Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Pipfugl


Beany

Recommended Posts

 

Ingame navn: Pipfugl


SteamID:  STEAM_0:1:129965102


IRL fornavn: Jonas


Alder: 13 (bliver 14 den 26. August)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

  Jeg har erfaring for tidligere DarkRP servere, hvor jeg har været staff. Jeg lærte hurtigt det klassiske ULX som jeg havde brug for på det tidspunkt.

  Alle serverne holdt dog ikke så længe, de fleste lukkede efter 1-2 uger.

  Jeg var staff på 4 servere

 

-       Liongaming

        God server, var staff derinde i noget tid, men blev til sidst nødt til at sige op pga. Manglende spilletid

 

-       Darkwaters

·         Kan ikke huske så meget derfra

 

-       Vodka vikings

·         Vodka vikings var min første server, jeg var staff på. Den blev desværre hacket og derfor lukket ned. Før den blev hacket lærte jeg meget som staff, blandt andet ULX.

 

-       Darkwaters Starwarsrp

·         Darkwaters Stawarsrp var den server jeg lærte mest på. Det var den jeg lærte mest ULX og var mest aktiv derinde da jeg skulle passe mit arbejde.

 

(Alle servere holdt ikke længe)

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg føler jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere, da jeg har mange timer på Gmod og Stavox. På Gmod har jeg 1231 timer og på Stavox har jeg 637 timer. Jeg har haft meget tid til at lære rp og reglerne. Min erfaring fra DarkRP gør mig kvalificeret, da jeg har brugt meget tid på det og vil altid hjælpe andre spillere med at få en god oplevelse på Stavox. 

Jeg er mere end glad for at hjælpe de nye spillere, og vil meget gerne hjælpe i forhold til regelbrud.

 

Jeg synes i skal vælge mig fordi:

-       Jeg er en aktiv staff som kan reglerne som vil vælge cases og sætte RP til side.

-       Vælger cases frem for RP.

-       Vil ikke give fordele til venner/gangmedlemmer

-       Har en del tid på serveren, har 637 timer.

-       Jeg har tid til at være herinde.

-       Jeg er tålmodig og lader andre spillere tale ud

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

-       Kan reglerne

-       Er lærenem

-       Er imødekommende

-       Kan mit RP

-       Er seriøs, men kan også have det sjovt med andre spillere.

-       Er tit online

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg har kendskab til noget ULX, men det er mest det som alle kender

 

-       !jail

-       !ban

-       !cloak

-       !uncloak

-       !hp/armor

-       !logs

-       !menu

-       !return

 

Det var egentlig det jeg havde brug for på de andre servere, men jeg ved, at på Stavox er der mere ULX.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

- Jeg synes selv, at jeg er god skriftligt såvel som mundtligt, jeg foretrækker dog mikrofonen frem for skrift.

- Jeg bruger min mikrofon hele tiden. For mig er min mikrofon kilden til kommunikation in-game, på    Discord og på Teamspeak.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

-       Mandag: 15-22

-       Tirsdag: Ukendt-22 (Ved ikke hvornår jeg kan komme på tirsdag pga. Konfirmationstider da vi ikke har fået noget tidspunkt vi skal møde/er færdige i kirke.)

-       Onsdag: 15-22

-       Torsdag: 15-22

-       Fredag: 15-24

-       Weekend: 8-24

 

Vigtigt! Mandag, onsdag, torsdag og lørdag vil der være en halvanden time, hvor jeg ikke kan være kan være på, da jeg går til basketball 😊

 

Anden relevant information?

 

 Jeg er klar over, at der til tider vil komme perioder hvor jeg slet ikke har tid til RP. Det er også fint med mig, da jeg håber jeg kan hjælpe andre med deres.

Det er ikke tit jeg skal så meget og, hvis det er, vil jeg meddele det så der ikke opstår nogen forvirring. Jeg vil bevare en positiv tone, også selvom folk vil svine en til. Når jeg er i rp gør jeg det tit med andre og  har det sjovt.

Også selvom jeg kan have det sjovt med venner i rp, så betyder det selvfølgelig, at jeg som staff ikke må give særbehandling til nogen, da det egentlig er uretfærdigt for den anden part.

Min erfaring er mellem, da jeg kun kender til det klassiske ULX (som vist ovenfor)

 

I er velkomne til at stille spørgsmål hvis det er 😄

Og i er endnu mere velkomne til at skrive hvis i synes, der er noget i min ansøgning som kan ændres.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Pipfugl

Hej Pipfugl

Jeg har ikke rigtigt set dig før på serveren.

Du virker erfarn dog er din ansøgning meget punktformet og man høre ikke så meget om dig så jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal forholde mig til dig.

Du får et Neutralt Rep fra mig denne gang.

 

Dog ønskes du held og lykke med din ansøgning

// Donkeh

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Donkeh skrev:

@Pipfugl

Hej Pipfugl

Jeg har ikke rigtigt set dig før på serveren.

Du virker erfarn dog er din ansøgning meget punktformet og man høre ikke så meget om dig så jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal forholde mig til dig.

Du får et Neutralt Rep fra mig denne gang.

 

Dog ønskes du held og lykke med din ansøgning

// Donkeh

Hej Donkeh mange tak for dit svar 😄 Jeg kigger lige på det med ansøgningen i forhold til mere om mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Else skrev:

Hej @Pipfugl

 

- Fin ansøgning.

- God til RP.

- Virker flink.

- Kan reglerne, eftersom at du ikke har haft fået en straf i lang tid.

- Tit online.

 

Du får derfor et +REP fra mig.

Held og løk.

 

//Else

Jo tak, sætter pris på det ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.