Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban ixlop


Jøørgen

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:221626875

Hvorfor skal du unbannes: jeg blev bannet af Kiwi z på grund af lyver til staff. Jeg løg ikke, han sagde at jeg flygtede som læge, men betjenten sagde ikke "stop" eller "hop ude af bilen."

der efter køre jeg så rundt om hospitalet og jeg hører så en bil så jeg kigger tilbage mens jeg kører og så kører jeg en betjent ned og han dør så med det samme. så sagde jeg til kiwi at "jeg vidste min fejl og jeg fortjener carban. jeg får carban og jail. bag efter siger jeg så at jeg ikke flygtede og så fik jeg ban. 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:221626875

Grund: Lyver fot staff

Navn: jørgen søndergård

AdminID: STEAM_0:0:90526161 - Kiwi Z [junioradmin] - Profil

Unban: 26-08-19 19:37

Banned: 19-08-19 19:37


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

Jeg så alt med mine egene øjne

Jeg giver dig carban pga du køre ham ned, bagefter jail fordi du flygter. Så siger jeg du ikke skal flygte som læge, Så vælger du at sige det har jeg heller ikke gjort. Jeg spørg dig et par gange ekstra for at være sikker, og det samme svar kom hele tid jeg Flygtede ikke. Jeg så det hele, og Betjenten sagde Stop bilen tydeligt. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Kiwi Z skrev:

Hej

Jeg så alt med mine egene øjne

Jeg giver dig carban pga du køre ham ned, bagefter jail fordi du flygter. Så siger jeg du ikke skal flygte som læge, Så vælger du at sige det har jeg heller ikke gjort. Jeg spørg dig et par gange ekstra for at være sikker, og det samme svar kom hele tid jeg Flygtede ikke. Jeg så det hele, og Betjenten sagde Stop bilen tydeligt. 

 

det kan godt være at han har sagt stop billen men, jeg har ikke kunne høre det enten har han ikke sagt noget ikke var han for langt væk

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Ixlop skrev:

det kan godt være at han har sagt stop billen men, jeg har ikke kunne høre det enten har han ikke sagt noget ikke var han for langt væk

Hej
han sagde tydeligt stop bilen. Men det kan være du ikke hørte det, det skulle du bare havde sagt til mig, fordi jeg sagde han sagde stop bilen. Fordi jeg så alt, så kan du vælge at sige jeg hørte det ikke. men det valgte du ikke at gøre, tænker bare du ikke hørte det.

Tænker godt du kan få unban MEN du skal huske at sige jeg hørte det ikke, i stedet for at benægte. 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.