Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ikke en klage, kun en mindre påtale.


Mr. Bruun

Recommended Posts

Hejsa, skriver ikke dette som surt eller noget.

Jeg syntes det opleves tit, at forskellige staff's tager parti i sager, med folk de kender og snakker godt med...

- Syntes at i burde holde en smule øje med de forskellige sager, hvor staff's som er gang medlemmer (for det meste) tager parti til deres gangs fordel. 

 Dette er ikke en korrekt måde at, håndtere tingene på. 

Men det skal heller ikke ses om klage eller noget, det er bare i håb om i lige er lidt opmærksomme på det 🙂

 

Mvh

Anders

Link til kommentar

Jeg syndes simpelhent også selv det er for dårligt at folk som der er i gang med en staff kan få en "lavere" Straff, Jeg spiller med folk som har fået 2 dage's ban for backseat moderating. og nu har jeg lige mødt en som der ikke engang for en straff for det og tydeligvis gør det, Jeg har screenshots af det og syndes at staff teamet skal snakke sammen og lave faste straffe til alle og ikke skifte dem for person til person.

Link til kommentar
14 timer siden, Critz skrev:

Hvis du føler du bliver behandlet dårligt, så prøv at spørg om du kan snakke med en anden staff.

Så kan du jo høre deres mening. De er her for at hjælpe. 

Er lige nød til at kommentere på dette, da vi begge ved at det ikke er tilfældet det sker.. For som set ret ofte, når du spørg specifikt efter anden staff bliver du afvist og får afvide sagen er lukket.

Så det ved vi udemærket godt der ikke sker 🙂

Link til kommentar
8 timer siden, Mr. Bruun skrev:

Er lige nød til at kommentere på dette, da vi begge ved at det ikke er tilfældet det sker.. For som set ret ofte, når du spørg specifikt efter anden staff bliver du afvist og får afvide sagen er lukket.

Så det ved vi udemærket godt der ikke sker 🙂

Så join ts, og tag den med en der 😉 

Link til kommentar
16 timer siden, Jonatan_ skrev:

Jeg syndes simpelhent også selv det er for dårligt at folk som der er i gang med en staff kan få en "lavere" Straff, Jeg spiller med folk som har fået 2 dage's ban for backseat moderating. og nu har jeg lige mødt en som der ikke engang for en straff for det og tydeligvis gør det, Jeg har screenshots af det og syndes at staff teamet skal snakke sammen og lave faste straffe til alle og ikke skifte dem for person til person.

 

 

Man kan ikke rigtigt sætte faste straffe for sådanne ting. Sådan nogle situationer vil altid være forskellige og nogle bryder en regel i større omfang end andre, derfor er det op til den enkelte staff at vurdere sagen.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.