kl 3 en hverdag.

Hvordan vil du gerne have der kommer "styr på det" Har du nogle konstruktive ideer? 

Link til kommentar
4 timer siden, Merlin skrev:

Ahh man hold fucking ud. Kl var 22:30+ der er intet rp på severen folk laver ikke noget, folk begynder at rdm og lave andre sjove ting. Der sker ikke noget ved det sker så sent

 

Han har dog en hel valid pointe, hvis der er nogen der RP'er, eller ønsker det.

Det vil altid være første prioritet.

Link til kommentar

Der er vel en grund til man kan lave ban-requests?

De admins der er på serveren har valgt frivilligt at hjælpe til på Stavox, og bliver ikke betalt for deres arbejde (dog en lille kebabs hvis man er heldig)

 

Du ville jo heller ikke klage til en virksomhed som holder supporten lukket fra kl 18. Lav en ban-request hvis du møder folk som bryder reglerne, så vil en dejlig sød admin tage sig af dem når de har tid.

 

- chief human resources officer (CHRO) empty 

hej hej

Link til kommentar
8 minutter siden, Sandfeld skrev:

Kunne man ikke gøre nok klokken ramte et bestemt tidspunkt (sent), at mennesker kunne lave en vote om der skulle være RP eller troll.

Måske man kunne gøre at dem der siger nej til den vote ikke kan blive skudt af dem som har sagt ja. Det kunne måske også være at hver gang at ingen staffs er online at der automatisk kommer en vote og når der kom en staff på igen får man lige en besked som måske siger noget i retning af alle kan nu skyde hinanden igen

Link til kommentar
5 minutter siden, FleXuZ skrev:

Måske man kunne gøre at dem der siger nej til den vote ikke kan blive skudt af dem som har sagt ja. Det kunne måske også være at hver gang at ingen staffs er online at der automatisk kommer en vote og når der kom en staff på igen får man lige en besked som måske siger noget i retning af alle kan nu skyde hinanden igen

Det kan jo bare "misbruges" - Man kan lave weed og printere uden at være bange for at folk raider?

Link til kommentar
1 minut siden, D A L L E🥔 skrev:

Det kan jo bare "misbruges" - Man kan lave weed og printere uden at være bange for at folk raider?

Det er jo det samme som man er alene på serveren og på en måde er det fordi det er jo en darkrp server og at folk vælger at forlade Rpen er jo lidt ligesom de så vælger at forlade serveren men ikke helt så i mit hoved synes jeg det er helt fair

 

Link til kommentar
4 minutter siden, Bob Johnson skrev:

Men der er jo ikke noget RP over det overhovedet hvis du ser 3 mennesker der bare proppusher/surfer og RDM'er hinanden.

Men de har jo også sagt nej til rp og hvis det ikke kommer på det her så sker det alligevel. Det eneste det gør er at hjælpe dem som ikke synes det lige er så sjovt og faktisk prøver at gøre noget

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.