Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Agurken


Caprisun

Recommended Posts

Dit ingame navn: Lars Løkke
Staff ingame navn: Agurken
Dit SteamID: STEAM_0:0:76704569
Staff SteamID: STEAM_0:1:77120126
Forklar situationen: Mig og min ven arrester en som hedder Henning, vi vælger så at gå hen til fængslet og være fængsel vagter. Så vi står og kigger på dem der står og miner og siger til dem (stille og roligt)
at de skal ikke stoppe med at mine, hvor Henning så stopper med at mine får at sige et eller andet til os, vi siger så at han skal fortsæt med at mine. Så siger Henning bare alt muligt med at det 
Må vi ikke gøre, og at han vil kalde på en gud. Så vi siger ok, og fortsætter vores arbejde. (Og det ikke kun Henning vi siger "fortsæt med at mine" til). Så kalder Henning også på admin, som så er Agurken.
Og hvor jeg slet ikke får lov til at beskytte mig selv i casen, Agurken siger bare hele tiden at jeg skal tie stille, og at det er FailRP at sige til dem at de skal fortsæt med at mine, fordi Henning
siger jo at vi kaldte ham får slave og alt muligt, og det tror Agurken så på. Hvor jeg ikke får lov til at uddybe mig sådan rigtigt. Så det ender også bare med at jeg får 12 min job ban. (Hvis du vil have mer info, så kontakt mig på forumen og så skal jeg nok give dig min discord har nemlig lidt svært ved at skrive alt ting)

 
 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lars.

Jeg finder det lidt komisk at du laver en staff klage, når du faktisk selv indrømmede, at det du foretog var FailRP.

Meget af det du skriver, finder jeg meget skævt, i forhold til hvad der i virkeligheden skete. Harambe og du afbrød faktisk også Hennings og min dialog, efter jeg havde bedt jer om at gå væk hele to gange.

 

Jeg kan som Staff ikke gå ud fra hvad en person siger uden noget konkret bevis. Men eftersom du indrømmede noget af det, fandt jeg jobban på 12 minutter en passende straf.

Ja jeg bad dig tie, efter jeg havde hørt den samme historie fra dig op til flere gange, hvilket også er forståelig. Du havde forklaret dig rigeligt!

 

Mvh Frederik/Agurken

Link til kommentar
Del på andre sites

Du sagde noget i retning af, at du godt kunne se hvad jeg mente med, at du kun gjorde det for at pisse ham yderligere af (FailRP). Alt det her startede jo ved, at du og Harambe blev skide sure over, at han var tæt på at rammer jer med en bil? Synes vi bør lukke den her, da skaden ikke er større, og du indrømmede det. Men lad det være op til @ZeNoxXi.

God aften.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.