Hop til indhold
Stavox

[Solved] KLAGE! TJULLE!!!!!


Mr. Bruun

Recommended Posts

Hejsa, har nu forsøgt generelt at komme i kontakt med admins, in-game og på TS, ingen af stederne med held..

 

Vil gerne have nogle til at se på Tjulle's måde at reagere på.. eftersom han/hun er uenig med en spiller, det resultere i ban over 30000 minutter.. det helt væk, jeg spørg så inde på serveren om at komme til at føre en samtale, med Kiwi Z, hvilket de vil skide på og ikke tage sig, tjulle er ikke voksen nok på nogle måde til at have den magt.. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forstår udmærket godt at du er sur over din ven fik ban. 
Men du var ikke en del af casen, du var ikke til stedet i casen, men kom først efter. 
Her efter begynder du at blive sur over måden staff håndter tingene på, hvilket du klart giver udtryk for i chatten - hvilket jeg tænker ikke er nødvendigt. 
Hvis din ven er utilfreds med hans ban, så må han lave en unban request. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Pedro skrev:

"Men du var ikke en del af casen, du var ikke til stedet i casen, men kom først efter."

Det passer jo på ingen måde!? Vi var 4 i samme raid, og vi var alle samlede da du kom derhen.

Så du lyver jo?

I var kørt væk, mens jeg snakkede med jeres ven.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tjulle, vi sidder og snakker sammen alle 4 på discord og kan høre hvad der sker. 

Korrekt, jeg var væk derfra fordi jeg snakkede med kiwi, kan af gode grunde ikke svare på om de andre var der.. 

ved bare at du hvertfald håndtere tingene forkert.

og syntes da bestemt der er nogle der skal tage op til overvejelse, om du burde have retten til den magt du sidder med.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.