Hop til indhold
Stavox

[Solved] Irreterende glitch


MadsEsbech

Recommended Posts

Har haft den her glitch / bug som gør jeg skal lukke gmod før det virker igen. 

Hvis du skriver @stuck fordi du er stuck og dit prop bliver nocollided og du så holder Q nede så spørger den "Virkede det: ja / nej" Og når den er kommet kan man ikke gøre noget. 

Jeg ved godt man bare kan nocollide proppet men det er stadig irreterende fordi har skulle lukke mit spil ned mange gange 

Link til kommentar

Lige for at forstå det rigtigt.

Når du kalder stuck, prøver den at få dig fri og så spørger den om det virkede. Når du svarer sker der intet, og dialogen bliver fortsat vist på din skærm?

 

Når der sker har du så lagt mærke til om der kommer en script error i din console (en lille boks oppe i venstre/højre hjørne hvori der står script error)

Link til kommentar
2 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Lige for at forstå det rigtigt.

Når du kalder stuck, prøver den at få dig fri og så spørger den om det virkede. Når du svarer sker der intet, og dialogen bliver fortsat vist på din skærm?

 

Når der sker har du så lagt mærke til om der kommer en script error i din console (en lille boks oppe i venstre/højre hjørne hvori der står script error)

Nej det der sker at at du kan ikke klikke på den og alt uden om den er sløret. eksempel hvis du har en toolgun i hånden og du trykker ja, skyder den bare med toolgun men du kan ikke bevæge dig

Link til kommentar
3 minutter siden, MadsEsbech skrev:

Nej det der sker at at du kan ikke klikke på den og alt uden om den er sløret. eksempel hvis du har en toolgun i hånden og du trykker ja, skyder den bare med toolgun men du kan ikke bevæge dig

Hvad sker der hvis du trykker "f3", når boksen åbner?

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.