Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Tonny


Tonny

Recommended Posts

Ingame navn: Tonny

 

SteamID: STEAM_0:1:163329932

 

IRL fornavn: Elias

 

Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?: Ja i flere unike gmod servere. Første server kom jeg så langt til senior admin. Den anden server var jeg Co-owner. Den tredje kom jeg så langt til Co-owner på en PoliceRP server, hvor jeg fik meget "management" erfaring og lærte måderne at være admin på. Det hele startede i Minecraft en god legende men det blev kedeligt at være Admin i minecraft så jeg søgte efter et nyt spil. Jeg spurgte mine brødre og fætre hvor de så sagde "Gmod." De ville så have at jeg skulle spille på Stavox. Jeg er så på serveren hvor min rank er “User” hvor jeg så mødte mange der brudte reglerne, hvilket jeg virkelig ville gøre noget ved.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

-Jeg er en meget hjælpsom person, der hjælper, hvor det er nødvendigt, og vil altid forsøge at gøre sager bedst for begge partier, så ingen har følelsen at jeg holder med en.

-Jeg er god til at holde mit hoved koldt, hvis for eksempel. Der er mange problemer, eller en person prøver at irritere mig.

-Jeg er en meget kær, venlig og indbydende person, der er klar til at lære nye mennesker at kende og blive en del af et dejligt community.

-Jeg er en meget elsket person, der gør hvad jeg gør.

-Jeg har stor interesse i serverens regler og jeg ønsker at hjælpe dem der bliver udsat for regelbrydere, så alle for en glædelig oplevelse af at spille på stavox.

-Jeg er ikke en person der lige giver op så let jeg vil altid forsøge at gøre mit bedste for at løse problemet bedst for begge partier eller den enkle person.

-Jeg vil stoppe hvad jeg har gang i bare for at tage en admin-sag.

-Jeg holder altid denne gode tone til andre og snakker godt til alle.

-Jeg er en meget retfærdig person, der ikke er enig med nogen i en sag eller giver særlig behandling til venner eller andre, jeg kender.

  

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har erfaring i alle ULX commands Fx. !goto !return !bring og !xban.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg bruger min mic altid. Jeg syntes selv at, jeg formulere mine ord godt nok så alle aldersgrupper kan forstå mine formelle ord.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Det kan godt være jeg ikke er på nogle dage Pga. lektier, familie, fest og fødselsdage. 

Her er et skema af hvornår jeg er online

Mandag: 16:00-20:30

Tirsdag: 16:00-20:30

Onsdag: 16:00-20:30

Torsdag: Kan desværre ikke denne dag ;(

Fredag: 16:00-24:00

Lørdag: 10:00-24:00

Søndag: 10:00-24:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Har været medlem af Stavox i 3 år. Jeg kender mange personer på Stavox. Jeg har gode jokes 😄 

 

Bedste hilsner Tonny ❤️

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Tonny

 

- Fin ansøgning - Dog måtte du godt gøre det uddybende til "ikke" fed skrift.

- Ser dig ikke så tit.

- Har ikke brudt/fået nogen staff i lang tid.

- Virker flink.

 

Du får derfor et NEUTRALT REP fra mig.

Held og løk.

 

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Else skrev:

Hej @Tonny

 

- Fin ansøgning - Dog måtte du godt gøre det uddybende til "ikke" fed skrift.

- Ser dig ikke så tit.

- Har ikke brudt/fået nogen staff i lang tid.

- Virker flink.

 

Du får derfor et NEUTRALT REP fra mig.

Held og løk.

 

//Else

Tusinde tak du for disse flotte ord.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.