Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Torben Tobakspibe - Unban Request


Klaus Hestesko

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:34329618

Hvorfor skal du unbannes: Jeg synes selv jeg skal unbannes eller ihvertfald have en mindre straf, fordi min hensigt aldrig har været at lyve i case, og godt ved hvad det medføre, men kan sagtens ærkende at jeg har relogget for at få min bil tilbage, fordi jeg synes jeg blev unfair arrestet, men senere hen sagtens kunne se politiet grundlag til at arreste mig. Og det indså jeg da jeg stod i staff case, hvor Martin havde noget bevismateriale hvor på man kan se præcis, hvorfor han arrestede mig, og nu har jeg ikke selv set videoen, men jeg tror da helt bestemt på det eftersom at det ville være åndsvagt at lyve både som admin, men også bare generelt normale spillere angående video bevis. Så alt i alt synes jeg både og at mit ban er fair, men alligevel ikke, fordi som sagt var det aldrig min hensigt at lyve i case, fordi et godt stykke henne i casen stod jeg lidt som et spørgsmålstegn og var en smule små forvirret over, om jeg egentlig var blevet jagtet af politiet, fordi det hele startede med, at ifølge Martin og bevismaterialet, blev jeg jagtet af dem, og fik at vide, at jeg havde rammet politibiler under jagt, og sagt alle mulige ting, men fair nok, fordi det var der jeg stod som et spørgsmålstegn, og var forvirret over, hvorfor jeg blev arresteret, men kan sagtens forstå det nu, og ja, det var dumt af mig efterfølgende at logge ud for så at logge ind igen, for at få min bil igen. Og jeg snakkede så med Tjulle, hvilket også var hende der bannede mig, og kan sagtens se det fra hendes perspektiv af, fordi tror jeg må have sagt et eller andet forkert der, som både Tjulle og jeg havde misforstået, fordi som sagt var det aldrig nogensinde min hensigt at lyve i case, for jeg ved hvor dumt det er, og ved i bund og grund godt hvad det medføre. Men det var på grund af, at jeg havde sagt noget i retning af, at jeg aldrig var blevet jagtet af politiet, hvor bevismaterialet så sagde noget andet, og det var ikke min mening at sige noget så dumt som det, fordi jeg vil overhovedet ikke lyve i case, og det jeg sagde med at jeg aldrig var blevet jagtet af politiet var forkert, og der må jeg bare have snakket ud af landevejen, fordi jeg ændrede holdning undervejs, og sagde at jeg ikke kan huske det, men det var mest fordi at Martin havde video bevis på at det var noget andet, og at han og nogle andre betjente havde jagtet mig, og fair nok, det er garanteret også rigtig, og kan sagtens se det fra Tjulle's perspektiv, fordi hun vidste jo godt at Martin havde bevis på det, men for lige at vende tilbage, så var det aldrig min mening at lyve, og har heller aldrig tænkt mig at lyve i case, så kan sagtens forstå at Tjulle valgte at banne mig, men synes det er lidt unfair alligevel, fordi ved godt hvor lang tid i normalt banner personer der lyver i staff case, men synes ikke det burde give 4 dages ban for at relogge efter min bil, selvom jeg godt ved det er forkert, men så igen det forklare starten af casen, hvor jeg syntes det var unfair at jeg blev arresteret. Så her i slutningen vil jeg lige sige, at jeg håber at i vil overveje denne request, og evt. overveje om 4 dage var for meget, for at relogge efter min bil, men vil gerne tage den på TS'en med Tjulle, og evt. en der er lidt højere oppe i hierarkiet, så i må meget gerne skrive under denne tråd, at i vil snakke med mig på TS, så jeg i det mindste er informeret om hvad tid og hvornår i vil tale med mig. Men mange tak, fordi i vil tage jer tid til at læse denne tråd, selvom den blev lidt lang, men følte bare lige for at uddybe lidt, så i helt præcist ved hvad der eksakt er sket, og i ikke bare vælger at afvise denne her request, men i stedet tager jer tid til at genoverveje det, fordi fra mit perspektiv føler jeg selv at jeg har lavet en fejl, men igen synes også det var en fejl at give mig ban, for at lyve i case, fordi nu må i tro mig eller ej, men jeg kunne aldrig drømme om at lyve i case, fordi er udmærket klar over hvad det medføre. Jeg tænker alt i alt at selvom det måske bare er 4 dage og det sagtens kan afsones, vil jeg gerne vise at jeg gerne vil gøre noget ud af det, og tænker slet ikke at det behøves en staff klage overhovedet, da jeg ikke vil have at nogen som helst skal ende med at miste deres job, fordi synes at Tjulle gør et helt fantastisk stykke arbejde, og ved at hun behandler folk med respekt, og også bare det der med at være ansat i et staff team skal heller ikke medføre at der ikke er plads til noget andet end seriøsitet, fordi godt nok at man skal være seriøs, men det skal ikke ødelægge at der heller ikke kan være plads til god attitude, fordi det har Tjulle helt bestemt, og det vil da være monster kedelig hvis det var sådan, Men fik dog også at vide på TS, at jeg kunne vælge at lægge en staff klage eller en unban request, og jeg valgte som sagt en unban request, fordi jeg ikke føler at nogle skal miste deres job i staff, fordi lige som det står til nu, er der blevet bygget et helt unikt staff team, og det synes jeg helt bestemt ikke der skal ændres på eller jo, der må selvfølgelig gerne komme flere staffs som jeg også kan se at i mangler, og få nogle nye ind så de kan få vist deres vilje i at være staff, så det bare bliver forbedret, men der kan jo altid være forbedringer ligemeget hvordan det står til, fordi det er bare med til at forbedre jeres fantastiske community.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:34329618

Grund: Lyver i case, relogger for at få sin bil.

Navn: Torben Tobakspibe

AdminID: STEAM_0:0:110883433 - tjulle [junioradmin]

Unban: 23-08-19 17:36

Banned: 19-08-19 17:36


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.