Hop til indhold
Stavox

[Afslået] FredZera


FredZera

Recommended Posts

Ingame navn: FredZera 

SteamID: STEAM_0:1:81784786 

IRL fornavn: Frederik 

Alder: 13 - Født den 20/11/05. 

  

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  

Ja, jeg har tidligere erfaring med administrative jobs. Jeg er mod ved en, inde på Twitch som hedder t0nse, han har ca. 75-100 gennemsnitlige seere, jeg er ved at have været mod ved ham i et par måneder nu. Den forskel jeg gør er, at jeg stort set hele tiden holder øje med chatten, hvis nu der er en der skriver noget dumt, eller lignende. Så er jeg altid klar til at timeout dem for at fjerne beskeden osv. Jeg har bl.a. lært hvad en retfærdig straf er. Jeg har selvfølgelig også været mod ved andre, de var dog ikke særlig store streamers. 

  

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg har styr på reglerne, læser dem nogle gange igennem for at genopfriske mig på dem. Jeg har spillet på serveren i 857 timer, hvilket gør at jeg godt kan finde ud af at tale med folk ordentligt, og er god til at snakke med dem. Jeg kan også finde ud af at håndtere pressede situationer.  
Jeg startede med at spille her på serveren fra ca. 2-3 år siden. 
Jeg er meget aktiv her på serveren, sidder meget på computeren, og er næsten hele tiden på Stavox, mest på Rockford. Jeg ved hvordan jeg skal håndtere en case, og jeg kan finde ud af at holde hovedet koldt i de forskellige situationer, og altid høre efter hvad de forskellige har at sige, og så tage den bedste beslutning. Jeg vil altid være klar til at joine den anden server, hvis der mangler staff, også selvom jeg lige hygger mig på den anden, eller sidder og laver weed. Jeg er meget hjælpsom, og vil altid hjælpe folk hvis du har brug for hjælp, jeg vil altid gøre mit bedste for at hjælpe dem. Hvis jeg ender i en case, hvor at folk sviner en til, vil jeg forsøge at få dem til fornuft, i stedet for at hidse mig op, og blive sure på dem. 

 Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

Jeg kan bidrage med, at jeg er en meget online spiller. Der sker nogle gange hvor at der mangler staff, og det ville jeg jo kunne hjælpe på, når jeg er meget aktiv. 

 

  • Jeg kan finde ud af hvad en retfærdig straf er. 

  • Jeg vil holde hovedet koldt i cases.

  • Jeg har spillet 857 timer på serveren, så ved godt hvordan det hele fungere .

  • Jeg er altid klar til at hjælpe.

  • Jeg er meget lærenem. 

  • Jeg er seriøs, men har det stadig sjovt. 

  

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Nej, jeg har desværre ikke tidligere erfaring med ULX, jeg har dog stadig lidt kendskab til det. Eftersom jeg har set et par videoer, hvor man lærte meget om ULX, og har også set nogle venner bruge det. Jeg ved lidt om hvordan man bruger logsne, og ved hvordan de fungerer. Jeg ved ikke alt om hvordan de fungere, men jeg er meget lærenem, og har nemt ved at lære nye ting, og så bruge dem rigtigt. 

  

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg synes selv jeg er god til at formulere mig både skriftligt og mundtligt.  

Jeg er god til at forklare en person noget, så jeg er sikker på han forstår mig. Jeg kan formulere ting på flere forskellige måder, så personen forstår mig bedst muligt. Jeg kan tage det stille og roligt og ikke blive sur over at en person ikke forstår hvad man siger, jeg finder bare på en anden måde at forklare det på, så jeg er sikker på de forstår det.  

Jeg bruger min mic meget, når jeg sidder og RP’er. Jeg er meget rolig når jeg bruger den, jeg sidder fx ikke og råber og skriger. 

  

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Jeg kan være på meget ofte, bruger det meste af min dag ved min PC, hvor jeg for det meste er inde på Stavox. 

 

Jeg har mulighed for at være på: 

Man-Fre: 15.00 - 23.00 

Lør-Søn: 10.00 - 23.00 

 

Tusind tak for du gad at bruge tid på at læse min ansøgning. 😊  

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Der er ikke noget andet relevant information omkring mig. Selvfølgelig, hvis i har et spørgsmål, så spørger i bare 😉  

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Kiwi Z skrev:

Kæmpe +Rep


Aktiv spiller
Kan reglerne 

brænder for det

Fin ansøgning

Held og lykke 

//Kiwi

Tak for de fine ord 🙂

 

Lige nu, Pipfugl skrev:

+ REP 

- Flink fyr

- Meget imødekommende

- Moden og kan reglerne

Tak for det 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.