Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Sekondløjnant Sand


Sekondløjtnant Sand

Recommended Posts

Hejsa. Mit navn er Sekondløjtnant Sand, og jeg kunne godt tænkte mig at ansøge som staff her på Stavox.

Her kommer min Ansøgning.

-

Spiller-navn: Sekondløjtnant Sand "Alias: Sand"

SteamID: STEAM_0:1:37672384
IRL fornavn: Marc
Alder: 15 år


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Altså da jeg er en som typisk stikker til de samme steder at spille, betyder det at jeg ikke rigtig har haft noget staff/admin særlig mange stader før.

Og det ene sted jeg tidligere har prøvet som ny-mod i Gmod, har været for lang tid siden på en lille server, som jeg ikke kan huske så meget fra nu.

Men jeg vil sige at jeg er ret lærenem til nye ting, og har en okay forståelse af nogle af administrator systemerne herinde osv.

-

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?: Jeg kunne godt tænkte mig at være med på holdet, til at hjælpe med de mange opgaver som staffs håndtere i løbet af en dag, og fordi at jeg har følgende gode eneskaber.

 

  • Jeg er altid så venlig og ordenlig overfor medspillere og staffs så meget som som muligt.
  • Er meget aktiv på både TS og i spillet, såvel som forum, og derfor vil jeg også sandsynligvis være tilgængelig til at hjælpe på serverne det meste af dagen, når der er brug for det.
  • Jeg værdsætter alle spillere og staffs lige, og jeg mener at alle skal behandles rigtigt, om de så er 10 år eller 30, om de er venlige eller meget aggressive og sure overfor en, og om de er helt ukendte eller tætte venner til en. Så skal alle håndteres på lige og ordenlige basis.
  • Jeg har gode evner til at lytte til folk, og er også tålmodig hvis cases f.eks kan tage længere tid pga, at noget mangler at blive løst ordenligt.
  • Da jeg syntes at det er spændene at tage cases "nok her i starten da jeg først skal til at tage dem", men også når den første måned typisk er gået, hvor mange oftest begynder at misten begejstringen efter at have taget massere af cases i løbet af den tid, vil jeg stadig være mere end tilfreds med at hjælpe til når der er brug for hjælp.
  • Da jeg føler at jeg er både er god moralsk og til beslutningstagning mener jeg at folk nok vil blive tilfredse med en cases resultat, når den er overstået hvis jeg skulle tage den.
  • Jeg ved at nogle af jer nok har oplevet mig både som sjov og hyggelig, men også som seriøs og principfast. Vil jeg bare lige forklare at jeg sagtens kan være begge dele, og godt kan virke som en kedelig travls person der arrestere dig som politi det ene øjeblik, så en glad og hyggelig person på TS at snakke med, og så som en seriøs og fokuseret person i vigtige ting og cases. Og det er bare fordi at jeg nogle gange går meget op i RPen og derfor spiller roller med forskellige fremtoning, men man kan altid bare spørger hvis man ikke ved om jeg faktisk er i min Rollespil opførsel, eller om det er min personlige normal opførsel.

-

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg kan hjælpe til som en ekstra staff på holdet til at håndtere opgaver selvfølgelig, men jeg kan også bidrage med et glad og positivt humør. Og vil helt klart også hjælpe på tidspunkter hvor de andre staffs måske ikke lige er tilgængelige, eller at de er i gang med andre ting.

Vil også være meget aktiv til at tage cases og andet, mere fremfor at RP eller at lave noget andet, når folk virkelig har brug for nogle til at hjælpe, så folk helst ikke kommer til at tænkte "hvor er staff henne?, bliver der aktivt taget cases?", som folk nogle gange kan føle især om aften.

-

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har set forskellige ting på ULX området og Stavox`s admin systemer, men har ikke selv kunne teste det, da man jo skal være staff for det. Jeg har dov prøvet at øve mig lidt på ULX på Jimmy`s test server nogle få gange, og som jeg også forklaret tidligere er jeg god og lærenem til nye ting, så vil nok kunne forstå det hele til bedste evne, i løbet af oplærings-processens fremskred.

