Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forum-Ban Request - Tonny


LotuA

Recommended Posts

SteamID: Tænker ikke steamid er nødvendigt.

Tid: Her idag omkring 00:00

Regelbrud: -REP(reaktionen "Dum") på +3måneders gammelt post

Situationen: Det der sker er at @Tonny går ind og finder et gammelt post der er fra Maj, hvor der ikke er skrevet noget siden, hvor han giver mig reaktionen"Dum". Og jeg kender en del og jeg er også selv blevet straffet for dette regelbrud. Jeg tror grunden til at han gjorde det, var fordi at jeg gav ham reaktionen"Stop dig selv", fordi at han talte på alles vegne, som han ikke kan uden alles meninger(så det var han nok blevet lidt sur over!).

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, LotuA skrev:

SteamID: Tænker ikke steamid er nødvendigt.

Tid: Her idag omkring 00:00

Regelbrud: -REP(reaktionen "Dum") på +3måneders gammelt post

Situationen: Det der sker er at @Tonny går ind og finder et gammelt post der er fra Maj, hvor der ikke er skrevet noget siden, hvor han giver mig reaktionen"Dum". Og jeg kender en del og jeg er også selv blevet straffet for dette regelbrud. Jeg tror grunden til at han gjorde det, var fordi at jeg gav ham reaktionen"Stop dig selv", fordi at han talte på alles vegne, som han ikke kan uden alles meninger(så det var han nok blevet lidt sur over!).

Jeg så hvad du reagered så jeg valgte at gå ind og se vilken person du er. Da jeg så gjorde opdaget jeg hvor meget du ku lide stram kurs og han er blivet sigtet for racisme flere gange og jeg støtter selvfølgelig ikke det så jeg vælger så at reagere dumt på din kommentar. Jeg kigger så vidre og ser flere ting som ikke giver mening og jeg har så min ret til at reagere som jeg har lyst, der ingen der holder mig tilbage i at kigge på gammelt content.  Folk mister sin uddannelse på grund af dume ting de siger flere år tilbage og det er sammen princip. så jeg ser ikke problemet i det der intet står at jeg ikke må gå til bage I gammelt content og læse posten igennem. Det ikke fordi jeg har reageret til alle dine post !

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Tonny skrev:

Jeg så hvad du reagered så jeg valgte at gå ind og se vilken person du er. Da jeg så gjorde opdaget jeg hvor meget du ku lide stram kurs og han er blivet sigtet for racisme flere gange og jeg støtter selvfølgelig ikke det så jeg vælger så at reagere dumt på din kommentar. Jeg kigger så vidre og ser flere ting som ikke giver mening og jeg har så min ret til at reagere som jeg har lyst, der ingen der holder mig tilbage i at kigge på gammelt content.  Folk mister sin uddannelse på grund af dume ting de siger flere år tilbage og det er sammen princip. så jeg ser ikke problemet i det der intet står at jeg ikke må gå til bage I gammelt content og læse posten igennem.

Du behøves ikke at citere det du har skrevet til mig før, for min skyld(og staffs kan aligevel se privat beskeder).

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.