Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] zWuiK


zWuiK

Recommended Posts

Ingame navn: zWuik
SteamID: STEAM_0:1:121949211
IRL fornavn: Tobias
Alder: 14 om en uge.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?
Jeg har bl.a. været staff på en stor engelsk DarkRP server, der fornyligt er blevet startet op igen. Det var den største DarkRP server, på daværende tidspunkt, i hvert fald på den engelske side af communitiet. Jeg endte med at være Senior Admin, da serveren lukkede ned, efter mange år.

Jeg gjorde end forskel for de spillere der var på serverne, bare som den helt basis "staff rolle", der tage sine cases osv. Jeg spillede også en rolle for staff, i og med jeg skulle tag mig af nye staffs, og sørge for de kom godt igang. Nu har jeg også et par bekendte der har været staff, og har set hvordan det spiller.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?
Jeg skal være en del af staff teamet, fordi jeg har meget erfaring med at være staff, ikke kun i gmod, men også bare generelt i spil. Som alle nu engang har været, har jeg været staff på minecraft servere. Jeg har været staff på utallige gmod servere, og prøvet mig af med Arma 3 et par gange, men det er ikke lige min sag. Jeg føler jeg er meget kvalificeret, da jeg er moden, kan alle reglerne, næsten ud og ind, da jeg nu snart har 750 timer inde på serveren, og over 2000+ timer, bare på gmod i sig selv. Jeg ville sige at knap halvdelen af de timer jeg har i gmod, har været som et administrativt job. Dvs. at jeg har været staff på de nævnte spilletimer, men ikke taget cases i 1000 timer.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?
Jeg kan bidrage med mig selv, en fornuftig sjov spiller, der kunne komme med i staffteamet, og bringe gode stunde, samt seriøsitet i cases.

Jeg kan bidrage med den erfaring jeg har, og give det videre til de andre staffs, hvis nødvendigt. I får også godt rp 😉

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Næsten alle servere jeg har været staff på har brugt ulx, og dermed har jeg stor kendskab til systemet og alle dets commands. Jeg ved dog at i har en masse custom commands, men det burde ikke være noget problem.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?
Jeg mener selv, at jeg er super god til at formulere mig skriftligt, men bruger mikrofon, hver gang der er mulighed for det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?
De eneste dage jeg ikke har stor mulighed for at være på er Tirsdag og Torsdag, grundet fritidsaktiviteter. Der er selvfølgelig også skole hver dag til kl 15.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?
Jeg er meget moden, jeg går til karate og har derfor forståelse for disciplin. Jeg har ændret mig meget igennem årene på Stavox, og håber i kan se noget i mig. Snakker nogen gange grimt, hvis jeg ved folk kan tåle det, og det er jo selvfølgelig ikke uden grund.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bimse👌 skrev:

Du virker faktisk nice nok.

Tak for det 😄
 

1 time siden, Bimse👌 skrev:

Ehm... Det gør jeg også, men det der med disciplin er lidt for overvurderet.

Der er meget forskel fra klub til klub, men måske. Lidt disciplin er det vel altid.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, D A L L E🥔 skrev:

Hej zWuiK🐶

 

  • Du kan reglerne
  • Super flink og god at snakke med
  • Fin ansøgning med fint indhold
  • Du er aktiv

Du får et +REP af mig. 😄

Good luck 🙂 

 

- Dalle

Tak for det ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.