Hop til indhold
Stavox

[Solved] Start dit Meth Imperium i dag!


Vito

Recommended Posts

12 minutter siden, Sandfeld skrev:

Jeg elsker det nye, men er det muligt at add det til Rockford, hvis det ikke allerede er?

 

11 timer siden, Vito skrev:

Vi bringer jer nu methlabs, som bliver endnu en måde at tjene penge på. Vi har valgt at placere methlabs faste steder på begge maps, så de bliver mere eftertrægtede. Så pas på både politiet og jeres fjender, da dette betyder at i bliver et fast mål for modstandere 😉 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Scaled skrev:

Til hvad? Vil du have funktioner på hvornår den er færdig med at lave meth eller hvad? Ikke for noget, men det ville være ualmindeligt dumt.

Dumt? Jeg ser det som en Essential at man får dette at vide. Efter min mening ville det da være rart at have en skærm der siger når det er klart, længere væk.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Dumt? Jeg ser det som en Essential at man får dette at vide. Efter min mening ville det da være rart at have en skærm der siger når det er klart, længere væk.

Det tager meget kort tid, og det er simpelthen for åndssvagt hvis der skulle E2 funktioner til det her.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, WimBlim skrev:

Der går nok lidt før du kan prøve.

Alle steder er fundet og taget.

Det er som om, at folk ikke har fanget, at man kan overtage bygningerne?

Der sidder en boks indeni alle bygningerne, hvis man er i et igangværende raid og trykker på den, bliver dørene solgt og man kan købe dem til sig selv. På den måde kan man kapre bygningerne fra de andre og smide sin egen base op. Det er jo blandt andet indført for at skabe noget konkurrence.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Houston skrev:

Det er som om, at folk ikke har fanget, at man kan overtage bygningerne?

Der sidder en boks indeni alle bygningerne, hvis man er i et igangværende raid og trykker på den, bliver dørene solgt og man kan købe dem til sig selv. På den måde kan man kapre bygningerne fra de andre og smide sin egen base op. Det er jo blandt andet indført for at skabe noget konkurrence.

Når man har trykket på knappen og man har ventet "Hi-jack tiden" bliver man automatisk ejer af døren.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, WimBlim skrev:

Når man har trykket på knappen og man har ventet "Hi-jack tiden" bliver man automatisk ejer af døren.

Hvis du godt ved hvordan det fungerer, hvorfor siger du så, at der går tid før han kan prøve?
Han kan jo bare forsøge at overtage dem - det er bare misinformation det andet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Houston skrev:

Hvis du godt ved hvordan det fungerer, hvorfor siger du så, at der går tid før han kan prøve?
Han kan jo bare forsøge at overtage dem - det er bare misinformation det andet. 

Det var ment med at der er så mange der gerne vil prøve det som prøver at overtage det. Så det vil være lidt svært at få det.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, WimBlim skrev:

Alle props INDE for bygningens mure forsvinder, altså Raidindgang, printer skabe osv.

 

Nej lol

 

16 timer siden, Paki skrev:

hvordan fungerer det ifht props?

Det er den tidligere ejers ansvar at fjerne alt, personen får besked på når han har mistet bygningen og bliver bedt om at fjerne alle sine props.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.