Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Graqs


Graqs

Recommended Posts

Ingame navn: Graqs 

SteamID:  STEAM_0:1:92875044

 IRL Fornavn Gabriel

Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

selvfølgelig har jeg da det, jeg har fx været staff inde på zypres og jeg har også ejet en cs server med 30 inde om dagen og jeg har været med ejer på en fivem server med navn rihno network men så var jeg indaktiv og begyndte på gmod og nu er jeg kun normal spiller der inde og jeg har været medejer på en minecraft server med 20-25 inde af gangen

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

 grunde til jeg er kvalificeret

 Jeg kan holde hovedet koldt.  

 Jeg kan reglerne stort set alle regler. 

 Jeg er en glad dreng.

 hører på andre. 

 jeg kender mig selv godt nok til at vide og at lære af mine fejl.

  jeg hved hvad jeg laver.

-   moden, og kan have det sjovt og tage det seriøst. 

-  jeg kan være den gladeste dreng og har et humør der siger spar 10 .

-  har spillet i ca 474+ timer på stavox og kan som sagt stort set alle regler.

- jeg lytter til begge parter i en case og hved meget om at være staff.

- jeg får også tit af vide at jeg er moden og jeg bør prøve blive staff.

 -har spillet darkrp i alt den tid jeg har spillet computer.

-jeg er klar på at bryde alt rp for cases.

gør alt jeg bliver sat til.

kan godt tage folk der sviner mig til bliver ikke sur på nogen måde hæver ikke stemmen over for dem.

abuser ikke mine powers.

nocliper ikke udenfor cases/events.

gør altid mit arbejde helt færdigt aldrig halvt.

 

hvorfor skal du være en del af staff teamet

grunden til at jeg skal være en del af staff-teamet

mit formål med at blive staff er helt klart at få folk til at være en bedere person og lære dem af deres fejl er god til at formulere mig selv skriftligt og sprogligt og vil rigtig gerne hjælpe folk inde på stavox og jeg er rigtig god til at få fordelt mig mellem serverene og se hvad der er brug for mest hjælp på og jeg er en flink fyr men mit første hånds indtryk er en glad genert dreng men det bliver bedere jo mere man snakker med jeg og jeg er rigtig hjælpsom jeg lytter til alle der siger noget til mig og jeg kan alle basic rp regler og det det er min grund holder altid den gode tone bliver ikke fusreret og kan håntere flere på en gang og lytter altid og spørg om de har video på det og hvis de har får den anden cb hvis det er cdm eller jail i 300 sek hvis han taler grimt

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

jeg har sådan ok kendskab med ULX har som sagt været staff og jeg har somhent ikke noget problem med at huske dem jeg glemmer ikke sådan noget 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 jeg er rigtig god til at formulere hvad jeg mener og jeg har en rigtig god mic det er en razer sirent elite og jeg skriver snakker læser flydende dansk

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 15:00 - 23:00

Tirsdag: 14:00 - 23:00

Onsdag: 15:00 - 23:00

Torsdag: 15:00 - 23:00

Fredag: 14:00 - 03:00

Lørdag: 11:00 - 03:00

Søndag: 11:00 - 23:00

 

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

jeg er en frisk dreng fra jylland holstebro opvokset på sjæland elsker at spille computer og møde nye mennesker som er glade og har dog lidt problemer med at være svagt ordblind men det stopper mig ikke 

jeg har spillet darkrp siden jeg begynte på at spille computer er seriøs om mit rp

 

 

tak og god dag til alle samme🎃

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Graqs 😎

 

- Fin ansøgning.

- Klar til og hjælp folk.

- Virker flink.

- Dog vil jeg lige tilføje at du har fået 2x bans inden for 2 måneder, så er du helt sikker på du er klar til jobbet ?

 

Men du derfor et NEUTRALT REP fra mig.

Held og løk.

 

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

-neutral

 

- Du virkelig flink

- Du holder dig virkelig neutralt in-game, så har ikke nogen endelig beslutning for min rep. Men af hvad jeg kan se burde du helt klart på en chance! 

 

Ønsker dig held og lykke

 

Vh Frank

 

 

much love tak<3

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 19/08/2019 den 8:55 PM , Nicklas1101 skrev:

-neutral

 

- Du virkelig flink

- Du holder dig virkelig neutralt in-game, så har ikke nogen endelig beslutning for min rep. Men af hvad jeg kan se burde du helt klart på en chance! 

 

Ønsker dig held og lykke

 

Vh Frank

tak true king

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.