-

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?: Jeg snakker altid når jeg spiller på serverne, og hyggesnakker også meget med folk på TS, folk siger at min tale og mikrofon er fin nok til at forstå mig, det eneste er at nogle gange f.eks om aften kan jeg godt virke som lidt lavt-talende og uklar, og det er prøver jeg også at forbedre, men ellers så kan det sagtens siges 2 gange hvis folk har brug for det.

Angående min skriftlige evner, vil jeg sige at de er ret gode, f.eks ved at læse denne ansøgning kan man jo vurdere det, og laver også ret sjældent stavefejl, men man kan jo nogle gange godt komme til hvis man kommer til at skrive lidt for hurtigt, eller ikke lige får kigget efter hvad man har skrevet, men så bliver det lige hurtigt rettet. For at være god til at hjælpe alle slags mennesker, er jeg også god til både at kunne snakke og skrive med folk på et normalt kompleks sprog som jeg har brugt her, men også lidt simplere hvis folk af f.eks ordblindhed eller lavere alder ikke lige forstår en sætning, så kan det selvfølelig omforklares hvis det er, så alle kan forstå hvad der menes med det.

-

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?: Mit skema er som følgerne

 

  • Mandag: 12 - 00
  • Tirsdag:  14 - 00
  • Onsdag:  12 - 16 "ca" og 20 - 00
  • Torsdag: 14 - 00
  • Fredag:   14 - 00
  • Lørdag:   12 - 02 "ca"
  • Søndag:  12 - 02 "ca"

-

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Som jeg lidt har skrevet tidligere "et sted" så er jeg autist, men det børe ikke gøre så meget forskel, da jeg er stadig er den samme person som folk kender mig som. Og ellers er der ikke så meget andet, end at jeg skal starte i skole igen ved slutningen af måneden, så måske kan min tidsplan ændre sig lidt, men ellers er der ikke mere.

 

Så på forhånd, mange tak til dig for at læse min ansøgning.

Og håber at jeg får en chance for at komme ind på holdet.

Hilsen Sand.

image.png.d4a93d2d4616d36b0031c52504a2aaed.png

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Sand.

Du er en super flink fyr som bare ikke kan blive sur.

Udover det er du en mega rar person at være i nærheden af, og er virkelig aktiv på både vores ts og servere!

Jeg ville på ingen måde have det dårligt med dig som min kollega!

 

Fortsæt godaften

- Bimse

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bimse👌 skrev:

Hej Sand.

Du er en super flink fyr som bare ikke kan blive sur.

Udover det er du en mega rar person at være i nærheden af, og er virkelig aktiv på både vores ts og servere!

Jeg ville på ingen måde have det dårligt med dig som min kollega!

 

Fortsæt godaften

- Bimse

Mange tak, håber du også har en god aften. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

54 minutter siden, Sunix skrev:

-rep

Jeg har virkelig haft mange episoder med dig, hvor du har været ikke bare irriterende, men et kæmpe fucking svin tbh. Jeg kan virkelig ikke lide dig, sorry

Det beklager jeg at hører, jeg tror godt at jeg ved hvad du mener, og jeg har ikke haft nogle indtension om at være ond eller et svin overfor dig.

Jeg tænker at de oplevelser du mener, var dengang hvor du var staff, der mente jeg at du gjorde nogle forkerte ting i cases, og f.eks følte jeg også at du var lidt aggressiv overfor folk inkl mig.

Og derfor påtalte jeg det overfor dig en del gange dengang, og det blev du vist også lidt sur over, og derfor kom vi desværre nogle gange også i en negativ diskussion over at jeg mente du opførte dig lidt forkert, og du måske har ment at jeg bare prøvet at være irriterende overfor dig.

Men det har selvfølgelig ikke været meningen, jeg var bare ret uenig i nogle af de ting du gjorde, og det kan godt være at det så har endt i en dårlig opfattelse af mig, og det beklager jeg meget.

