Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Maiz24


MadsEsbech

Recommended Posts

ingame navn:  Maiz24
SteamID: STEAM_0:0:42448727

IRL fornavn: Mads
Alder: Er 12 år lige nu

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Jeg har været head Admin på 2 minecraft servere. Der var cirka  20 spiller om dagen indtil den døde ud. Jeg har også haft erfaring med at være mod på rigtig mange minecraft servere. Jeg ved derfor meget om at hjælpe til på en server hvor der sker meget. Jeg har været admin på en server i 2 år inden den lukkede ned og derfor blev jeg fyret. Jeg har haft en lille bitte minecraft server selv og der var 2-5 spillere hele tiden.  

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg syntes selv at jeg har spillet nok på stavox til at vide hvad der skal ske. Jeg er god til at holde overblik hvilket giver mig en stor fordel i mange ting. Jeg kan meget nemt få sagt det der skal siges. Jeg er klar uanset hvad og elsker udfordringer. Ville hjælpe så meget eg kunne hvis jeg blev hyret og tror det ville hjælpe meget. Jeg kan størstedelen af reglerne (Mest byggeregler da jeg går meget op i at bygge)

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg elsker at hjælpe til og syntes at serveren mangler mere staff fordi har prøvet mange gange hvor jeg skulle vente 5-10 minutter og syntes det skal gå hurtigere. Jeg kan hurtigt lære alle commands og hvordan man bruger logs og sådan. Jeg syntes ikke folk skal vente længere end 1 minut før deres case bliver taget derfor tror jeg godt jeg kunne hjælpe en hel del. Jeg kan forstå folk på mange måder og kan sagtens tage cases seriøst men kan også være fjollet i RP fordi jeg syntes det er en lille del af det.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej har desværre aldrig haft chancen for at blive staff på en server så ved ikke så meget om det men kan hurtigt lære og jeg er klar på alt. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg har lært 10 fingres system og kan sagtens formulere mig både skriftligt og mundligt som gør det meget nemmere for mig at snakke/ Skrive med folk. Jeg har en velfungerende mic i mit headset som man tydeligt kan høre. Jeg taler meget med folk ingame og plejer ikke at have problemer med det. Mit headset er et Corsair Void Pro som har en god mic

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på alle dage. Hvis jeg ikke kan være på i en dag eller flere ville jeg selvfølgelig skrive til jer. Kan være på til cirka 20:30 i hverdagende og hele natten i weekenderne. Jeg ville siide på jeres teamspeak hvis jeg er på serveren så i ville kunne se hvis jeg var på.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Jeg spiller meget på serveren så ved meget om den. Jeg syntes jeres community er virkelig fedt og det gad jeg godt være en del af håber at i kunne lide min ansøgning

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @MadsEsbech

 

- Fin ansøgning

- Du har lige nu 116 timer her på stavox, dette er i mine øjne for lidt. 

-  Ser dig ikke så tit.

- Virker flink - dog lidt ung til jobbet.

- Har ikke brudt/fået nogen straf i lang tid.

 

Du får derfor et NEUTRALT REP fra mig.

Held og løk.

 

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Else skrev:

Hej @MadsEsbech

 

- Fin ansøgning

- Du har lige nu 116 timer her på stavox, dette er i mine øjne for lidt. 

-  Ser dig ikke så tit.

- Virker flink - dog lidt ung til jobbet.

- Har ikke brudt/fået nogen straf i lang tid.

 

Du får derfor et NEUTRALT REP fra mig.

Held og løk.

 

//Else

Tusind tak 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.