Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ballastic shields til V.I.P betjente


Gæst

Recommended Posts

Jeg tænker på at det vil være fedt hvis politiet havde noget skjold når de raider baser og når der bare er skyderig. Jeg ved godt at det giver politiet et ret stort fordel

men kriminelle har baser hvor man skal skyde fra siden eller oppefra og der kan man ikke rigtig bruge skjoldet

det vil være godt hvis kun dem med vip kunne tage skjoldet som betjent fordi hvis alle kunne tage det havde kriminelle ikke en chance mod politiet

 

Hvis du vil se mere om det tryk her

 

 

5152b16eed6643e0b47060422916ce1c.png

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Scaled skrev:

Det kunne måske være fint, men man kunne også bare bruge bilen som cover.

man har bare ikke altid en bil ved sig og plus kan man bruge det når man raider en base hvis der kos

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes ikke om idéen men hvis det skulle tilføjes skulle det nok som Jack Mount skriver at det har 200 liv men at kun indsatslederen/politichefen kan sætte den også at man måske kan sikre på en eller anden måde at man kun ved base raids kunne sætte det for at man ikke altid bare kan spawne et skjold og at der ikke kommer 16 skjold så man ingen chance har som defender

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
På 19/08/2019 den 6:49 PM , Mattkoch skrev:

Jeg tænker på at det vil være fedt hvis politiet havde noget skjold når de raider baser og når der bare er skyderig. Jeg ved godt at det giver politiet et ret stort fordel

men kriminelle har baser hvor man skal skyde fra siden eller oppefra og der kan man ikke rigtig bruge skjoldet

det vil være godt hvis kun dem med vip kunne tage skjoldet som betjent fordi hvis alle kunne tage det havde kriminelle ikke en chance mod politiet

 

Hvis du vil se mere om det tryk her

 

 

5152b16eed6643e0b47060422916ce1c.png

Jeg tænker politiet har nok fordele, det vil ende med at man puttede disse skjolde i en raid-indgang hvor de bare blokere alle skudhullerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes det lyder som en super fed idé, men så skal der også være lidt begrænsninger tænker jeg, så det ikke bliver alt for OP for betjentenes side.

Det kunne fx. være at der kun var et hvis antal betjente i uniform som kunne have det.

Som der også blev skrevet før, kunne man måske også gøre så at skjoldet har 200 hp, for ellers står folk bare midt i en raid-indgang og blokere det hele.

 

Ellers fint forslag 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

På 26/08/2019 den 3:47 PM , Critz skrev:

Ja, intet er bedst 😉 Samme land 

 

25 minutter siden, Bob Johnson skrev:

Synes det lyder som en super fed idé, men så skal der også være lidt begrænsninger tænker jeg, så det ikke bliver alt for OP for betjentenes side.

Det kunne fx. være at der kun var et hvis antal betjente i uniform som kunne have det.

Som der også blev skrevet før, kunne man måske også gøre så at skjoldet har 200 hp, for ellers står folk bare midt i en raid-indgang og blokere det hele.

 

Ellers fint forslag 👍

200hp er det ikke sådan 7 ACR skud? Det er måske lige lidt for et skjold.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 19/08/2019 den 8:42 PM , Bimse👌 skrev:

Nej..

Alt for op.

Vi har allerede addet nye byggeregler der gør at politiet har fået en meget større chance for at raide baser.

Det hele handler bare om teknik.

 

Som Bimse siger vil det blive for OP og hvis nu dem som var betjent ikke bare stome ind og blive skudt men lige lave en taktik før de gik og der mender jeg med KOS baser at de lige snakker om hvad de skal gør og man behøver ikke at stå at gør det for anden den KOS man man skal rykke ind man køre vider og står og plan lægger hvor man skal gør det men det bare min mening

Link til kommentar
Del på andre sites

På 19/08/2019 den 7:25 PM , Scaled skrev:

Det kunne måske være fint, men man kunne også bare bruge bilen som cover.

 

Altså som staff burde du da vide reglerne, biler er et transportmiddel. Og skal ikke bruges til andet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.