Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Jørgen Slaskestang


Joergen

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn:  Jørgen Slaskestang


SteamID:  STEAM_0:0:88708432

 

IRL fornavn: Magnus


Alder: 14

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Jeg har tidligere været staff på nogle Minecraft servere men har dog aldrig prøvet at være staff på en Garry's Mod server

 

Ragepvp. Den var ikke utrolig populær, men den havde da en smule spillere. På en god dag havde den 30-40 spillere. Jeg var staff i et stykke tid. Jeg synes jeg gjorde et godt stykke arbejde og folk havde ikke noget imod mig. Jeg blev respekteret, men efter et stykke tid stoppede folk på serveren og så lukkede den.

 

Superawesome

En anden server jeg var staff på var SuperAwesome. Jeg var Moderator derinde.  I starten gik det godt, men jeg valgte dog at stoppe pga. alle  begyndte at blive inaktive og derfor var der ingen grund til at fortsætte. Jeg prøvede at genopbygge serveren med resten af staff teamet, men så lukkede de serveren ned.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 Jeg kan holde hovedet koldt i stressede situationer.

Jeg er blevet straffet mange gange herinde, men jeg har lært at mine fejl og jeg prøver utroligt meget at undgå straf.

Jeg har 950+ timer herinde og næsten alle timerne er på Stavox.

Jeg har læst og forstået relgerne, og kan derfor hjælpe til en del herinde. 

Jeg er rimelig aktiv. Jeg spiller omkring 2 timer eller mere herinde hver dag.

Jeg plejer at opfriske reglerne hver uge for at være sikker på jeg husker dem.

Jeg har erfaring som staff og de commands der bliver brugt i Minecraft er nogenlunde de samme som i Garry's Mod

 

 


Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg føler ikke der er særlig mange aktive staff medlemmer lige for tiden. Normalt skal man vente i utroligt lang tid for cases. Det vil jeg prøve at ændre på. Jeg er som sagt, rimeligt aktiv og vil gerne stoppe mit RP for at hjælpe med cases, så er det lige meget om jeg er midt i et raid. Jeg vil holde mit RP langt væk fra mine cases. Jeg vil være fair selvom jeg ikke kan lide personen i RP. Jeg har oplevet episoder hvor jeg har følt det var unfair, og jeg synes det er pisse irriterende, derfor vil jeg holde det fair for begge parter.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kan en del forskellige commands som jeg har lært fra de Minecraft servere jeg har spillet på, og fordi jeg har set en del videoer om Gmod. Nogle af de commands som jeg kender er:

!jail

!scene

!xban

!freeze

!goto

!noclip

!armor

!hp 

!spectate

!bring

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger altid min mic. Hvis min mic nu skulle gå i stykker har jeg en reserve liggende som er fin nok. Jeg kunne ikke spille RP hvis jeg ikke havde en mic. Jeg synes selv at mit skriftlige sprog er fint, jeg går trods alt kun i 8. klasse. Jeg har fået meget kritik på min tidligere ansøgning omkring mit grimme sprog, men mit sprog er dog blevet meget bedre. Jeg bander næsten aldrig mere (Ingame)

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Det er forskelligt fra uge til uge, men for det meste er jeg på et par timer i hverdagene, og hvis jeg dyrker weed, er jeg nok på i 8-10 timer i weekenden

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Jeg har  ikke rigtigt noget at tilføje udover at jeg synes det er et super fedt community, både på ts'en og ingame, og jeg ser frem til at hjælpe til hvis nu jeg bliver accepteret og at mit troll og grimme sprog er lagt bag mig. Jeg troller ikke mere og jeg bander næsten ikke mere

// Jørgen Slaskestang

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Tjulle skrev:

Neutralt rep her fra 

 

- som kiwi skriver, skal du måske vente til det med sprogbruget sidder 100% på plads. 

- flink spiller og god til at hjælpe 

 

Good luck🍀

Møs møs 

1 time siden, Polle skrev:

Som alle andre skriver, så er dit sprog ikke det bedste, det er mit heller ikke. Så keep up the good work

 

Neutral rep

Taaak

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.