Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Nooah


Nooah

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Nooah
SteamID: STEAM_0:0:427867872
IRL fornavn: Noah
Alder: 12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Ja, jeg har haft tidligere administrative jobs, dog ikke på en Gmod server. Jeg synes selv jeg gjorde en forskel, på mange punkter. Men dog synes jeg at den vigtigste var, at folk havde det sjovt, selvom man måske var lidt for skrap nogle gange.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg synes selv at jeg skal være med i staff-teamet fordi, jeg har styr på mit RP, jeg kan reglerne ( Dog kan jeg stadig blive forvirret over at admins har forskellige holdninger, hvilket jeg godt ved ikke er en mulighed at lave om på. ). Jeg synes selv jeg er en mere kvalificeret end andre ansøgere fordi jeg kan gøre en forskel, jeg skriver ikke denne ansøgning for sjov. Men for at prøve, at blive til det jeg gerne ville. Jeg ser mig selv som en glad og positiv person der ikke, hader nogle, men bare har forskellige holdninger til alle.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg tror ikke jeg kan bidrage med noget der ikke er her i forvejen, for synes det meste er som det skal være. Men jeg tror jeg kan bidrage med at gøre nogle af tingene lidt bedre og lidt mere som nogle af tingene skal være.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Det korte svar, Nej. Jeg kender intet til ULX, men dog tror jeg at jeg vil kunne lære det hurtigt, da jeg er hurtig til at lære.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg synes selv at jeg er god både skriftlig og mundtligt, Og ja, jeg bruger min mic frem for at skrive.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på alle dage, jeg skal dog til håndbold mandag og torsdag. Ellers kan jeg komme på alle dage.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej det tænker jeg ikke. God dag 🙂

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, Tjulle skrev:

Fin ansøgning, dog savner jeg lidt at der bliver lagt noget mere tid i det. 

Ved godt alder bare er et tal, men syntes du virker meget ung i forhold til hvad mine erfaringer siger er godt. 

 

Good luck🍀

Forståeligt, synes bare det er arveligt at man skal nedrives pga. sin alder. Tak for din mening. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Nooah 

 

- Kort og ikke uddybende ansøgning.

- Sæt tingene bedre op - Så man lettere kan læse det.

- Lidt for ung.

- Virker flink.

- Har ikke fået nogen straf i lang tid.

 

Du får derfor et NEUTRALT REP fra mig.

Held og løk.

 

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, Else skrev:

Hej @Nooah 

 

- Kort og ikke uddybende ansøgning.

- Sæt tingene bedre op - Så man lettere kan læse det.

- Lidt for ung.

- Virker flink.

- Har ikke fået nogen straf i lang tid.

 

Du får derfor et NEUTRALT REP fra mig.

Held og løk.

 

//Else

Skal jeg prøve at arbejde på til næste gang. Fortsat god dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.