Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban reguests


Mads Rasmussen

Recommended Posts

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:504548072

Grund: LÆS NU DE REGLER, har bedt dig om det så mange gange, kalder unødvendigt staff, ændre sin historie i ca

Navn: 1O1 Mads

AdminID: STEAM_0:1:73536783 - Mic [junioradmin]

Unban: 27-08-19 15:30

Banned: 23-08-19 15:30


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Heh Mads.

 

Umiddelbar tænker jeg ikke du skal have unban.

Siden i Mandags har du ikke været andet end problemer. (For mig iværtfald)

Jeg har bedt dig FLERE gange om at læse reglerne, men du får det aldrig gjort, og da jeg talte med dig her igår sagde du dog at du har læst dem, men så er problemet bare du ikke overholder dem.

Her i tirsdag sagde jeg til dig 3 gange at du skulle fixe din raid indgang, det fik du aldrig gjort og der slap du billigt med en advarsel hver gang 

Jeg ved snart ikke hvor mange gange jeg har haft fat i dig ang. ulovlige baser.

 

Jeg ville mene du slap billigt med 4 dages ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.