Hop til indhold
Stavox

[Afslået] $tryhn


$tryhn

Recommended Posts

Ingame navn:

$tryhn

 

IRL fornavn: 

Niklas S

 

Alder:

15 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har tidligere haft et administrativt job på en CSGO server som Admin, hvor jeg skulle holde styr på, at folk havde den gode tone og ikke snød på serveren. Har været ude for flere gange, hvor folk ikke kunne finde ud af, at opføre sig ordenligt. Derfra gør jeg så mit arbejde, som er at holde den gode tone, finde en løsning på problemet og følge reglerne! 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Har spillet en del på serveren, kender de fleste mennesker og de fleste regler på serveren. (LÆSER OP PÅ DEM)

Jeg føler selv, at jeg er en meget moden dreng af min alder og er klar til, at tage jobbet som Staff på serveren!

Jeg er en person, der elsker at hjælpe andre med deres problemer og spørgsmål!

- Jeg holder den gode tone på serveren, både ingame og i chatten. Skriver korrekt og taler med en clean mic.

Jeg respektere alle folk, både dem der ikke opføre sig ordenligt og dem der gør! ALLE SKAL HAVE EN CHANCE!

Venner, bekendte og mennesker jeg kender privat vil jeg aldrig give fordelen til i cases!

Jeg er meget retfærdig og følger reglerne - Hvis jeg laver en fejl vil jeg rette op på den og sørger for det ikke sker igen!

Staff jobbet er vigtigere en RP og vil altid sætte det, som første prioritet! Så til hver en tid sætter jeg RP til side!

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

- Jeg er en meget moden dreng, jeg er fornuftig og respektere andre mennesker.

- Jeg taler pænt, holder tonen pænt ingame og i chatten - har en god mic!

- Har været Admin før, så kender en del Admin tools og kender de fleste regler!

- Er tit Online på serveren og har spillet en del der på!

- Jeg elsker at hjælpe andre, om det er fejl, spørgsmål eller problemer er jeg på!

- Jeg vil altid sætte cases før RP!

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender ikke til det, men har hørt om det - Er hurtig til at lære ting!

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg formulere mig korrekt og uden fejl. Jeg bruger hele tiden min mic ingame - Bruger selvfølgelig også chatten/OOC

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg er på næsten hver dag og vil være det så længe jeg kan. Er næsten altid på i weekenderne, medmindre jeg er til privat arrangementer, såsom fødselsdage og fester!

Her efter sommerferien kan jeg ikke være så sent på længere, da jeg også skal passe min skole og mine lektier! Men er på helt ud til natten i weekenderne, så længe jeg er frisk!

 

Jeg kan være på næsten alle dage på forskellige tidspunkter:

Mandag: Kl. 17-22

Onsdag: Kl. 17-22

Fredag: Kl. 17-03

Lørdag: Kl. 17-01

Søndag: Kl. 15-21

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har lige fået job i Bilka, og kender ikke mine arbejdsdage endnu, så det kan være, at mine onlinetimer bliver ændret! 

 

Tak for at bruge tid på, at læse min ansøgning 🙂

 

Hav en fortsat god dag! ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, Sandfeld skrev:

Flot ansøgning, har bare aldrig mødt dig in-game? Spiller du på Evocity eller Rockford?

 

 

Jeg spiller på Evocity - Er tit online om aften :)

36 minutter siden, Mr Hunt🍍 skrev:

Du har mange gode ting med i din ansøgning, men den er lidt kort.

 

Neutralt Rep

 

Held og lykke

 

- Hunt

Tak for det 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.