Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Frank Hvam


Frank Hvam

Recommended Posts

Ingame navn: LT Frank Hvam

SteamID: STEAM_0:1:51593071
IRL fornavn: Nicklas

Alder: 17 | 08/05-02

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

I løbet af mit lange, og fortsættende eventyr i Garry's Mod har jeg opnået en rimelig god sum af erfaring med rollen som staff på et par servere, som på f.eks. Icefuse Networks.

Mine roller var følgende: 

- Tage cases, og få dem løst så fair som muligt.

- Sørge for at alle spillere ville få en god oplevelse uden sure grimmasser, også de frække bøller.

- Oplære folk til forskellige RP-Jobs

- Være en person spillere kunne se op til ved, at være en rollemodel for dem. Her menes der, at jeg skulle holde spillestilen tops' og selvfølgelig have en fortænkt tone i forhold til situationerne.

Jeg gjorde ihvertfald en forskel her, jeg levede op til mine givne roller og fik den behaglige følelse, som her var at blive på holdet.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af staff-teamet grundet, at jeg har være stiftet på Stavox siden 2017, jeg har 317 timer og med det printet ud på tekst, menes der at jeg har en god erfaring med serverens regler, og hvordan forskellige situationer på serveren skal håndteres. Jeg ser op til staff-rollen, jeg nyder at spille på serveren, og personligt tænker jeg det er tid til Hr. Frank træder op og giver en hånd, som ikke er set før. Jeg arbejder i et supermarked, og det har jeg gjort i snart 2 år, med det sagt kan jeg sige ligeud, at jeg har en masse erfaring med hvordan man takler forskellige individer, personligheder, tone-situationer og sørge for vedkommende kommer ud af hvad end situationen peger på, med et lille smil på munden. Derudover er jeg altid åben overfor feedback, og parat til at lærer af mine fejl.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

En ny imødekommende member til jeres hold. En person der er venlig, fair i holdninger, moden og god til at håndtere alle slags markante personligheder, som nævnt ovenfor. En der er meget engageret, en der kan tage initiativ og en der kan love jer for at passe hans job som det var et fritidsjob. En person der vil gøre hans bedste for at få en "connection" med stavox-communitiet, hjælpe dem der har brug for en staff-member i nød eller ej, og tjene den tro der er nødvendig. En der er forberedt til at takle og leve op til det, som serveren har brug for. Det er det jeg kan bidrage med.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har et godt kendskab til ULX, dog ikke med stavox' costum-commands, men er mere end klar på at lærer dem!

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Føler ikke mit skriftlige er til store problemer, såvel som mit mundtlige. Benytter altid min mic, og elsker at kommunikere med den.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 16.00 - 21.00
Tirsdag: 16.00 - 21.00
Onsdag: 16.00 - 21.00
Torsdag: 16.00 - 21.00
Fredag: 16.00 - 01.00
Lørdag: Enten 10.00 - 01.00 
Søndag: Enten 10.00 - 22.00 

Alt dette afhænger dog af om, hvorledes mit sociale liv skal passes, om jeg har afleveringer for i skolen, eller en vagt som ligger i vejen. Vil så vidt som muligt gøre mit bedste for at leve op til de tider som er listet ovenover. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Arbejder, og går på gymnasiet. Så de 2 prioriteter kan nogle gange være i vejen, men som jeg har oplevet det indtil videre har det ikke været til stort besvær. 

 

 

Mange tak for at læse min ansøgning.

Vh. Nicklas/Frank

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Ziipen skrev:

Jeg ser dig virkelig aktiv på forum, men har aldrig set dig på serveren - det kan selvfølgelig være noget med jeg ikke spiller så tit på rockford 😉

 

I hvert fald, held og lykke med din ansøgning! ❤️

 

Rockford er mit go-to, og mange mange tak :D 

1 time siden, Plys skrev:

+REP

Flink gut når man faktisk kender dig

Kan sit rp (100% af tiden) 

Sjov

kan reglerne

Du er moden

er en god staff

Mange tak Plys :)

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Kiwi Z skrev:

Vælger at give dig et neutral rep
Du er skide flink

du har lavet en fin ansøgning 

Men ser dig ikke så sit, som jeg har gjort

 

Held og lykke

 

//Kiwi

 

Mange tak Kiwi, min lille inaktivitet er grundet en eksame der skulle indhentes. Igen tak 😄

20 minutter siden, Critz skrev:

Lidt ligesom kiwi...

Vi talte lidt igår, og du er sq flink nok 😉 

Ved dog ikke hvordan du ville være som staff.

Med intet negativt herfra 😛 

 

GL ❤️ 

// Critz

Mange tak ❤️😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.