Hop til indhold
Stavox

[Solved] Over Grænsen [Klage-Vito]


Anders Buch

Recommended Posts

Dit ingame navn: Anders Buch
Staff ingame navn: Vito
Dit SteamID: STEAM_0:1:24473591
Staff SteamID: STEAM_0:0:26038447

Forklar situationen:
Hele sagen starter egentlig med at "Hermione" vælger at Joine TS og det skal lige siges at hermione godt kan lide at fucke med mit grundvand og være generelt træls overfor mig.
Så kommer Critz med en offentlig video af hermione der spiser et eller andet. Jeg kommentere på det ved at sige
 at han har nogle flotte briller osv. Hans modsvar er så ret koldt --> "Det er sgu også meget interessant at din morfar er død, og siger et par ting mere.." 


 
Bevis: https://www.youtube.com/watch?v=duQrHeRCqbc&feature=youtu.be - https://www.youtube.com/watch?v=jq2t4Ba_JF0&t=15s - Den sidste video kan i få tilsendt pga copyright(spotify var kørende i baggrunden. Den sidste video beviser at Hermione laver grin med min afdøde "morfar"
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hele teksten er væk, laver den lige igen. Beklager. Det forsvandt

 

Forklar situationen:
Hele sagen starter egentlig med at "Hermione" vælger at Joine TS og det skal lige siges at hermione godt kan lide at fucke med mit grundvand og være generelt træls overfor mig.
Så kommer Critz med en offentlig video af hermione der spiser et eller andet. Jeg kommentere på det ved at sige
 at han har nogle flotte briller osv. Hans modsvar er så ret koldt --> "Det er sgu også meget interessant at din morfar er død, og siger et par ting mere.."
Det er selvfølgelig langt over grænsen at joke om afdøde familiemedlemmer så jeg tager fat i Vito på TS. Han vil så ikke gøre noget ved sagen og siger så til mig
at "Hvad vil du have at jeg skal gøre?, banne ham?" og jeg siger selvfølgelig ja. Han siger så "Hermione spiller jo med rigtig mange herinde og det her er jo bare ts,
du kan jo også bare gøre det simpelt og mute/blokere ham på ts."
Så giver jeg op og vi afslutter sagen der for nu. Senere kan jeg så se at "Vito" vælger at ligge en part 3
op af noget på forum. Der vælger han at bruge noget fra en video hvor jeg snakker om min afdøde morfar. Hvilket bare beviser at Vito bare laver en uacceptabel adfærd og joker med det selvsamme
SOM jeg klagede over.

Kan det virkelig være rigtigt at en Head Of Staff gør sådanne ting?! Du har fandme fådet mit pis til at gå i kog! Hold da kæft en opførsel!!!
Bevis: https://www.youtube.com/watch?v=duQrHeRCqbc&feature=youtu.be - https://www.youtube.com/watch?v=jq2t4Ba_JF0&t=15s - Den sidste video kan i få tilsendt pga copyright(spotify var kørende i baggrunden. Den sidste video beviser at Hermione laver grin med min afdøde "morfar"

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Anders Buch skrev:

Dit ingame navn: Anders Buch
Staff ingame navn: Vito
Dit SteamID: STEAM_0:1:24473591
Staff SteamID: STEAM_0:0:26038447

Forklar situationen:
 Hele sagen starter egentlig med at "Hermione" vælger at Joine TS og det skal lige siges at hermione godt kan lide at fucke med mit grundvand og være generelt træls overfor mig.
Så kommer Critz med en offentlig video af hermione der spiser et eller andet. Jeg kommentere på det ved at sige
 at han har nogle flotte briller osv. Hans modsvar er så ret koldt --> "Det er sgu også meget interessant at din morfar er død, og siger et par ting mere.." 

