Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mr Hunt


Mr Hunt 🛴

Recommended Posts

Ingame navn: 

Mr Hunt
 

SteamID: STEAM_0:0:70543977

SM_0:0:70543977

 IRL fornavn: 

Mit navn er Mads, efternavn kan skrives hvis det er! 

 

Alder: 

Jeg er 15 år gammel, og jeg bliver 16 til december.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 Minecraft:

 Jeg har en del erfaring med det administrative job, jeg har i tidernes morgen ejet flere minecraft servere, sammen med nogle af mine venner. Nogle af serverne holdte i noget tid, men døde efter et par måneder.

Garry´s Mod:

 For et par år siden var jeg staff på Mermaid RP. Inde på mermiad startede jeg som junior og så der op ad, hvor jeg til sidst endte som det i kalder senior-admin. Jeg stod mest for at holde styr på de andre staffs, men jeg tog selvfølgelig også cases. 

For nylig har jeg været med til at starte et community som hedder ZongoRP. Ideen kom fra at jeg har spillet meget Garry´s mod med min nabo. På ZongoRP er jeg Med-ejer. Jeg står for hjemmesiden og nye staffansøgninger. 

Moderator på Stavox før sommerferien 

FiveM:

 Sammen med de andre staffs på Zongo har jeg også været med til at sætte en FiveM server op. Den er ikke 100% funktionel endnu, men vi arbejder på den. Inde på den server tester jeg for det meste, og sørger for at der ikke er ting der får serveren til at crashe. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg kender de fleste på Stavox, jeg er meget gode venner med de fleste. Jeg er rigtig gode venner med tidligere og nuværende staffs. 

Jeg kan tåle at blive lavet sjov med, jeg tager alle mulige former for jokes.

Jeg har en god humor, og jeg kan godt tage det seriøst når det skal til i cases osv. 

Jeg bruger mange timer på Stavox, hvilket også viser at jeg rigtig gerne ville staff jobbet. (Hvis nogle ville vide det, så har jeg 1211 timer på Stavox.)

Jeg bruger også ofte forum så derfor er jeg meget kendt derinde og kan hurtigt finde personer og andre ting.

Jeg er tidligere staff på Stavox, og jeg har en hel del erfaring med jobbet.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med at godt humør og en seriøsitet der sparker bagdel. Som skrevet i den tidligere så er jeg en glad dreng som kan have det sjovt, men også tage det meget seriøst. 

Jeg kan også bidrage med nye ting som vi staff måske kan bruge.

Jeg kan bidrage med en god tone og rp på serveren, og hvis det ikke sker, så ryger der en straf.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som skrevet tidligere har jeg en god erfaring med staff jobbet og i den forbindelse kender jeg en del commands. 

Jeg kan de fleste commands som man skal bruge på serveren. Hvis der er nogle ting som jeg ikke kan, så er jeg meget lærenem og lærer dem meget hurtigt. 

Sker der uforudsigelige ting, så er jeg hurtig på tastaturet og giver personen en passende straf.  

Som skrevet før, så er er jeg tidligere staff, og kan de meste med ulx

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger min mic altid. Jeg skriver hurtigt på computeren.

Mit sprog er også godt, jeg skriver og staver godt.

Hvis det skulle ske at der kommer en englænder, så kan jeg også engelsk. 

Ny mikrofon

Mu

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på efter 14.45 i hverdagen. 

I weekenden afhænger det af jobbet, men ellers har jeg mulighed for at være på i weekenden. 

Jeg er startet i 9 klasse hvilket betyder lidt flere lektier, hvilket nogle gange betyder at jeg kommer lidt senere på. 

 

PS. Mine forældre er skilt og jeg er hos min mor en gang imellem og har derfor ikke mulighed for at spille når jeg er hos hende. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej, men spørg endelig hvis du har et spørgsmål til mig eller min ansøgning 😉 

 

 

// Mads - Mr Hunt

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.