Jeg har også ændret mig på nogle områder nu i forhold der, så jeg håber at vi måske kan komme på god fod igen, og du syntes okay om mig igen, for vi havde da det også hyggeligt nogle gange.

Håber du har en god aften.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Det beklager jeg at hører, jeg tror godt at jeg ved hvad du mener, og jeg har ikke haft nogle indtension om at være ond eller et svin overfor dig.

Jeg tænker at de oplevelser du mener, var dengang hvor du var staff, der mente jeg at du gjorde nogle forkerte ting i cases, og f.eks følte jeg også at du var lidt aggressiv overfor folk inkl mig.

Og derfor påtalte jeg det overfor dig en del gange dengang, og det blev du vist også lidt sur over, og derfor kom vi desværre nogle gange også i en negativ diskussion over at jeg mente du opførte dig lidt forkert, og du måske har ment at jeg bare prøvet at være irriterende overfor dig.

Men det har selvfølgelig ikke været meningen, jeg var bare ret uenig i nogle af de ting du gjorde, og det kan godt være at det så har endt i en dårlig opfattelse af mig, og det beklager jeg meget.

Jeg har også ændret mig på nogle områder nu i forhold der, så jeg håber at vi måske kan komme på god fod igen, og du syntes okay om mig igen, for vi havde da det også hyggeligt nogle gange.

Håber du har en god aften.

Bro, what r u talking about. Da jeg var staff var jeg fucking ligeglad med hvad du sagde, du spildte bare min tid med dine meninger, som ingen mening gav.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Når okay?, så ved jeg ikke lige hvor det er at jeg har været irriterende overfor dig. Men stadig undskyld at jeg så har været ond?.

Jeg har aldrig sagt du skulle undskylde, jeg har bare givet dig et -rep, du behøvede ikke rigtig gøre så meget ud af det

Link til kommentar
Del på andre sites

Sand - Vi er ikke ligefrem de bedste venner, men jeg har stor respekt for at du holder hovedet koldt, selv når folk angriber dig. Du virker til at være en kompetent fyr, og måske ville du faktisk ende ud i at være en fin tilføjelse til vores staff hold, men hvem ved.

 

Held og lykke herfra.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Vito skrev:

Sand - Vi er ikke ligefrem de bedste venner, men jeg har stor respekt for at du holder hovedet koldt, selv når folk angriber dig. Du virker til at være en kompetent fyr, og måske ville du faktisk ende ud i at være en fin tilføjelse til vores staff hold, men hvem ved.

 

Held og lykke herfra.

Mange tak Vito, og ser frem til at komme på bedre fod i fremtiden med dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Dalle🥔 skrev:

Hey Sand

Dig som staff? Ja tak. Du er pisse flink og altid i godt humør, nu snakker vi ikke så meget sammen, men de gange vi har har det været hyggeligt. Du er kompetent og holder hovedet koldt. 

2 timer siden, Mr Hunt🍍 skrev:

Hejsovsgodavs

  • Yderst positiv
  • Flink
  • Klog
  • Kunne godt se dig som staff
  • Hvisker meget

- Hunt

 

Mange tak for jeres dejlige anbefaling.

og du hvisker også nogle gange Mr Hunt 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Scaled skrev:

Du er flink, aktiv og du går meget op i ikke at bryde reglerne.

Men jeg har et punkt, som jeg gerne vil have du fikser op på - nemlig professionalitet.

 

Udover det kan jeg ikke se hvorfor du ikke skulle passe ind i holdet.

Mange tak for det.

Jeg ved godt at jeg nogle gange kan virke lidt umoden, men det er ret og skær bare når vi bare hygger, og jeg laver lidt sjov.

Men selvfølgelig kan jeg også være meget seriøs når der er brug for det, og vil helt klart også være det i f.eks cases, da det jo for det meste er alvorlige problemer som folk gerne vil have hjælp med.

Men ellers så tak for din besked.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.