Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] A YEET


Yeet

Recommended Posts

Ingame navn: A Yeet
SteamID: STEAM_0:0:53095825
IRL fornavn:  Benjamin.
Alder: Jeg er 16 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Har været moderator på nogle CS:GO jail servere, hvor jeg bannede folk eller gav dem andre straffe for at bruge scripts, hack eller andre ting som man ikke måtte på serveren.

Har også været moderator på nogle minecraft servere for meget lang tid siden hvor jeg også hjalp med at straffe dem som ikke kunne finde ud af at følge reglerne. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg kunne godt tænke mig at være en del af staff teamet fordi jeg er aktiv, moden, kender reglerne og kunne godt tænke mig at gøre en forskel et sted som jeg og mange andre elsker at være i vores fritid.

Jeg hjælper også en del nye spiller som ikke forstår noget af hvordan tingene fungere.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

Jeg kan bidrage med min tilstedeværelse som værende aktiv som staff, og give noget mere hjælp til dem som er nye.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Har tidligere haft kendskab med ulx da jeg har været inde og se på det et tidspunkt hvor der var nogle der prøvede at starte en gmod server op som ikke blev til noget.

Kan også en del af de commands som man skulle kunne som staff.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg syntes selv jeg er meget god til at formulere mig både skriftligt og med min stemme, bruger også min mic en del ingame.

Jeg kan dog bedre formulere mig med min stemme end jeg kan på skrift 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag:   15:30 - 22

Tirsdag:    15:30 - 22

Ondsdag: 15:30 - 22

Torsdag:   Ikke meget på grund af arbejde

Fredag:     15:30 - Langt ude på natten

Lørdag:     12 - langt ud på natten

Søndag:    12 - 22 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Fik tit af vide på de servere som jeg var staff på at jeg gjorde et godt stykke arbejde, det gælder både fra andre staffs og normale spillere 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Bimse👌 skrev:

Benjamin.. Benjamin...

Du er en mega flink person med en masse god energi!

Udover det er du rigtig aktiv både ingame og især ts'en.

 

I hvert fald! Held og lykke og selvfølgelig et stort+REP her fra.

Mange Tak ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Kiwi Z skrev:

Yeet Yeet Yeet

Synes du kan være en troll nogen tider, men når det gælder tager du dig altid sammen

+rep

kan finde ud at argumenter for sine ting

Skide flink

Aktiv

 

Held og lykke 

 

/Kiwi

Tak ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.