Hop til indhold
Stavox

Juan Bing


Juan Baang

Recommended Posts

Hvor mange timer har du på Stavox. - Cirka 2-4 timer om dagen 

Vil du være villig til at spawn krukker, så længe vi har dem klar til at blive spawned. - Ja så længe jeg ikke selv bruger dem

Hvor aktiv vil du være. - Gennemsnit på 2-4 om dagen

Rockford eller Evocity (begrund). - Jeg spiller stort set kun på Evo, da jeg bedst kan lide mappen + jeg har alle min basser der inde, også spiller dem jeg snakker med derinde

Er du ordblind? - Nej

Hvor gammel er du? -  Jeg er 16 år

Bliver du hurtigt sur? - Er ikke typen der bliver sur tilter mest. Men der skal meget til for at tilte mig

Hvad er dit yndlings job?  (på stavox) - Tyv??

Dyrker du tit weed/printere. - Ja det gør jeg stort set altid når jeg er online, har også selv bygget basser, hvor man kan gøre det 

Hvor rig er du? (biler i penge værdi) - Omkring en mil - Bruger ret mange penge

Hvornår går du i seng? (hverdag og weekend) - Det forskelligt men ikke før 23

Hvilke gangs har du været i? - Baske da det var det eneste stor gang på Evo - Men de er ikke særlig aktive 

Har du nogen erfaring med at bygge? (gemme baser, e2'er og stack tool. - Vil i hvert fald siger jeg bygger over gennemsnittet på serveren - Har bygget nogle rimelig gode basser på Evo

Hvor ofte spiser du popcorn? - Når jeg har nogle, så spiser jeg dem 

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Juan skrev:

Hvor mange timer har du på Stavox. - Cirka 2-4 timer om dagen 

Vil du være villig til at spawn krukker, så længe vi har dem klar til at blive spawned. - Ja så længe jeg ikke selv bruger dem

Hvor aktiv vil du være. - Gennemsnit på 2-4 om dagen

Rockford eller Evocity (begrund). - Jeg spiller stort set kun på Evo, da jeg bedst kan lide mappen + jeg har alle min basser der inde, også spiller dem jeg snakker med derinde

Er du ordblind? - Nej

Hvor gammel er du? -  Jeg er 16 år

Bliver du hurtigt sur? - Er ikke typen der bliver sur tilter mest. Men der skal meget til for at tilte mig

Hvad er dit yndlings job?  (på stavox) - Tyv??

Dyrker du tit weed/printere. - Ja det gør jeg stort set altid når jeg er online, har også selv bygget basser, hvor man kan gøre det 

Hvor rig er du? (biler i penge værdi) - Omkring en mil - Bruger ret mange penge

Hvornår går du i seng? (hverdag og weekend) - Det forskelligt men ikke før 23

Hvilke gangs har du været i? - Baske da det var det eneste stor gang på Evo - Men de er ikke særlig aktive 

Har du nogen erfaring med at bygge? (gemme baser, e2'er og stack tool. - Vil i hvert fald siger jeg bygger over gennemsnittet på serveren - Har bygget nogle rimelig gode basser på Evo

Hvor ofte spiser du popcorn? - Når jeg har nogle, så spiser jeg dem 

Du bliver accepteret, siden du har været med i et gang som vi er store fjender med, så vil vi ikke have den største tillid til dig. Derfor vil du blive sat til Evocity Gruppen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.