Hop til indhold
Stavox

[Solved] Martin VA


Joergen

Recommended Posts


Dit in-game navn: Jørgen Slaskesta n
Vedkommendes in-game navn: Martin VA
Dit SteamID:STEAM_0:0:88708432
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:111616843
Tidspunkt for hændelse: 27/08/19 omkring 19:30
Hvad regler er blevet brudt: Warranter ikke min base men løber stadig ind
Hvad skete der?: Det der sker er at Martin løber ind i min base og arrester os uden en gyldig grund
Beviser: De første 45 sek af videoen
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, D A L L E🥔 skrev:

Han skal selvfølgelig modtage straffe som alle andre spillere. Følger du dog at det er sådan, er du velkommen til at tage fat i en Senior Admin+ 😄 

 

Skal lige spørger, gjorde @Pipfugl & @Yeet ikke noget ved det siden at du laver en ban request?

Mit videobevis virkede ikke igår da jeg var i case med Yeet, og jeg tænkte det var for sent at lave @ og så call over det, når det er en dag siden. Tænkte at det var bedre at lave ban Request. Staff'sne havde travlt

Link til kommentar
Del på andre sites

som sagt flygter han fra politiet det kan man selvfølgelig ikke se på videoen sjov nok nå når han flygter fra mig så jeg mister ham er syne så jeg slår ham op på KR og ser hvor han bor jeg kører så med fuld fart op til villaerne hvor han flygter n teknisk set og ved Han har et våben på sig så jeg kører bare hurtig med ind så man også kan høre på video hvor han går igennem sin havelåge ved 0:22 og så skynder jeg mig at anholde dem flugt politiet misbrug af våbenlicens printer stoffer det gik lidt hurtigt fordi jeg var alene og hvordan warranty Kom så hurtigt som muligt som sagt tog vi også denne sag derinde hvor jeg fik ret i Det var ikke mig der har gjort noget forkert så altså men vil gerne lige snakke med dig ordentligt om sagen D A L L E på TeamSpeak

og jeg bryder ikke nogle regler og jeg bliver straffet som alle andre

men indtil da må de fortsætte med en behagelig dag

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Martin_VA skrev:

som sagt flygter han fra politiet det kan man selvfølgelig ikke se på videoen sjov nok nå når han flygter fra mig så jeg mister ham er syne så jeg slår ham op på KR og ser hvor han bor jeg kører så med fuld fart op til villaerne hvor han flygter n teknisk set og ved Han har et våben på sig så jeg kører bare hurtig med ind så man også kan høre på video hvor han går igennem sin havelåge ved 0:22 og så skynder jeg mig at anholde dem flugt politiet misbrug af våbenlicens printer stoffer det gik lidt hurtigt fordi jeg var alene og hvordan warranty Kom så hurtigt som muligt som sagt tog vi også denne sag derinde hvor jeg fik ret i Det var ikke mig der har gjort noget forkert så altså men vil gerne lige snakke med dig ordentligt om sagen D A L L E på TeamSpeak

og jeg bryder ikke nogle regler og jeg bliver straffet som alle andre

men indtil da må de fortsætte med en behagelig dag

Jeg havde ikke flygtet. Jeg havde lige været i case med @Pipfugl omkring noget misforstået RDM. Det kan @Pipfugl bekræfte

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.