Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning


Magnus.

Recommended Posts

Ingame navn: Big Mag 2

 

SteamID: STEAM_0:1:507562301


IRL fornavn: Magnus
 

Alder: 13 (27/3)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:


Jeg har ikke spillet på andre servere end Stavox. Så det kan man ikke sige ednu, men jeg vil gøre mit bedste inde på Stavox. 


Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi:

 

Jeg er meget engageret.
Jeg er meget aktiv i weekenden og omkring 3 timer på en skoledag
Jeg kan argumentere for regler.
Jeg Kan altid erkende mine fejl og vil derefter rette op på det
Jeg er lærenem, og kan hurtigt lære systemet på serveren.
Jeg priotere staff over RP, jeg tager en case hvis der er en, uanset hvad jeg laver.
Jeg har lært gennem tiden at håndtere stressede situationer.
Jeg er altid åben for kritik.
Jeg har meget efaring som staff, på Singleplayer i Gmod og på Mc(Garry's Mod, Minecraft)
Jeg er altid postitiv og holder en god  tone.
Jeg sikre mig at begge parter er enige i casen

 Jeg spøger om der er video bevis 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg elsker at hjælpe folk, og har altid gjort mit bedste for at jeg kunne gøre så meget som muligt.  Jeg er meget aktiv, og spiller her inde hver dag. Jeg vil prøve at klemme lidt godt humør ind i cases. Jeg vil altid prøve at tage så mange cases som jeg kan, og priotere staff over RP. Da jeg har spillet på stavox i lidt over 250 timer jeg kender reglerne. Jeg er generalt positiv og glad, og det er også derfor at jeg prøver at klemme godt humør ind i cases. 

 

 Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 Jeg har kendskab til de commands som er nødvendige for at hjælpe folk, og straffe dem der  bryder serverens regler.

 Jeg er ellers meget lærenem, og klar på udfordringer.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg vil selv mene at jeg er god til at formulere mig skrifltigt og mundligt.

Min mic virker fint og jeg snakker meget på discord og Ts. 😄

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at komme på det meste af dagen, weekenden kan jeg være på fra 08:0 til 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ja jeg har ADHD, og kan godt blive ked af det hvis nogle nævner noget Fx. Hund (Fordi min hun døde 29/9/2020.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.