Hop til indhold
Stavox

[Solved] Lås på bil når der er hjulklemme


Gary McStaine

Recommended Posts

Mit forslag går ud på at når der er en hjulklemme på en bil at man ikke kan tage fat i sin bil der er ingen grund til at tage fat i sin bil fordi man har alligevel ikke lov til at tage køre det eneste jeg ser det kan blive brugt til er at folk tager fat i deres bil
det var et meget kort men brugbart forslag

Har ikke kigget efter om andre har lavet det forslag før men her kommer det

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Critz skrev:

Med brug af hjernen, tager man ikke fat i sin bil. Hvis folk gør det, så bare call?

😉

Kan godt se nu hvad du mener og at det kan løses meget nemmere end at bruge så lang tid på at gøre det til en ting. Der er nu bare til folk som ikke har bevis eller stuff men ja forstår godt hvad du mener

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, FleXuZ skrev:

Kan godt se nu hvad du mener og at det kan løses meget nemmere end at bruge så lang tid på at gøre det til en ting. Der er nu bare til folk som ikke har bevis eller stuff men ja forstår godt hvad du mener

Forstår godt det er pisse irriterende, men det lidt ligemeget fordi på Stavox er folk ikke så dumme. De fleste dumme er banned 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

På 22/08/2019 den 7:17 PM , Critz skrev:

Forstår godt det er pisse irriterende, men det lidt ligemeget fordi på Stavox er folk ikke så dumme. De fleste dumme er banned 😄

der må jeg desværre mod sige det ikke så lang tid siden jeg så en gjorde det og da jeg called staff nægte han det og da jeg ikke havde video/billede bevis kun staff ikke gør noget så de sker desværre stadigvæk

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, John Hudson skrev:

der må jeg desværre mod sige det ikke så lang tid siden jeg så en gjorde det og da jeg called staff nægte han det og da jeg ikke havde video/billede bevis kun staff ikke gør noget så de sker desværre stadigvæk

Så det jo godt at man har mulighed for at få videobevis. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Jeg er ikke 🙂

Der er utallige videoer omkring måder at få videobevis, så vil ikke sige man kan bruge det som en undskyldning.

 

Edit: Som Paki siger, udover hvis man har en pc der ikke kan trække det.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Critz skrev:

Så det jo godt at man har mulighed for at få videobevis. 🙂

Det er ikke alle, der kan trække at recorde deres gameplay. 

 

Synes det giver meget god mening, at du ikke kan rykke på din bil, hvis den har en wheel clamp på sig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.