Hop til indhold
Stavox

ICEBOX Version 1.00 | På markedet


Merlin

Recommended Posts

Halløjsa folkens endelig er jeg blevet færdig med ICEBOX og dermed kommer den også til salg

ICEBOX kan køber på e2whitelist lige her

Er der nogle fejl eller mangler må i meget gerne kontakte mig så fixer jeg det hurtigst muligt 🙂

Opdateringer igennem tiden vil være gratis for dem så har købt dem...

Håber i syntes godt om den


ICEBOX er en ny gunshop som lige er kommet ud. Designet er lavet efter hjemmesiden icebox.

 


En liste over forskellige features kommer her:
- Lækkert design som består af | Forside / produktside / Indkøbskurv |
- Flere forskellige mulighed for at logge på samt logge ud, og gå tilbage hvis du vil vælge andre våben
- På forsiden skriver den "Weapons from xxxx" fx Weapons from 3200. E2'en finder automatisk det billige våben. 
- Skriver hvor mange våben der er tingældelig på produktsiden.
- Indkøbskurv side som skriver de valgte våben, samt regner prisen ud i alt
- Kontrolpanel som består af 4 forskellige menuer | Statistikker / Tjek våben / Indstillinger / Luk-Åben butik |
- Muligheder af indstillinger | Profit / Shipping price / Rabat / Vælg din valuta / Blacklist pris / Force logout nuværende spiller | 
- Hvilke statistikker finder der? | Omsætning / Overskud / Våben solgt / Våben online / Seneste kunde / Status åben-lukket? / Profit / Shipping / Rabat |
- Tjek våben | Viser hvilke våben du har på gunshoppen, som giver et mere overskueligt blik over det
- Åben-luk | Her kan du vælge om du vil have butikken åben eller lukket
- Lækkert blacklist system. Vælger du at blackliste en stiger prisen for et våben. Det vil sige produkt pris + blacklist pris. Du kan indstille prisen på kontrolpanelet 
- En e2 som er super optimeret
- Logo som medfølger. Normale farver er blå, hvis du lukker butikken, bliver farev rød, som teksten ændrer sig til lukket
- Forsiden på skærmen skriver lukket, hvis butikken bliver lukket

Nuværende commands:
!bl (navn) | Blacklister person
!wl (navn) | Whitelister person

 

CREDITS:

Tak til

Hjulpet en hel del mede2'en@Scaled

For at komme med den fantastiske ide@Sunix

For at få mig igang med at lave den færdig @Bimse👌

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.