 
Bevis: https://www.youtube.com/watch?v=duQrHeRCqbc&feature=youtu.be - https://www.youtube.com/watch?v=jq2t4Ba_JF0&t=15s - Den sidste video kan i få tilsendt pga copyright(spotify var kørende i baggrunden. Den sidste video beviser at Hermione laver grin med min afdøde "morfar"

 

Endnu en gang Buch, det har intet med mig at gøre? Jeg forstår ikke hvorfor denne klage overhovedet er oprettet, når du selv vælger at provokere Hermione ved at nævne en "leaked" video af ham. Hermione har optaget at når han joiner kanalen siger du selv "Hey Hermione"... Jeg har fortalt dig utallige gange nu, at du bare skal mute eller blokere ham på TS. Det er så simpelt, men du nægter at mute ham. 

 

 

Den video lavet af Empty og jeg, er ikke engang fra i dag. Dermed har den intet kontekst fra hvad Hermione har sagt.

LKxFgzK.png

 

Du har lavet din "serie" og vi valgte at lave en lille parodi. Der er intet galt i at lave lidt sjov med hinanden. Jeg har endda forsøgt at kontakte dig for at se hvad vi lige kunne gøre ved sagen privat.

EjCkBX0.png

 

 

Men Buch, du har sat dig selv for at få både mig og Hermione ud af det her community, og du stopper ikke før det sker. Du sagde selv at jeg "beskyttede ham" hver gang at han joinede din kanal, på trods af at jeg har bannet ham og kicket ham flere gange. Jeg har sagt til dig utallige gange, at det kan løses så simpelt ved at du bare muter ham eller blokere ham. Men du nægter hver gang.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Buch.

 

Grunden til vi lavede disse videoer er at vi havde set at du var begyndt at lave nogle videoer på youtube.

Da du var ret ny til youtube, syntes vi at dine videoer var sjove, fordi det lød lidt som om at du bare snakkede for at snakke.

 

Vi laver en video hvor vi dræber dig og bruger din stemme, fordi vi tænkte det kunne være en sjov lille joke. Vi har aldrig nogensinde ville lave disse videoer fordi vi ville lave sjov med en fra din familie som er gået bort.

Jeg er meget ked af det Buch over du føler dig trådt på fordi vi har lavet denne video, det var ment som en harmløs joke fordi du sagde nogle sjove ting I dine videoer.

Tænker ikke youtube er noget for dig, hvis du ikke kan tåle at der bliver lavet nogle videoer om dig, da det sikkert vil ske igen med nogle andre.

 

-Heine

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Muter ham til sidst. Det der beviser at du laver en fejl. Er den Video som Herimone jokede ud fra. Den vælger DU at bruge i din "Part 3" efter at jeg har drøftet sagen med dig med Herimone. Det er uacceptabelt!

 

Part 1 og 2 er bare jeres "joke" så de er fine nok. Det er Part 3 Der viser det jeg klager over. @empty

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Anders Buch skrev:

Muter ham til sidst. Det der beviser at du laver en fejl. Er den Video som Herimone jokede ud fra. Den vælger DU at bruge i din "Part 3" efter at jeg har drøftet sagen med dig med Herimone. Det er uacceptabelt!

 

Part 1 og 2 er bare jeres "joke" så de er fine nok. Det er Part 3 Der viser det jeg klager over. @empty

 

De er alle lavet i samme session. Det har intet med at Hermione har sagt noget til dig i dag.  

 

Som du kan se, er alle 3 klip lavet i går aftes af @empty og jeg, og har intet med Hermione at gøre?

 

V9v4Ill.png

 

 

 

Endnu en gang, er der ingen grund til at vi skal sidde her og skrige af hinanden som små børnehavebørn, jeg har forsøgt at kontakte dig for at tage situationen privat. Men alligevel gider du ikke svare på mine beskeder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi havde aldrig tænkt det skulle have noget med din farfar at gøre, hvis du kender mig eller Vito godt nok så burde du da også vide det aldrig noget vi kunne finde på at lave sjov med.

Alle har mistet nogle familiemedlemmer, og det er selvfølgelig ikke noget man laver sjov med.

