Hop til indhold
Stavox

Fremtidsplaner/Drømmejob


Agurken

Recommended Posts

Programmør med speciale i infrastruktur på Tech College Aalborg, hvis jeg ikke er for skoletræt tager jeg næsten uddanelse med andet navn - Programmør med speciale i programmering. Hvis muligt så tager jeg den på EUX, og for at tjene lidt ekstra, kan jeg efter 2 år være IT supporter, som ville kunne øge indkomsten en smule, mens jeg er under uddanelse. Jeg har lidt en drøm at kunne arbejde indenfor Computer Branchen, ved at lave Grafikkort for NVIDEA // Asus.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Bob Johnson skrev:

Kunne godt tænke mig at komme ind på Det Kongelige Danske Musikkonservatorium, så jeg kan komme ind i Livgarden og spille 🎶

 

Ellers kunne jeg godt tænke mig at blive noget i retningen af Bygningsarkitekt 🙃

Jeg kommer og hører dig spille så ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, ZeTaZ skrev:

jeg vil gerne være vvs'er eller tømrer;)

Godt valg 😉 der er brug for det

11 timer siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Programmør med speciale i infrastruktur på Tech College Aalborg, hvis jeg ikke er for skoletræt tager jeg næsten uddanelse med andet navn - Programmør med speciale i programmering. Hvis muligt så tager jeg den på EUX, og for at tjene lidt ekstra, kan jeg efter 2 år være IT supporter, som ville kunne øge indkomsten en smule, mens jeg er under uddanelse. Jeg har lidt en drøm at kunne arbejde indenfor Computer Branchen, ved at lave Grafikkort for NVIDEA // Asus.

du tjener skejsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.