Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning af Graqs


Graqs

Recommended Posts

Ingame navn:    Graqs
SteamID:    STEAM_0:1:92875044
IRL fornavn: Gabriel
Alder: 14 snart 15 den 20 oktober

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  ja jeg har ejet en minecraft server. der var cirka 20-25 inde om dagen. og jeg har været aadmin på en cs server. der var cirka 30 inde om dagen. og jeg var den der var mest på. fordi jeg har tid så længe jeg vil har ikke nogen senge tider skal dog i skole så kommer på om eftermidagen til kl 00.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg er som sagt rigtig erfaren med at have en højere rank end andre. og er rigtig god til at lytte til begge parter. og kan hoolde hovedet koldt og bliver ikke stresset så klare mig godt i situartioner. hvor folk snakker rigtig uratfærdigt om andre fordi at man skal slf holde en god tone og holder selv en god tone for alle andre.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: ja jeg er god til at komme med idere. til nye events og lave en discord til alle som ikke har teamspeak.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja jeg har rigtig meget kendskab til ULX og jeg kan faktisk rigtig mange af jeres ULX´es som fx Jailtp navn, Jail navn, frezze navn, kick navn, og så videre .

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg bruger tit min mikrofon men mic spamer ikke og jeg har en razer sirent elite kan nok godt site et link neden under og ja jeg er rigtig god til at formulere mig skrifligt det kan godt være jeg er svagt orblind men skriver og forstår alt der bliver skrevet på dansk og engelsk

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan være på fra 

Mandag 15:00-23:00

Tirsdag 14:00-23:00

Onsdag 15:00-23:00

Torsdag 15:00-23:00

Fredag 14:00-03:00

Lørdag 11:00-03:00

Søndag 11:00-03:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: som sagt er jeg jo ordblind og kan sagtens forstå dansk og engelsk kan læse og snakke og skrive flydende dansk

Lavet af Graqs. Håber i får en fortsat god dag/aften til alle spiller og staffs

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.