Hop til indhold
Stavox

Hvordan laver jeg en acceptabel ban-request?


fallu

Recommended Posts

Jeg så at @SimoN & @Tobi også lavede en Guide :P Så jeg valgte også at være med!

Hvordan du starter ud!

Du er inde kl 7 om morgenen, det er søndag og alle sover, ingen admins online kun spillere. Du bliver random arrestet af 1 Politimand + RDM'et af ham. Hvad gør du? Ingen admins til rådighed. Så du står helt alene uden nogle admins til rådighed.

Det første du skal gøre! Trin #1

Under ingen omstændigheder så IKKE bryd selv nogle regler! Det gør bare det hele meget værre! Start ud stille og roligt med at optag en video med et optagelse's program som enten er "Bandicam" eller "OBS". Eller du kan begynde med at tage en masse billeder som dog ikke kan bevises så særlig meget. Hvis jeg nu var dig ville jeg nok installere Playstv eller Shadowplay som optager 5 min fra dit gameplay som du kan uploade til Youtube direkte. Alt det du optager skal helst uploades til youtube som skjult vil jeg nok anbefale.

Det næste du skal gøre! Trin #2

Hop ind på forum! Stavox.com opret en bruger, du kan enten lave en ny helt fresh, eller logge ind via din steam og lave en derfra, der er 2 muligheder der. Efter går du ind under den der hedder "Ban Requests" trykker på den der hedder "Skabelon" som SKAL følges, og kopiere hele den skabelon der står på siden. Efter går du tilbage hvor du fandt Skabelon & trykker på "Start new topic". Nu er du godt på vej, du sætter det du kopierede ind fra Skabelonen ind under den store boks lige under Title, i titlen skriver du bare fx "Ban request - Stavox Evocity". Kommer an på hvilken server det sker på, ellers erstatter du bare Evocity med Rockford. Du udfylder alle felter og bagefter trykker på "Submit Topic". Hvis du er i tvivl om hvad dit SteamID er så har @SimoN lavet en lille guide om hvordan du gør det. 

Sidste trin! Trin #3

Din ban request er nu oprettet og afventer svar fra Staff Personalet som kan vudere om der er brud på nogle regler, eller om din Ban Request ikke var nødvendelig. Men for RDM (Random Death Match) & RDA (Random Arrest) så tror jeg godt der er en grund til den er vigtig :P 

 

Jeg håber denne vil virke hvis folk har brug for den!

 

- fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

Ikke for noget... Men der er jo en skabelon folk skal følge når de laver en ban request på en anden spiller.
Dette er den format vi bruger udelukkende til at vurdere situationen omkring hvad der er sket i episoden.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, Tobi said:

Ikke for noget... Men der er jo en skabelon folk skal følge når de laver en ban request på en anden spiller.
Dette er den format vi bruger udelukkende til at vurdere situationen omkring hvad der er sket i episoden.

 

Havde glemt at skrive den SKAL bruges :P tak for det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.