Hop til indhold
Stavox

[Afslået] as kong kål


frederik holck

Recommended Posts

 

Ingame navn: as kong kål
SteamID: STEAM_0:0:223586783
IRL fornavn: Frederik
Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Jeg har være mod på to danske servere samt en engelsk server. En anden kvalitet hos mig er at jeg er rigtig god engelsk. Jeg gjorde en forskel ved at være god til at hjælpe andre folk ved at løse deres problemer.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er god til at holde hoved koldt i presset i situationer. Når er i spillet er jeg god til at gå ud og tage de cases der er så alle får et godt spil.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg er rigtig god til altid at tage cases og jeg er god til at løse konflikter af mange forskellige arter. Mine ynglings spil er rollespil, det er dem jeg bruger mest tid på at spille, derfor ser jeg dette job som en god mulighed, hvor jeg kan bruge tid på noget jeg elsker.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej det har jeg ikke, men er god til at lære nye ting rigtig hurtigt, derfor ser jeg det ikke som et problem, men en fed mulighed for at lære nye ting.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg bruger rigtig meget min mic, derfor er jeg god til at bidrage mundtligt. Jeg går også op i at mit udstyr til spil er godt, derfor har jeg en rigtig god mikrofon. Jeg er ordblind, men jeg har gamet i nogle år og har meget hjælp, derfor mener jeg at jeg er god til at formulere mig.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg går i skole og kan derfor være på fra ca. 14:30 og en hel del i weekenderne.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg går til springgymnastik to gange om ugen. Derfor vil der være et tidsrum hvor jeg ikke er på. 

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep herfra desværre 

 

- du virker ikke altid til at tage RPen seriøs. 

- jeg bannede dig den anden dag, da du var MEGET useriøs i casen. 

Men jeg tænker hvis du tager dig sammen og opføre dig ordenligt, så prøv at ansøge igen 🙂 

 

good luck🍀

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, John Hudson skrev:

Ser dig i for mange gang i cases

Nu er det ikke fordi jeg skal være imod din kommentar og gå i mod dig personligt, men der er vel ikke noget galt i at være i en admin case?

Hvis du nu havde set ham blive straffet af et staff-medlem i cases, så kunne jeg godt forstå dig, men det er vel ikke negativt at være i en admin case tænker jeg.

Men jeg ser ikke rigtigt noget galt i at være i en admin case, dog kun hvis spilleren bliver straffet, så kan jeg godt se hvad du mener

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Bob Johnson skrev:

Nu er det ikke fordi jeg skal være imod din kommentar og gå i mod dig personligt, men der er vel ikke noget galt i at være i en admin case?

Hvis du nu havde set ham blive straffet af et staff-medlem i cases, så kunne jeg godt forstå dig, men det er vel ikke negativt at være i en admin case tænker jeg.

Men jeg ser ikke rigtigt noget galt i at være i en admin case, dog kun hvis spilleren bliver straffet, så kan jeg godt se hvad du mener

 

 

Hvad hvis det er ham der caller over legit alt? Så er straf ikke det eneste.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Bob Johnson skrev:

Men der er vel ikke noget galt i at call staff? Hvis der bliver følt han caller for meget staff sætter vi jo bare en case straf.

True, men mængden af cases betyder også at han på en eller anden måde ikke er populær iblandt spillere da de ser en grund til at klage. Grunden til at han nok ikke får så mange straffe er fordi det han gør ikke er god grund til straf.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lad mig starte. du har ban for at lyve i case og Copbait, du har svært ved at forstå simple ting som hold dig væk fra en anden spiller. Et eksempel kunne være den dag hvor jeg kom hen til dig, fordi du havde kaldt case og mente at du var blevet rda’et. Casen endte ud med at du ikke kunne finde ud af at holde en ordentlig tone og at der havde været en ordentlig grund til dit arrest. Jeg beder dig pænt om at holde dig væk fra den anden spiller. Der går knap et minut. Så kalder den anden spiller case fordi du var kørt hen til ham og råbt “FUCKING SVIN”. Da jeg teleporterede til dig mente du ikke at du havde sagt det. Da jeg så sagde at jeg spectatede dig ændrede du hurtigt din mening. Hvis det ikke er tydeligt nok er det et - Rep. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.