Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Agurken


Agurken

Recommended Posts

Ingame-navn 

Agurken


SteamID: 

STEAM_0:1:77120126


IRL fornavn:

Frederik


Alder:

16 (September 2002)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil-community? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Ja har efterhånden en smule. Siden slut marts er jeg blevet markant mere regelorienteret og ambitiøs, når jeg spiller. Det resulterede i nogle jobs som Junior Admin på nogle små danske, men også engelske servere. Typisk med en 10-20 spillere på om dagen. Jeg har også tidligere været Mod på nogle Minecraft servers. Jeg er udemærket klar over det ikke er noget stort, men det har alligevel givet mig den grundlæggende viden og erfaring om ting som ULX, håndtering af cases og lign.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

-       -  Jeg har næsten 600 timer på serveren, hvilket gør mig til en forholdsvis loyal og aktiv spiller.

        -  Jeg elsker konstruktiv kritik, da det giver mig en mulighed for at forbedre mig selv, og sikre mine medspillere, den bedst mulige tid på serveren.

        -  Jeg bliver ALDRIG stresset.

        -  Jeg mener selv jeg er dygtig til at forklare spillere hvad jeg mener. Mundtligt såvel som skriftligt.

        -  Jeg synes selv jeg har fået enormt godt styr på alle reglerne. Selvfølgelig kan der komme nogle situationer, hvor jeg skal tjekke op på det. Vi er jo ikke robotter 🙂

        -  Jeg gør mit bedste for at holde den gode tone, men vil gerne være ærlig at sige, at jeg til tider godt kan være en smule hård. Det er selvfølgelig noget jeg arbejder på det, da den gode tone skal opretholdes.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg er en ny staff, som mange spillere kan lide (Af hvad jeg er blevet fortalt). Jeg nyder at spille RP, da jeg føler jeg kan bruge nogle af de ting derfra, i mit virkelige liv.
Med det sagt ønsker jeg at finde en balance, mellem det at tage cases og spille RP med vennerne. Selvfølgelig vil cases blive vægtet højere, da vi er dem der sikre, at serveren kører på skinner.

Jeg er klar over min strafhistorik ikke ser super god ud, og folk måske vil sortere mig fra alene af den grund. Men bare så i ved det, så er jeg blevet gevaldigt mere moden, og brænder virkelig for dette job mere end noget andet. Hver og en af alle mine straffe har været med til at forbedre mig. Uden dem tror jeg heller ikke jeg har ville kunne alle reglerne. Jeg har ligesom lært det på den hårde måde.

Alt i alt vil jeg blive en ambitiøs staff, men med en god blanding af sjov og ballade, som selvfølgelig også er vigtigt imo.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som jeg skrev før, så ja. Jeg har fået en smule erfaring gennem de servere, hvor jeg har været en del af et staff team. Har dog hørt fra Critz, at alle nye staffs vil få et mindre kursus, hvilket jeg tænker, kan give mig den sidste manglende viden.
Er også rimelig sikker på de nuværende staffs, til hver en tid også vil give en hjælpende hånd, hvis der er brug for det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 16-22

Tirsdag:  16-22

Onsdag: 16-22

Torsdag: 16-22

Fredag: 16-02 

Lørdag: 12-02

Søndag: 12-22

Selvfølgelig kan man ikke regne med disse tidspunkter 100%, da jeg både har fritidsarbejde og en uddannelse der skal passes. Damer og fester kan en gang i mellem også trække mig væk fra computeren. Men jeg er aktiv så meget jeg kan!

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Føler ikke jeg som sådan har glemt noget, men i skal være mere end velkomne til at skrive, hvis der er noget I føler, jeg ikke fik med i min ansøgning.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

- Du kan faktisk alle reglerne, og er en flink person at spille med!

- Du er moden

- Du er imødekommende

- Tror faktisk du ville være en god staff. ❤️ 

- God at have politistyrke med 👮‍♂️

 

// Critz 🎇

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kiwi Z skrev:

+rep

du er super flink

nem at snakke med 

dog er dit sprogbrug, ik det bedste. Men det er blevet beder 
held og lykke

 

// Kiwi

Som nævnt i ansøgning arbejdes der på det. 
Men alligevel tusind tak Kiwisss 😘

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.