Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


Alliverti

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:480301390

Hvorfor skal du unbannes: Søger unban da jeg ikke mener at jeg fortjener at blive udelukket. Blev holdt tilbage i en case hvor alt gik stille og roligt, og bliver herefter beskyldt for at have beskudt den pågældende adminstrator, hvilket iøvrigt er en fuldstændig absurd påstand da dette ikke fandt sted. Dernæst blev jeg udelukket og det fører mig så hertil.

 

Tak og god dag,

Alliverti

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Allverti jeg sad og var igang med at se yt, hvor jeg så ser jeg ligge knocked, hvor jeg tænker arh det sikkert bare en der har mugget mig, hvor jeg så derefter tjekker logs, hvor der ikke var noget mug på mig og ser det dig der har skudt mig og at du enda er betjent. Jeg tager fat i dig og spørger, hvad du laver hvor du igen skyder mig jeg kan så fornemme på det hele at du kun er inde for at trolle så jeg giver dig ban hvilket jeg vil mene er fair. Men at du begynder at direkte lyve i en unban request stiller dig selv i et dårligere lys til at skulle få unban og giver mig mere tiltro til at du kun er her inde for at ødelægge oplevelsen for andre. 

 

og jeg tænker jeg godt kan bringe nogle billeder frem af logs der siger du har skudt mig og billeder af du skyder mig i case

 

Logs:

image.png.bdabf4d7130fd11a70a26ddd87d33215.png

 

Skud i case:

image.png.bd3c9d5a474b91b33069ede3dd322ff6.png

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Alliverti_ skrev:

Hej Lucas

 

Er rimelig overbevist om at jeg ikke har skudt på noget tidspunkt (muligvis en misfortåelse).

Kan du evt. sende de der screenshots til en mail (kan ikke se dem i høj opløsning)

 

Tak og god aften

Alliverti

 

Kan fint se hvad der står på billedet prøv med en anden enhed og se om det bliver bedre. 

Link til kommentar
Del på andre sites

39 minutter siden, Alliverti_ skrev:

Har lige set den på computeren. Virker besynderligt og beklager mange gange for situationen.

Problemet er at hvis du havede ladt vær med at skyde mig, da jeg havede hevet dig op på taget. Så havede du bare fået et jail, men at du vælger at skyde mig IGEN, viser du mig kun at du er inde for at trolle. 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Alliverti_ skrev:

Nej min intention er bestemt ikke at ødelægge det for andre spillere, og har spillet derinde på en anden ACC tidligere. Min kammerat blev bandet af præcis samme Grund:, og skulle nøjes med en uges ban. Hvorfor er der forskel på det?

Hvis du ikke er herinde for at irritere andre spiller hvorfor blev jeg så skudt

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.