Hop til indhold
Stavox

Wimblim - Gang ansøgning


WimBlim

Recommended Posts

Hvor mange timer har du på Stavox: 1300

Vil du være villig til at spawn krukker, så længe vi har dem klar til at blive spawned: For det meste, ja.

Hvor aktiv vil du være: Jeg vil skam være meget online som altid.

Rockford eller Evocity (begrund): Rockford. Synes bare at det er de mere OG spillere som spiller der inde.

Er du ordblind? Nej.

Hvor gammel er du? 13 3/5

Bliver du hurtigt sur? Nej.

Hvad er dit yndlings job?  (på stavox) Tyv. Pga der kan man have det langt sjovere end alt andet.

Dyrker du tit weed/printere: Er det overhovedet et spørgsmål? Meget meget tit.

Hvor rig er du? (biler i penge værdi) Har 4Mil+ i banken og en god C1. (Tjent på de sidste par dage, da jeg er begyndt at spare sammen og ikke bare købe en masse våben til HELE holdet.)

Hvornår går du i seng? (hverdag og weekend) Hverdag er det Ca 22 og weekend er ca 00:00 - 01:00.

Hvilke gangs har du været i? WildRose som jeg selv ejede + Myths x2 som jeg var medlem af i noget tid.

Har du nogen erfaring med at bygge? (gemme baser, e2'er og stack tool) MASSERE!

Hvor ofte spiser du popcorn? Faktisk ikke ret tit.

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutter siden, WimBlim skrev:

Hvor mange timer har du på Stavox: 1300

Vil du være villig til at spawn krukker, så længe vi har dem klar til at blive spawned: For det meste, ja.

Hvor aktiv vil du være: Jeg vil skam være meget online som altid.

Rockford eller Evocity (begrund): Rockford. Synes bare at det er de mere OG spillere som spiller der inde.

Er du ordblind? Nej.

Hvor gammel er du? 13 3/5

Bliver du hurtigt sur? Nej.

Hvad er dit yndlings job?  (på stavox) Tyv. Pga der kan man have det langt sjovere end alt andet.

Dyrker du tit weed/printere: Er det overhovedet et spørgsmål? Meget meget tit.

Hvor rig er du? (biler i penge værdi) Har 4Mil+ i banken og en god C1. (Tjent på de sidste par dage, da jeg er begyndt at spare sammen og ikke bare købe en masse våben til HELE holdet.)

Hvornår går du i seng? (hverdag og weekend) Hverdag er det Ca 22 og weekend er ca 00:00 - 01:00.

Hvilke gangs har du været i? WildRose som jeg selv ejede + Myths x2 som jeg var medlem af i noget tid.

Har du nogen erfaring med at bygge? (gemme baser, e2'er og stack tool) MASSERE!

Hvor ofte spiser du popcorn? Faktisk ikke ret tit.

Hvilke rolle spiller du i "Rocker Banden"?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, WimBlim skrev:

Ved ikke om det er muligt for dem at ansøge. Men ellers ved jeg ikke rigtigt.

Det vil være bedst hvis i allesammen valgte og join, fordi så vil der ikke være den store grund for jer til og inside os. Jeg er desuden ham der laver weed main, de dage jeg ikke er der kan du selvfølgelig deles med nogen.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Sandfeld skrev:

Det vil være bedst hvis i allesammen valgte og join, fordi så vil der ikke være den store grund for jer til og inside os. Jeg er desuden ham der laver weed main, de dage jeg ikke er der kan du selvfølgelig deles med nogen.

Lyder godt.

Skal jeg få dem til at indsende en ansøgning eller kan det bare undgås?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.