 

Havde vi vidst du havde et ømt punkt med din farfar, hvilket er forståeligt, så havde vi aldrig lavet den video.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

image.png.97240f65edf5adbd2d07af017bfa4a27.pngDu poster videoen idag. LIGE efter at jeg har klaget over Hermione. Lige meget hvad. Går du langt over grænsen ved at klippe noget af det jeg snakker om med min farfar. Men det er den timing du laver med at poste den kort efter vores samtale idag. Beviser bare at du behandler  mig som en spand lort og udviser ingen respekt. Samt beskytter du Hermione ved at lade det ligge. Handlinger har konsekvenser Vito.

 

 

Og @empty. Han skal bare ikke lave sjov med sådan noget. Er du fuldstændig tabt bag en vogn?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Anders Buch skrev:

image.png.97240f65edf5adbd2d07af017bfa4a27.pngDu poster videoen idag. LIGE efter at jeg har klaget over Hermione. Lige meget hvad. Går du langt over grænsen ved at klippe noget af det jeg snakker om med min farfar. Men det er den timing du laver med at poste den kort efter vores samtale idag. Beviser bare at du behandler  mig som en spand lort og udviser ingen respekt. Samt beskytter du Hermione ved at lade det ligge. Handlinger har konsekvenser Vito.

 

 

Og @empty. Han skal bare ikke lave sjov med sådan noget. Er du fuldstændig tabt bag en vogn?

At begynde at skrive ting til mig at jeg er tabt bag en vogn fjerne lidt min lyst til at prøve at løse dette problem du har med Vito.

Vi lavede en FOR SJOV  video som ikke skulle være mere end dig som døde på forskellige måder.  Du vælger at lægge videoer op på youtube som ligger offentligt til alle på Stavox, altså hvad regner du med der vil ske?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Anders Buch skrev:

image.png.97240f65edf5adbd2d07af017bfa4a27.pngDu poster videoen idag. LIGE efter at jeg har klaget over Hermione. Lige meget hvad. Går du langt over grænsen ved at klippe noget af det jeg snakker om med min farfar. Men det er den timing du laver med at poste den kort efter vores samtale idag. Beviser bare at du behandler  mig som en spand lort og udviser ingen respekt. Samt beskytter du Hermione ved at lade det ligge. Handlinger har konsekvenser Vito.


Tror du virkelig at @empty og jeg får et grin ud af at lave sjov med dine døde farfar? Du vælger ikke at inkludere Empty i din klage, på trods af at det er ligeså meget ham. Din mission er at få Hermione ud, og mig fyret, og du har bevist overfor flere nu, at du ikke stopper før det sker. 

Jeg syntes det er så latterligt at du skal sidde og lave et stort offentligt nummer ud af noget der kunne have været løst så nemt, endnu en gang. Præcis ligesom situationen med Hermione. 

Der skal ikke lægges skjul på, at du har et problem med mig, på trods af at jeg prøver at hjælpe dig så meget jeg kan. Men du nægter både at lytte til mig, eller forsøge at løse tingene. Endnu en gang skriver jeg, jeg har forsøgt at kontakte dig privat for næsten en time siden, og du vælger stadig ikke at give det et forsøg. 

Alle andre der sidder og læser med, må snart begynde at tænke det samme som jeg. Om du overhovedet gider at løse det her?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg laver et offentligt post om dette da du altid holder hånden over Hermione. Alle ved det. Men det er ikke det jeg klager over.

 

Det jeg klager over, er at i vælger at joke med min farfar. Det er over grænsen og Du af alle mennesker burde vide at man ikke joker med sådan noget. 

Du ved udmærket godt at jeg snakker om min afdøde farfar i den video. Havde i brugt en anden video, var det helt fint. Og efter at jeg havde informeret dig om at Hermione havde joket med "min farfar" vælger du stadig at ligge den op

på trods af vores lidt aggressive samtale. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.