Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban Request


Pumpe

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:445621651

Hvorfor skal du unbannes: Syntes ikke jeg burde unbannes fordi det er min egen skyld men syntes at jeg kunne få en mindre straf men det er op til jer nu skal i høre hvorfor jeg syntes den måske kunne sættes ned med måske en uge eller noget i den stil.

jeg sad og hyggede med nogen venner og vi havde det lidt for sjovt til sidst jeg ender med at komme i case pga jeg havde rda som jeg syntes jeg ikke havde men det syntes adminen og det diskuterede vi så lidt over i 5-10 min tid og da casen er ovre begynder mine venner at få en lidt racistisk/nazistisk adfærd og så kalder jeg dem for "Små Nazi svin" og der speccer adminen mig tror jeg og så måske har han opfattet det til ham så hvis du læser denne tråd Lund så må du sgu undskylde det var ikke til jer kunne aldrig finde på at sige sådan nogle ting til en admin eller andre som ikke er nogen fjolser som mine venner der sidder og copbaiter med de nazistiske ting og så glemmer jeg så dum jeg er at unbinde min x knap alstå den jeg taler med til alt den plejer jeg at bruge men glemte at jeg havde den samme på discord til push to talk og måske er det derfor at jeg har ban for at kalde et staff "Nazi Svin" som virkelig ikke var ment til jer (og det mener jeg) (sværger på mit liv det ikke var til jer) så hvis i mener jeg burde unbannes eller bare få min straf eller hvis i ikke mener jeg fortjener det er det forståeligt nok... (men det her er ikke noget der skal ændre på noget overhovdet) det er at jeg lige købte VIP den dag og vil virkelig gerne ind og hygge med zipzys og de andre men det er lige meget nu.. hvis i mener jeg fortjener en chance for at bevise jeg virkelig godt kan opfører mig ordenligt og ikke sviner staff til så unban/forkort straffen hvis ikke er det helt iorden.

Håber i læser denne tråd og mange gange undskyld lund 

-Julius

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Grund: RDA - Kalder staffs 'Små Nazisvin' - Forsøger ydermere at flygte i case.

Navn: Liderlige Lotte

AdminID: STEAM_0:0:29154128 - Lund [senioradmin] - Profil

Unban: 20-09-19 16:32

Banned: 06-09-19 16:32


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Julius.

Fint at høre du beklager situationen.

I det hele taget havde du en forholdvis ubehagelig attitude på serveren, samt under casen. Jeg forstår godt at du ikke synes det er rart at bruge tid på at diskutere en case - det synes vi heller ikke, men den måde du håndterede det på, var enormt problematisk. Du var uhøflig, flabet og forsøgte at diktere casen var slut, ved at forsøge at løbe væk.

 

Da vi besluttede os for at lukke casen, spectatede jeg dig lige. 5 sekunder efter du var kørt væk begyndte du at tale med dig selv "Små tabere. Hold kæft nogle nazisvin" 

At dømme ud fra dit toneleje er jeg forholdvis sikker på, at du ikke bare sad og hyggede med dine venner. Du var oprigtig frustreret og jeg er meget sikker på at de bemærkninger var møntet på os. 

Vil du ikke lige revurdere og være 100% ærlig - så kan jeg overveje at gå med til en nedsættelse? Hvis du ikke er fuldstændig ærlig i den her unban request, kommer vi ikke længere.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

giver dig fuldstændig ret i at jeg var virkelig frustreret og ja jeg sagde små tabere og det var også over stregen men er 100 % ærlig når jeg siger det her og det er at jeg ikke mente at sige det til dig eller nogen andre på serveren det var til dem jeg snakkede med... Men alstå hvis du ikke tror på det er det alstå iorden ved jeg gik LANGT over stregen bare ved at diskutere i starten skulle bare have hørt efter og lyttet til dig uden at afbryde.

men mener når jeg siger at det nazi svin var ikke til dig eller nogen andre på serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg taler en samtale med Mikk vedr. dit ban.

Dog vil jeg kraftigt understrege, at jeg i fremtiden synes du virkelig skal overveje din attitude her på serveren. Jeg kan høre på dig, at du er ked af dit ban og gerne vil spille videre - det er godt at høre, fordi det virkede ærlig talt ikke som om du hyggede dig derinde.

 

Næste gang du joiner serveren igen, så prøv lige at hyg dig og få styr på din fremtoning. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.