Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Skak


Skak

Recommended Posts

Ingame Navn:

Skak

 

SteamID:

STEAM_0:0:56713913

 

IRL fornavn:

Tobias

 

Alder:

Jeg er 17 år.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:
Jeg har arbejdet på forskellige serverer, som blandt andet NamoRp hvor jeg var Superadmin, jeg tog cases og hjalp folk, og holde styr på andre staff. Så var jeg også Junior Admin på Zypress hvor jeg tog cases, for det var min rolle som J Admin, Dansk Community var jeg Først Event master (Event Master lavede jeg events for spillerne AKA en Game Master) og så blev jeg for fremmet til Admin, som Admin tog jeg cases, men jeg var også Event master samtidig, så der var en del at lave. har også selv haft min egen server, jeg har været Mod På Superior Servers, hvor jeg bare tog cases og svarede på spillernes spørgsmål, det mainly mit job som Mod. Jeg var Med Ejer På Warrior Networks. hvor jeg var Developer og tog cases, men lavede mest development på den server.  Opsummering, Jeg gjorde en forskel på serverne og at jeg hjalp spillerne på de forskellige servere, svarede på spørgsmål eller tog cases.

Jeg har været Tidligere Staff på Stavox, som Mod hvor jeg tog cases og hjalp folk på serveren der havde brug for hjælp, og svarede på deres spørgsmål.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg har lagt mange timer i Stavox og jeg vil gerne give det videre og sørge for at andre får lige så mange gode timer. 
For at kunne hjælpe andre spillere på serveren. 

Jeg kan godt lide at hjælpe folk der har brug for hjælp, og gøre så spillerne får en god spille oplevelse, Jeg kan godt lide at arbejde som staff og hjælpe. hvis der blandt andet opstår en situation er jeg klar til at hjælpe en anden medarbejder, med al verdens ting.

jeg kan godt lide at for dybe mig med forskellige situationer da jeg synes regler og server indhold er meget interessant

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:
Jeg kan bidrage med erfaring inden for at være staff/administrator, og har spillet en del DarkRp så har en masse erfaring både indenfor Role Play, men også som staff og det administrative som staff, og vil gør så spillerne får en god spil oplevelse på serveren og altid gøre så de får en god tid når de spiller på serveren. 


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX? 
Ja, jeg har kendskab til ULX som jeg har fået via de serverer jeg har været staff på, og de fleste af kommandsne kan blive brugt til staff arbejde, her er et par kommands:

-!cloak

- !uncloak

- !hp (navn) (antal Hp)

- !Armor (navn) (antal Armor)

- !jail

- !unjail

- !jailtp

- !goto

- !return

- !visdeathscene (navn)

-!viscardeathscene (navn)

- !returnweps (navn)

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 
Ja, det syntes jeg at jeg kan, og jeg bruger altid Mic, men hvis det er nødvendigt skriver jeg.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?: 
Mandag: 15:30 - 21:30

Tirsdag: 15:00 - 21:30

Onsdag: 15:00 - 21:30

Torsdag: 16:00 - 21:30

Fredag: 15:00 - 01:30

Lørdag: 10:30 - 01:30

Søndag: 10:30 - 21:30

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg blev desvære fyret som Staff på Stavox for inaktivitet, men det vil der blive rettet op på.

 

Skrevet Af Tobias - Skak

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Ziipen skrev:

+REP

Jeg har nu mødt dig på serveren et par gange, og jeg synes du er rigtig flink og virker kompetent. Alt held og lykke til dig! ❤️

 

 

3 minutter siden, ZeTaZ skrev:

+rep

kan reglerne 

tidligere staff

skide sjov

 

Mange tak, jeg sætter skam pris på. 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

55 minutter siden, Bob Johnson skrev:

+REP

  • Du har tidligere været staff på Stavox
  • Du kan reglerne
  • Moden
  • Imødekommende

Held og lykke

Jo tak Bob 😉

53 minutter siden, Kaistar skrev:

+rep

Flink

Du kan reglerne

Du kan dit rp

Dog spørger du lidt for meget om at få min AMG...

Mange tak Kaister 😉 (Giv mig din AMG)

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Kiwi Z skrev:

Tja

har ikke snakket eller mødt dig så mange gange 
Men du er pisse flink

holder tonen som jeg har hørt

Held og lykke

 

// Kiwi

 

btw +Rep

 

Mange tak 🙂 Kiwi Z

Lige nu, Reys skrev:

+Rep 

Flink

Moden

Imødekommende

Bot

Mange Tak Reys 😉 (Du en bot)

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Rasmusss skrev:

Dejligt du begyndt at komme på igen, vi blev jo accepteret på samme tid.

 

+REP 

- Kan reglerne

- Flink

-Imødekommende og moden

 

Held og lykke makker 🙂 

 

Mange Tak Rasmusss 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

@Skak

Hej skak drengen

ærgrer mig stadig over du sagde op dengang du var staff.

Men du var en god staff du vidste hvad du gjorde og havde styr på reglerne.

Også en mega god person at snakke med & generelt være omkring

Du er bl.a. Også tidligere staff.

Så du får et +REP

 

Du ønskes held og lykke med det hele skak

 

Mvh. Donkeh

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.