Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gør så RP'en stopper, når du er i case.


Sandfeld

Recommended Posts

Hejsa her tidligere i dag oplevede jeg en rimelig uheldig situation. Det var nemlig jeg var igang med at raid 2 personer. Jeg dræber dem og det hele går perfekt, tager mine printere ud til bilen. Så vælger Ziipen (staff) at bring mig over til et sted, fordi den jeg havde dræbt, havde nemlig lavet en case. Rimelig ligegyldig case hvor jeg ikke havde brudt nogle regler, så jeg kommer tilbage, og selvfølgelig er bilen blevet carjacked. Ziipen vælger så ikke at gøre en skid ved det, siden at en case ikke skal forstyrre rp'en.

 

Dette som er sket her kunne også blive misbrugt. 

Fx: Peter bliver raided og han dør, han vælger så at call case med vilje over en ligegyldig ting, men det vil ligemeget hvad tage noget tid. Hans ven Morten kommer så og vælger og carjack bilen eller tage printerne. 

 

Sådan kan du bare gør hver gang du bliver raided! pisse smart.

 

Så derfor vil jeg gerne have rp'en stoppet, når du er i case.

 

Tak for at læse mit forslag, hilsen Sandfeld.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Jimmi skrev:

Mener du som at timeren på f.eks raid? 

 

Fx: 

timeren står på 10:02 i et raid. Sublimer bragt i case. Efter du bliver returneret står timeren stadig på 10:02

Jeg forstår ikke helt hvad du mener, jeg vil bare gerne have at staffs har lov til at stoppe rp'en, i fx den situation som jeg forklarede.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Sandfeld skrev:

Jeg forstår ikke helt hvad du mener, jeg vil bare gerne have at staffs har lov til at stoppe rp'en, i fx den situation som jeg forklarede.

Så du tænker at en staff skal vente 15 min på at nogle er færdige med at kidnappe en?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Maxx0758 skrev:

Det han mener er at han vil have at folk ikke må rp videre fra den situation hvor en case er startet, som gør at hans bil med printere ikke vil være blevet carjacket. @Sandfeld havde staffen ikke været ved dig og sagt at der er en case inden du blev bringet?

Jeg troede faktisk ikke det var en case med mig, siden han spurgte hvem min ven var. Han vælger så bare og bring mig, hvilke gør min bil sårebar.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Paki skrev:

Det virker som det kan undgåes, hvis casen håndteres korrekt, hvilket det lyder som om den ikke er blevet på udfra din forklaring.

Jeg synes personligt selv den ikke var håndteret korrekt, fordi hvis det nu var en warrant på vores base og der kommer en case, så vil warranten altid blive stoppet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa.

Jeg har først lige set dit opslag nu, og derfor jeg svare sent 🙂

 

Jeg husker det meget bestemt som om, jeg går over til dig og spørger om det er okay at jeg bringer dig hvor du svare at det var helt fint eller noget i den retning - altså ikke bare bringet dig ud af ingenting da det er standart procedure at gøre folk opmærksomme på, at de lige bliver spurgt ind til en case.

 

Jeg forklarede også noget med, at vi staffs ikke kan pause rp'et for andre spillere fordi du er i case og det er derfor også super ærgerligt at der var printere i bilen. Jeg synes du lød meget forstående over for det, da jeg forklarede dig det og derfor gik jeg ikke mere i dybden med det end jeg kunne have gjort.

 

- Men jo, hvis du havde fortalt at du var i gang med et raid og du regnede med det var færdigt om lidt kunne casen sagtens havde ventet et par minutter.

 

Håber du forstår 💪

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Ziipen skrev:

Hejsa.

Jeg har først lige set dit opslag nu, og derfor jeg svare sent 🙂

 

Jeg husker det meget bestemt som om, jeg går over til dig og spørger om det er okay at jeg bringer dig hvor du svare at det var helt fint eller noget i den retning - altså ikke bare bringet dig ud af ingenting da det er standart procedure at gøre folk opmærksomme på, at de lige bliver spurgt ind til en case.

 

Jeg forklarede også noget med, at vi staffs ikke kan pause rp'et for andre spillere fordi du er i case og det er derfor også super ærgerligt at der var printere i bilen. Jeg synes du lød meget forstående over for det, da jeg forklarede dig det og derfor gik jeg ikke mere i dybden med det end jeg kunne have gjort.

 

- Men jo, hvis du havde fortalt at du var i gang med et raid og du regnede med det var færdigt om lidt kunne casen sagtens havde ventet et par minutter.

 

Håber du forstår 💪

 

 

Jeg skrev efter du valgte og bring mig noget lignende om erstatning da jeg var i den ligegyldige case. Jeg ved selvfølgelig heller ikke hvad du tror jeg laver, når jeg keypad cracker/tager printere ud fra et hus og putte det i en bil. 

 

Selvfølgelig lyder jeg forstået over for det, fordi det vil ikke ændre på noget. Denne post er nu heller ikke en klage om dig, men om irriterende perioder som den jeg har forklaret.

Link til kommentar
Del på andre sites

En staff kan ikke stoppe andres RP fordi "du" ryger i en case, kan forstå det er pisse træls, men sådan er livet altså.

Alle kan ikke tage hensyn til jeres case, og det skal heller ikke være sådan at staff skal TP til biler osv. og forstyrre andres RP, så må du jo bare finde en ny bil.

 

-Fortsat god dag

 

(det var ikke ment som noget hate, blot at fortælle at det er der ikke tid til og at folk bliver trætte af at staff kommer til at TP til dem hvis sådan noget sker.)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Sandfeld.

 

Jeg kan forstår godt hvorfor du er irriteret over at miste de printere og din bil pga. case. Men hvis du dræber dem begge to, har Morten vel stadig NLR? Husk at jeg ingenting hved om sagen, men staffs kan altså ikke bare stoppe RP pga. case. Du kunne eventuelt tænke på at han så brød NLR til næste gang.

 

Fortsat god dag

 

// Nooah

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Nooah skrev:

Hej Sandfeld.

 

Jeg kan forstår godt hvorfor du er irriteret over at miste de printere og din bil pga. case. Men hvis du dræber dem begge to, har Morten vel stadig NLR? Husk at jeg ingenting hved om sagen, men staffs kan altså ikke bare stoppe RP pga. case. Du kunne eventuelt tænke på at han så brød NLR til næste gang.

 

Fortsat god dag

 

// Nooah

Ikke for at være flabet, men havde jeg nævnt noget om at have dræbt Morten? Morten var hans ven som så efterfølgende kunne komme mens jeg var væk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.