Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kiwi Z


Mr. Bruun

Recommended Posts

Kick fra server, for at sige min mening om at jeres admins ikke tager en skid seriøst hverken in-game eller på jeres TS! håber satme på respons og i tager fat i Kiwi Z, Tjulle og Mr Green som sad inde på jeres discord og grinede af mig og sagde jeg kunne komme tilbage når min Mic virkede.. som virker fint alle andre steder end jeres TS.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej du vælger at Skrive at skrive "fuck Stavox! ikke engang på deres fucking TS kan de tage noget seriøst" Det gider jeg ikke at høre på, derfor vælger jeg at give dig et kick, så du kan falde til ro. 

 

Det med du skriver at vi griner af dig, jeg har ikke grinet af dig. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld jeg blander mig her, men jeg har heller ikke snakket med dig på ts. Nu du selv nævner du er 27, burde du også kunne snakke pænt, måske tage spillet en smule mere seriøst og huske på at vores arbejde som staff er frivilligt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Skriver, hvis i kan finde ud af tegnsætning og sammenhæng. at Mr Green sad på TS

Og det kan da heller ikke være rigtigt, at personer der faktisk sidder mange timer online og er yderst tilfredse med serverne og den måde tingene er på normalt, ikke kan få lov at sige deres mening. så det sku ligemeget hvordan det bliver sagt, hvis ikke i kan tåle kritik er det måske jer der skal finde noget andet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, Mr. Bruun skrev:

Skriver, hvis i kan finde ud af tegnsætning og sammenhæng. at Mr Green sad på TS

Og det kan da heller ikke være rigtigt, at personer der faktisk sidder mange timer online og er yderst tilfredse med serverne og den måde tingene er på normalt, ikke kan få lov at sige deres mening. så det sku ligemeget hvordan det bliver sagt, hvis ikke i kan tåle kritik er det måske jer der skal finde noget andet. 

 mener du at skrive "Fuck stavox"? er kritik?
 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Mr. Bruun skrev:

Nej, men grunden til jeg skriver sådan er klart fordi DU ikke kan finde ud af tingene, det selvfølgelig også træls at lade det gå udover alle når det er 3 af jer der er snot dumme individer og ikke har noget liv.

Det hjælper ikke på din sag at kalde 3 personer for snot dumme 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Mr. Bruun skrev:

Nej, men grunden til jeg skriver sådan er klart fordi DU ikke kan finde ud af tingene, det selvfølgelig også træls at lade det gå udover alle når det er 3 af jer der er snot dumme individer og ikke har noget liv.

Det eneste jeg har gjort, er at kick dig? men er du sød at skrive stille og roligt. Som vi gør til dig 

Link til kommentar
Del på andre sites

Skriver bestemt stille og roligt. men kan ikke forstå jeres trang til at lave en masse ban og kick uden grund.. det jo bare sygt, og når jeg direkte spørg efter at komme til at snakke med dig in-game bliver det ignoreret. fordi jeg er ikke interesseret i at snakke med Tjulle da hun er helt inkompetent og umulig at føre en samtale med, men kan da godt se at det fornuftigt at lade 10-14 årige styre et spil. nogle folk faktisk tager ret seriøst.

Og det endnu sjovere her er. at den person ZeNoxXi som skal tage sig af sagen, er den eneste der ikke giver besked fra sig herinde. Det vil jeg da også mene der virker en smule useriøst, i burde da lige kunne sige til ham der er en sag han skal se på. men det nok ikke interessant når det er jer der er klaget over, og i godt ved den er gal.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

49 minutter siden, Mr. Bruun skrev:

Skriver bestemt stille og roligt. men kan ikke forstå jeres trang til at lave en masse ban og kick uden grund.. det jo bare sygt, og når jeg direkte spørg efter at komme til at snakke med dig in-game bliver det ignoreret. fordi jeg er ikke interesseret i at snakke med Tjulle da hun er helt inkompetent og umulig at føre en samtale med, men kan da godt se at det fornuftigt at lade 10-14 årige styre et spil. nogle folk faktisk tager ret seriøst.

Og det endnu sjovere her er. at den person ZeNoxXi som skal tage sig af sagen, er den eneste der ikke giver besked fra sig herinde. Det vil jeg da også mene der virker en smule useriøst, i burde da lige kunne sige til ham der er en sag han skal se på. men det nok ikke interessant når det er jer der er klaget over, og i godt ved den er gal.

 

Vi er faktisk nogen med et liv ved siden af computeren, og ikke har tid til at svarer indenfor 2 timer!

Følg vores skabelon

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.