Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning


KazoxDK

Recommended Posts

Ingame navn: Tristan S
SteamID: STEAM_1:0:147492645
IRL fornavn:  Tristan
Alder: 12 Snart 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Jeg Har Været Admin På Zypress Og Ja Jeg Var Rolig Og Jeg Fik Af Vide Mange Gange At Jeg var God til at tage cases

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi at jeg er god til at tage cases og jeg kan godt finde ud af a være rolig og jeg ved hvordan man tager imod cases når folk er fx sure osv.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Nope Syntes JEg Ikke Der ER

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja jeg har haft men hvis denne bliver accepteret så kan i måske nok fortælle mig hvordan jeg gør det.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:  Ja

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan være på maks 2 - 3 timer om hverdagen og 5 - 12 timer om weekenden

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej Det syntes Jeg ikke der er. -Tristan

Link til kommentar
Del på andre sites

Du Kunne Nok Godt Bruge Lidt Mere Tid På Din Ansøgning, Det Virker Meget Sjusket Og Husk At Markere Spørgsmålene, Så Er Det Nemmere At Læse, Husk Også At Læse Skabelonen Før Du Poster. Har Ikke Set Dig Så Meget Online In-game, Derfor Får Du Et -REP Af Mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, Byggemanden Bims skrev:

Du Kunne Nok Godt Bruge Lidt Mere Tid På Din Ansøgning, Det Virker Meget Sjusket Og Husk At Markere Spørgsmålene, Så Er Det Nemmere At Læse, Husk Også At Læse Skabelonen Før Du Poster. Har Ikke Set Dig Så Meget Online In-game, Derfor Får Du Et -REP Af Mig.

ok

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.